Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#42
Napisano 17.08.2010 13:35
#44
Napisano 18.08.2010 16:33
#45
Napisano 23.08.2010 12:44

Z góry dzięki

Załączone pliki
#46
Napisano 23.08.2010 12:57
Przecież sma się kompiluje

Załączone pliki
#47
Napisano 23.08.2010 14:55
#48
Napisano 23.08.2010 15:08

Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 15:11
#49
Napisano 24.08.2010 21:08
Od tego zakłada się osobne tematy : p
#50
Napisano 28.08.2010 13:54
Bo jak ktoś kupi go ze 3-4 razy to lata nad mapą...
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#51
Napisano 29.08.2010 15:59
Sprawdzić czy "!xxx" przed kupnem
Dać przy kupnie redbulla ze "xxx = true"
w NowaRunda() dac "xxx = false"
#52
Napisano 31.08.2010 08:15
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#53
Napisano 02.09.2010 09:49
Użytkownik Pawex edytował ten post 02.09.2010 17:43
#54
Napisano 02.09.2010 12:45
#55
Napisano 02.09.2010 17:40
Użytkownik Pawex edytował ten post 02.09.2010 17:52
#56
Napisano 16.09.2010 14:23


Z Gory Dziekuje
#57
Napisano 21.09.2010 16:01
(czyli ciągły zapis, bez kolorków od
)
[code][sma] public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$"); menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$"); menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$"); menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new kasa_gracza = cs_get_user_money(id); new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 1500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal"); } case 1: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine"); } case 2: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); } case 3: { new koszt = 2000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla"); } case 4: { new kasa = cs_get_user_money(id) new koszt = 2000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka"); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie..."); new rand = random_num(0,12); switch(rand) { case 0: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 10) } case 1: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !") set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); } case 2: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 3: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 300) } case 4: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa + 1000) } case 5: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 6: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 7: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !") cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza) } case 8: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 9: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; } case 10: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek; } case 11: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 12: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail; } } SprawdzPoziom(id); return PLUGIN_CONTINUE; } case 5: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 6: { new koszt = 10000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
[/code]
Użytkownik Frajer edytował ten post 21.09.2010 16:02
#58
Napisano 21.09.2010 18:16
#59
Napisano 21.09.2010 19:55
PS. Tag SMA jest połączony z tagiem CODE ; ] JBC pisz do autora posta gdzie dał SMA i niech da edyta, chyba Pav jakoś potrafi multiedita zrobić i w każdym poście zamienić tag

#60
Napisano 22.09.2010 16:29
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych