Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

[Poradnik PokeMod] Defines.inl

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.08.2011 13:40

Spis:
1. Defines.inl (addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl)
a.) Zwiększenie ilości pokemonów w plecaku (te które trzymamy przy sobie)
b.) Zwiększenie ilości pokemonów w EMP (PC)
c.) Zwiększenie ilości skillów na Pokemodzie
d.) Zwiększenie ilości skillów jakich może używać pokemon (domyślnie 4)
e.) Dodawanie własnych modeli
f.) Dodawanie własnych sprite'ów
g.) Dodawanie własnych sound'ów
2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda

Do roboty Dołączona grafika

2. Defines.inl (addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl)
a.) Zwiększenie ilości pokemonów w plecaku (te które trzymamy przy sobie)
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

- zamiast 6 wpisujemy ilość pokemonów, którą chcemy mieć przy sobie.
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
b.) Zwiększenie ilości pokemonów w EMP (PC)
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

- zamiast 50 wpisujemy ilosć pokemnów, ile chcemy mieć a naszym EMP
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
c.) Zwiększenie ilości skillów na Pokemodzie
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

- zamiast 300 wpisujemy ilosć skilli, ile nasz Pokemon ma unieść
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
Skutki: Jeśli będzie wpisane 100 i będzie dodawać skilla, który jest 101 z kolei, to on nie będzie działa. Pokemod go nie wykryje, zignoruje go, nie będzie można go używać.
d.) Zwiększenie ilości skillów jakich może używać pokemon (domyślnie 4)
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

- zamiast 300 wpisujemy ilosć skilli, ile pokemon może mieć skilli
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
Skutki: Jeśli będzie wpisane 2 i będzie dodawać skilla do pokemona, który już ma 2 skille i dodajesz 3-ciego, to on nie będzie działa. Pokemon go nie wykryje, zignoruje go, nie będzie można go używać.
e.) Dodawanie własnych modeli.
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

-
MDL_POKEBALL,
	MDL_SURF,
	MDL_OAK,
	MDL_BONE,
	MAX_MDL
nad MAX_MDL wpisujemy MDL_NASZ_MODEL, Najlepiej wpisać skrót modelu, np jak mamy darkball.mdl to możemy wpisać, MDL_DRKBL, UWAGA, gdy tutaj dodajemy model to na końcu nazwy modelu musi być przecinek !
czyli ma to wyglądać tak:
MDL_POKEBALL,
	MDL_SURF,
	MDL_OAK,
	MDL_BONE,
	MDL_DRKBL,
	MAX_MDL

-
//Custom Pokemon Models
	"models/pokemon/w_pokeball.mdl",
	"models/pokemon/wave.mdl",
	"models/pokemon/oak.mdl",
	"models/pokemon/bone.mdl"
po ostatnim naszym modelu, czyli u mnie bone.mdl dajemy PRZECINEK ! Gdy już dodamy przecinek to pod tym piszemy lokalizacje naszego modelu (najlepiej dodawać nowe modele do models>pokemon) np. "models/pokemon/darkball.mdl" UWAGA ! Tutaj ostatni dodany model NIE MOŻE mieć PRZECINKA ! I dajemy prawidłową nazwę modelu !
czyli ma to wyglądać tak:
//Custom Pokemon Models
	"models/pokemon/w_pokeball.mdl",
	"models/pokemon/wave.mdl",
	"models/pokemon/oak.mdl",
	"models/pokemon/bone.mdl",
	"models/pokemon/darkball"
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
f.) Dodawanie własnych sprite'ów
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

-
SPR_XPLODE,
	SPR_ARBOK,
	SPR_TRAIL,
	SPR_GAS,
	SPR_SNOW,
	SPR_AEROBLAST,
	MAX_SPR
nad MAX_SPR wpisujemy SPR_NASZ_SPRITE, Najlepiej wpisać skrót sprite, np jak mamy iceplasma.spr to możemy wpisać, SPR_ICEPLA, UWAGA, gdy tutaj dodajemy sprite to na końcu nazwy sprite musi być przecinek !
czyli ma to wyglądać tak:
SPR_XPLODE,
	SPR_ARBOK,
	SPR_TRAIL,
	SPR_GAS,
	SPR_SNOW,
	SPR_AEROBLAST,
	SPR_ICEPLA,
	MAX_SPR

-
"sprites/pokemon/zerogxplode2.spr",
	"sprites/pokemon/arbok.spr",
	"sprites/pokemon/psybeam.spr",
	"sprites/pokemon/splash.spr",
	"sprites/pokemon/snow.spr",
	"sprites/pokemon/aeroblast.spr"
po ostatnim naszym sprite, czyli u mnie aeroblast.spr dajemy PRZECINEK ! Gdy już dodamy przecinek to pod tym piszemy lokalizacje naszego sprite (najlepiej dodawać nowe sprite do sprites>pokemon) np. "sprites/pokemon/iceplasma.spr" UWAGA ! Tutaj ostatni dodany sprite NIE MOŻE mieć PRZECINKA ! I dajemy całą, prawidłową nazwę SPRITE !
czyli ma to wyglądać tak:
"sprites/pokemon/zerogxplode2.spr",
	"sprites/pokemon/arbok.spr",
	"sprites/pokemon/psybeam.spr",
	"sprites/pokemon/splash.spr",
	"sprites/pokemon/snow.spr",
	"sprites/pokemon/aeroblast.spr",
	"sprites/pokemon/iceplasma.spr
- kompilacja Pokemoda (opisane na dole)
g.) Dodawanie własnych sound'ów
- wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>pokemon>defines.inl
- szukamy linjki
Spoiler

-
SND_POKECENTER,
	SND_EXM2,
	SND_CURE,
	SND_CAST,
	SND_SING,
	MAX_SND
nad MAX_SND wpisujemy SND_NASZ_SOUND, Najlepiej wpisać skrót sound, np jak mamy iceplasma.spr to możemy wpisać, SND_UFO, UWAGA, gdy tutaj dodajemy sound'y to na końcu nazwy sound'a musi być przecinek !
czyli ma to wyglądać tak:
SND_POKECENTER,
	SND_EXM2,
	SND_CURE,
	SND_CAST,
	SND_SING,
	SND_UFO,
	MAX_SND
-
//Custom Pokemon Sounds
	"pokemon/pokecenter.wav",
	"pokemon/a_exm2.wav",
	"pokemon/cure.wav",
	"pokemon/cast.wav",
	"pokemon/jigglypuff.wav"
po ostatnim naszym sound, czyli u mnie ufoludek.wav dajemy PRZECINEK ! Gdy już dodamy przecinek to pod tym piszemy lokalizacje naszego sound'a (najlepiej dodawać nowe ssound do sounds>pokemon) np. "sounds/pokemon/ufoludek.wav" UWAGA ! Tutaj ostatni dodany sound NIE MOŻE mieć PRZECINKA ! I dajemy całą, prawidłową nazwę SOUND'a !
czyli ma to wyglądać tak:
//Custom Pokemon Sounds
	"pokemon/pokecenter.wav",
	"pokemon/a_exm2.wav",
	"pokemon/cure.wav",
	"pokemon/cast.wav",
	"pokemon/jigglypuff.wav",
	"pokemon/ufoludek.wav"

2. Pokemod.sma - Kompilacja Pokemoda
Po zmienieniu defines.inl. wchodzicie do addons>amxmodx>scripting. Tam znajdujecie pokemod.sma. Zaznaczacie go i trzymacie naciśnięty lewy przycisk myszy. Następnie przesuwacie pokemod.sma na compile.exe. Powinno wyskoczyć czarne okienko, nie wyłączajcie go. Możecie dopiero wyłączyć jak się już skompiluje, czyli wyskoczy coś takiego jak zaznaczone na czerwono screenie:
ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
Nie zwracajcie na moje wraningi, u was takie nie powinny być. Gdy już się skompiluje, należy nacisnąć enter, aby wyłączyć okienko. Następnie wchodzimy do addons>amxmodx>scripting>compiled. tam jest nowo powstały plik pokemod.amxx z waszym wybranym level'em. Należy go wgrać do addons>amxmodx>plugins, zrestartować serwer i GOTOWE.

To chyba na tyle, zapraszam do innych poradników. W razie problemów, stwórz temat a Ci na pewno pomogę.
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Edycja koloru Skilla - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Zwiększenie level'a - AMXX.pl: Support AMX Mod X
[PokeMod] [Poradnik PokeMod] Custom.inl - AMXX.pl: Support AMX Mod X

!!! UWAGA !!!
Prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania na inne fora.


Użytkownik radim edytował ten post 03.07.2012 18:45

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#2 BechtaX

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 28.12.2011 08:13

A skąd mogę wziąć nowe sprite.?
  • +
  • -
  • 0

#3 radim

    Godlike

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.12.2011 20:22

Z folderu sprites, który znajdziesz w folderze cstrike, cstrike_polish oraz valve
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych