Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Publicby Emp`

PokeMod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
169 odpowiedzi w tym temacie

#161 kubann

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Tu
Offline

Napisano 30.01.2012 16:29

Witam i przepraszam za odświeżanie tematu ale uważam, że tutaj powinienem napisać. Co powinienem zrobić jak chciałbym dodać nowe pokemony, no np. mówmy, że z 2 i 3 generacji? Musiałbym sam to wszystko zrobić czy trzeba by było dodać jakoś i kompilować? I jakby ktoś miał paczkę z tymi nowymi pokemonami to prosiłbym o podanie linku bo ten akurat mod jest dość dobry a z innymi nie chcę próbować. Dzięki za pomoc ;) Pzdro !
  • +
  • -
  • 0

#162 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 05.05.2012 20:04

Trochę rozruszę ten temat i zapodam trochę nowych skilli. Oto jeden z nich. Otwieramy scritping/pokemon/skills/electric.inl i na sam koniec pliku dodajemy ten kod:
public Bolt_Strike(id, skill, prop)
{
	new msghide = get_user_msgid("HideWeapon")
	new victim = PokeSkillTarget(id, skill)
	new chance = BOLTSTRIKE_ACCURACY
	new level = SkillLevel(id, skill)
	new cut = random_num(1,3)
	new olddamage = BOLTSTRIKE_DAMAGE / cut
	new newdamage = olddamage + level
	new damage = newdamage / random_num(2,4)
	new name[32], Vname[32]
	if( chance+level/cut > random_num(20, 100) )
	{
		new Float:f_origin[3], Float:f_aimvec[3];

		get_user_origin(id, origin[id]);
		get_user_origin(id, aim[id], 2);
		IVecFVec(origin[id], f_origin);
		IVecFVec(aim[id], f_aimvec);
		message_begin(MSG_ONE, msghide, _, victim)
		write_byte(72)
		message_end()
		skilldamage( victim, id, damage, skill)
		get_user_name(id, name, 31)
		get_user_name(victim, Vname, 31)
		client_print(id, print_chat, "You hit %s with Bolt Strike!", Vname)
		client_print(victim, print_chat, "%s hit you with Bolt Strike!", name)
		MakeLine(0,origin[id],aim[id],SPRITE_INDEX[SPR_NWAVE],1,1,1,10+level,0,255,0,0,255,0);
		if( chance + level / cut > random_num(1, 200) )
		{
			ApplyStatus( id, victim, STATUS_PARALYZE, CONSTRICT_TIME )
		}
		return SKILL_USED;
	}
	return SKILL_READY;
}
Następnie otwieramy scripting/pokemon/skill_defines.inl i na sam koniec dodajemy:
#define BOLTSTRIKE_DAMAGE	  20
#define BOLTSTRIKE_ACCURACY  50
Potem otwieramy config/pokemon/skill.ini aby go zarejestrować i tam dopisujemy:
Bolt_Strike d 15 b "Uderza bardzo mocnym piorunem"

Zapisujemy, kompilujemy pokemod'a, nowo powstały plik pokemod.amxx wrzucamy do folderu plugins, restartujemy/zmieniamy mape na serwerze i cieszymy sie nowym skillem. A i jeszcze trzeba tego skilla dać jakiemuś pokemonowi ;D

Użytkownik radim edytował ten post 05.05.2012 20:14

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#163 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 23.05.2012 22:00

Poczekajmy, aż upublicznią pokemoda v2.0. Mam oficjalną wersję, ale jak wiadomo wstawieniem na forum, załamałbym prawo. Od wigilii mamy betę :)

Jak będę miał czas to też będę tu zaglądać ^^
  • +
  • -
  • 0

#164 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.05.2012 20:23

Jest już wersja 2.0 ale beta/testowa. Kiedyś wgrałem na serwa to bugów/errorów w ch*j ;x
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#165 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 25.05.2012 21:04

Tak tylko ja mam full paczkę (beta ma full błędów, ta nie)
  • +
  • -
  • 0

#166 Szycha

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Lol
Offline

Napisano 03.07.2012 15:34

Mam pytanie jak zmienić ilość pokemonów w drużynie ?(chodzi o to, że np po wpisaniu go mamy 7 a nie 6)
  • +
  • -
  • 0

#167 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.07.2012 10:10

http://amxx.pl/topic...l/<br /><br />Puntk pierwszy, podpunkt "a"
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#168 ProSkillek

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Oleśnica
Offline

Napisano 17.10.2012 20:56

Wie ktoś dlaczego nie mam oaka i pokemonów są tylko PokeDolary
  • +
  • -
  • 0

#169 Kedzior123997

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 25.02.2013 01:22

fajny mod Daje +
  • +
  • -
  • 0

#170 aQQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 23.03.2013 12:43

Mam ogromny problem, wrzucilem moda, wszystko spoko dziala, ale w folderze configs/pokemon nie mam plikow, a przez filezille nie moge wejsc nawet do niego. O co chodzi ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: PokeMod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych