Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mag / Zabojca/ Lowca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
116 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.04.2010 18:49

Witam, mam problem gdyz Mag strzelajac wroga z pistoletu powinien go spowalniac, zabojca wyrzucac w powietrze, a os. trafiona przez lowce powinna zostawiac slady... a to nie dziala... :X moglbys ktos pokazac dzialajacy kod od tych funkcij?^^
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.04.2010 19:22

Przyłączam się do tego ^^ prawdopodobnie jest to wyłączone przez autora :P
ODŚWIEŻAM !

Użytkownik KariiO edytował ten post 04.04.2010 21:09

  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 19:31

Ja się również przyłączam. :D

#4 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.04.2010 20:46

Ja się również przyłączam. :D


No to ja tez ; p
  • +
  • -
  • 0

#5 Valito

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:89
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.04.2010 08:08

Próbowałem to zrobić miesiąc temu :D Przyłączam się do pytania
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na www.deadly7sins.pl Diablo mod

#6 Dave12

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:54
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 05.04.2010 11:09

mogę się przyłączyć :D Może ktoś w końcu odpowie czy da się to naprawić
  • +
  • -
  • 0

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 11:39

na pewno sie da...;P bo gralem kiedys na takim diablo ale juz nie pamietam nazwy... Lowca strzelajac z glocka do wroga to on zostawia kreski za soba... Mag strzelajac z glocka np... spowalnia wroga jakby na ctrl/shifcie szedl a zabojca strzelajac poprostu wyrzuca do gory;p
  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 11:44

Wersja?
Jak register CurWeapon wygląda?
Jak zwykle dostarczono wystarczająco dużo info :D
U mnie działa 5.8d bez edycji tego.
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 11:45

Nam chodzi o 5.9l (bynajmniej mi)

#10 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 11:56

if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Czarodziejka)
			{	
				weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{			
					agi=(BASE_SPEED / 2)
					set_speedchange(id)		
					if(DemageTake[id]==0)
					{
						DemageTake[id]=1
						set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
						set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
						set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
					}
				}
			}
				
			if(is_user_connected(attacker)&&(attacker!=id)&&player_class[attacker] == Zabojczyni)
			{	
				weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
				}
			}
			
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
			{	
				weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					new ori[3]
					trace_bool[attacker]=id
					get_user_origin(id,ori)
					
					new parms[5];
					
					for(new i=0;i<3;i++)
					{
						parms[i] = ori[i] 
					}
					parms[3]=attacker
					parms[4]=id
					set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
				}


to chyba ten kod do nich dodalem
weapon = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
;) ale nie wiem czy cos pomoglo... xD wersja 5.9m
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 11:59

w 5.9 to wylaczone jest chyba :/ a co do sladu to poszukajcie sobie czegos o TE_BEAMFOLLOW

[warn='Vertricus']Właśnie włączyć chcemy :|[/warn]
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 12:04

public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{
if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2
else player_dmg[attacker_id]+=damage
dmg_exp(attacker_id)

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)
add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)
item_take_damage(id,damage)

if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )
change_health(id,-35,attacker_id,"world")
if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))
RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)
if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)
{
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)
}
if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))
change_health(id,damage/2,0,"")
if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)
{
new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)
if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")
}
if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))
{
new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")
new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
if (is_user_alive(owner))
{
change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)
change_health(id,damage/2,0,"")
}
}
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
switch(player_class[attacker_id])
{
case Mag:
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
case Zabojca:
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
case Hunter:
{
new ori[3]
trace_bool[attacker_id]=id
get_user_origin(id,ori)

new parms[5];

for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker_id
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)
}
}
}
}
}
}
}
}


Sprawdźcie na razie nie mam jak przetestować mogą być błędy i najprawdopodobniej będą ale chce wiedzieć czy chodzą te ślady? :>
  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 12:10

slady powinny byc ale beda glupio wygladac bo jak mowilem lepiej zastosowac beamfollow
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 12:13

GoQ proszę cie, czy ktoś teraz prosi o to żeby ładnie wyglądały? Oni chcą żeby działały, żeby zabojca wyrzucał, a mag spowalniał.
[uwaga='Vertricus']Jak ktoś przetestuje to proszę o odpisanie czy działa :|[/uwaga]
  • +
  • -
  • 0

#15 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 12:36

@ up

Komplikuje sie pieknie ^^ but :

- gracz trafiony przez lowce nie zostawia sladow...
- zabojca wywala w gore:) jakbys mogl troche ten kod "podkrecic" zeby na wieksza wysokosc;p
- mag spowalnia (chyba), niech ktos inny sprawdzi;]
  • +
  • -
  • 0

#16 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 05.04.2010 12:40

Sprawdź teraz łowcę updateowałem post :]
  • +
  • -
  • 0

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 05.04.2010 12:54

wiez ale jak ty chcesz co 0.2 sekundy laczyc coordy gracza to wiadomo ze to dzialac nie bedzie chociazby z powodu duzej ilosci parametrow w ktorej mozna sie pogubic a beamfollow przekazujesz tylko ID ofiary i za nia ciagnie sie slad przez okreslony czas :P

05 kwiecień 2010 - 13:54:
podsumowujac
Spoiler


nie gwarantuje ze zadziala :D ale warto przetestowac
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#18 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 13:03

Proszę tylko nie usuwajcie tego tematu! Ja to muszę u siebie zrobić... Jak przyjdę od babci, to zobaczę. czy będzie działać.

#19 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 14:57

Ok slady zrobione^^ a z funkcja maga od spowolnienia sie bawiles?;> i tam u maga bylo tez chyba ze zabiera 5hp co 2sek.. czy jakos tak;p
  • +
  • -
  • 0

#20 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 15:13

Ok slady zrobione^^ a z funkcja maga od spowolnienia sie bawiles?;> i tam u maga bylo tez chyba ze zabiera 5hp co 2sek.. czy jakos tak;p


Kogo metodą ślady robiłeś? Verta czy GoQ'a?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych