tutaj doświadczenie
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
a w case 6i 5 ustawiasz kasę tutaj
new koszt = 10000;
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 22.09.2010 16:32
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
new koszt = 10000;
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 23.09.2010 16:44


public Sklep(id)
{ new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item) {
case 0: {
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1: {
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt) {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2: {
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3: {
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4: {
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,12);
switch(rand) {
case 0: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10)
}
case 1: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
}
case 2: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 3: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 300)
}
case 4: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 5: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 6: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
}
case 10: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12: {
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5: {
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6: {
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Frajer edytował ten post 13.11.2010 11:00
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 23.09.2010 18:05
 public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$"); menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$"); menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$"); menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new kasa_gracza = cs_get_user_money(id); new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 1500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal"); } case 1: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine"); } case 2: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); } case 3: { new koszt = 2000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla"); } case 4: { new kasa = cs_get_user_money(id) new koszt = 2000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka"); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie..."); new rand = random_num(0,12); switch(rand) { case 0: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 10) } case 1: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !") set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); } case 2: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 3: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 300) } case 4: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 1000) } case 5: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 6: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 7: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza) } case 8: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 9: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; } case 10: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek; } case 11: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 12: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail; } } SprawdzPoziom(id); return PLUGIN_CONTINUE; } case 5: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 6: { new koszt = 10000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } } return PLUGIN_CONTINUE; } 
 )
)
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 29.09.2010 13:27
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 23.10.2010 07:55
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 25.10.2010 09:03
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 25.10.2010 09:48
public Sklep(id){
    if(get_playersnum() > 1)
    {
   	 new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
   	 menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
   	 // i reszta rzeczy dostępnych w sklepie
    }
    else
    {
        ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Za malo graczy na serwerze ! Sklep nieczynny");
    }
} 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 25.10.2010 12:11
QTM_CodMod.sma(503) : error 017: undefined symbol "DajPrzedmiotX
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
	UsunPrzedmiot(id);
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
	ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);    
	
	switch(przedmiot)
	{
		case 1:
		{
			set_user_footsteps(id, 1);
		}
		case 2:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
		}
		case 3:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
		}
		case 5:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
		}
		case 6:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
		}
		case 7:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
		}
		case 8:
		{
			if(klasa_gracza[id] == Komandos)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}
		case 9:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
			ZmienUbranie(id, 0);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
		case 10:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
		}
		case 12:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
		}
		case 13:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
		}
		case 15:
		{
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}
		case 16:
		{
			set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
		}
		case 19:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
		}
		case 26:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
		}
		case 27:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
		}
	}
}
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
	UsunPrzedmiot(id); 
	informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot; 
	ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);     
	
	switch(przedmiot) 
	{ 
		case 1: 
		{ 
			set_user_footsteps(id, 1); 
		} 
		case 2: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6); 
		} 
		case 3: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11); 
		} 
		case 5: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9); 
		} 
		case 6: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150); 
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]); 
		} 
		case 7: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4); 
		} 
		case 8: 
		{ 
			if(klasa_gracza[id] == Komandos) 
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); 
		} 
		case 9: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); 
			ZmienUbranie(id, 0); 
			give_item(id, "weapon_hegrenade"); 
		} 
		case 10: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); 
			give_item(id, "weapon_hegrenade"); 
		} 
		case 12: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4); 
		} 
		case 13: 
		{ 
			give_item(id, "weapon_awp"); 
		} 
		case 15: 
		{ 
			if(klasa_gracza[id] == Rambo) 
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); 
		} 
		case 16: 
		{ 
			set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); 
		} 
		case 19: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; 
		} 
		case 26: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6); 
		} 
		case 27: 
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; 
		} 
	} 
}
 
					
					Użytkownik pAC edytował ten post 25.10.2010 12:12
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 30.10.2010 11:27
Daćdoswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;
doswiadczenia_za_kase = get_cvar_num("cod_kase");
doswiadczenie_za_kasez = get_cvar_num("cod_kasez");
doswiadczenie_za_totek = get_cvar_num("cod_totek");
doswiadczenie_za_fail = get_cvar_num("cod_fail");
register_cvar("cod_kase", "100");
register_cvar("cod_kasez", "300");
register_cvar("cod_totek", "200");
register_cvar("cod_fail", "1");
cod_kase "10"
cod kasez "30"
cod_totek "100"
cod_fail "100"
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 14.12.2010 12:59
 codmod sma nie dzialaja mi tak /daj /sklep przedmiot1 przedmiot 2 proszę o pomoccc !!!  a bedzie duzo plusikow
   codmod sma nie dzialaja mi tak /daj /sklep przedmiot1 przedmiot 2 proszę o pomoccc !!!  a bedzie duzo plusikow  http://www.speedyshare.com/files/25541892/codmod.sma
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 26.02.2011 17:00
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 02.03.2011 22:25
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 06.03.2011 18:40
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 30.04.2011 18:53
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 01.05.2011 18:29
 
 troche nie dopracowane
 
					
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 21.07.2011 18:23
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 07.10.2011 17:53
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody → Call of Duty Mod → Nowości
do
Mody → Call of Duty Mod → Poradniki, Łatki oraz Pluginy
| CoD Stary Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019  cod stary, cod stary/nowy | 
 |   | |||
|  | CoD Stary [ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019  cod stary | 
 |   | ||
| CoD Stary Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019  cod stary | 
 |   | |||
| CoD Stary Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018  cod stary | 
 |   | |||
| CoD Stary CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017  cod stary | 
 |   | 
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych