Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Ultimate Warm-Up 1.7:Rozgrzewka na wiele broni+ muza podczas trwania + automatyczny respawn
#62
Napisano 27.09.2010 12:39
#63
Napisano 28.09.2010 16:16

nie musisz się aż tak złościć wystarczyło we wcześniejszym poście napisać jest takie coś pod cyfrą 27

mam problem taki że się ściąga mp3 ale nie odtwarza tylko nie wiem dlaczego

.sma i daje w załączniku a mp3 daje na host bo za duża


Użytkownik bolek_stw edytował ten post 28.09.2010 20:08
#64
Napisano 28.09.2010 19:06
#65
Napisano 28.09.2010 19:35
jak pytam komu leci to każdy mówi, że nie leci tylko 1 max 2 osoby mówią, że leci im więc nie wiem w czym jest problem...
zrzut z konsoli masz w załączniku
Załączone pliki
Użytkownik bolek_stw edytował ten post 28.09.2010 20:07
#66
Napisano 28.09.2010 20:28
#67
Napisano 29.12.2010 16:40




#68
Napisano 29.01.2011 15:30
#69
Napisano 25.02.2011 23:47
#70
Napisano 26.03.2011 20:07

Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#71
Napisano 20.04.2011 14:23
#72
Napisano 13.06.2011 20:51
Załączone pliki
#73
Napisano 13.06.2011 20:57
#74
Napisano 13.06.2011 21:04
#76
Napisano 15.01.2012 23:35


Użytkownik karol133 edytował ten post 15.01.2012 23:36
#77
Napisano 09.02.2012 15:29
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#pragma semicolon 1
new bool:gPlayerFirstSpawn[33];
new bool:g_is_warmup;
new g_warmup_time;
new time_left;
new g_cvar_respawn;
/*
Plugin was originally developed by x-raycat(I've changed almost everything and added so many features)
Cvary/cvars
amx_warmup_time <130> gdzie x to czas w sekundach
amx_warmup_respawn 1
amx_warmup_respawn 1
amx_warmup_weapon: 22 26
//Każdy numer odpowiada broni.
//amx_warmup_weapon:
//Each number is a weapon for this plugin. List:
1 weapon_p228 //p228
2 weapon_scout //scout
3 weapon_hegrenade //granat HE
4 weapon_xm1014 //auto-pompa
5 weapon_mac10 //uzi tt
6 weapon_aug //aug
7 weapon_elites //elites
8 weapon_fiveseven //fiveseven
9 weapon_ump45 //b(3(2))
10 weapon_sg550 //autokampa cT
11 weapon_galil //galil
12 weapon_famas //famas
13 weapon_usp //usp
14 weapon_glock18 //glock
15 weapon_awp //awp
16 weapon_mp5navy //MP5
17 weapon_m249 //krowa
18 weapon_m3 //pompa
19 weapon_m4a1 //M4
20 weapon_tmp //tmp
21 weapon_g3sg1 //autokampa TT
22 weapon_deagle //dgl
23 weapon_sg552 //sg552(tt)
24 weapon_ak47 //ak47
25 weapon_p90 //P90
26 weapon_knife //nóż
27 is random weapons from above
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_weapon powoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
By setting any different number as a cvar value causes to use default weapon- knife.
Change-Log
v.1.7
- added random wepons,
- added example on disabling plugins during the warmup,
- code cleanup,
- new languages,
- blocking weapon pickup during the warmup,
- blocking weapon dropping during the warmup.
v.1.6
- replaced game commencing event instead of task,
- changed way of using amx_warmup_time cvar, now it's defined in seconds,
- removed some useless code,
- added possiblity to disable plugins during warm-up.
v.1.5c
-added serbian translation.
v.1.5b
- changed way of giving ammo,
- changed a little in weapon switch,
- added Turkish and Bulgarian translations
v.1.4
- code cleanup: fixed identation, used pcvars.
v.1.3
- added multilingual support,
- added commented examples of using mp3 format.
v.1.2
- little code cleanup.
v.1.1
- added most of available things: weapons, respawns, countdown, sound.
v.1.0
- first written, testing, testing and once more testing.
To do list:
- random weapons.
*/
public plugin_init()
{
register_plugin("Ultimate Warm-Up", "1.7.1", "naven");
g_warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "65");
g_cvar_respawn = register_cvar("amx_warmup_respawn", "1");
register_cvar("amx_warmup_weapon", "1");
register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_dictionary("ultimate_warmup.txt");
register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C"); //thx Pavulon
register_clcmd("amx_start_warmup", "restart_time", ADMIN_KICK);
RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 );
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 );
register_clcmd("drop", "handle_drop");
}
public muza_on()
{
//let's play the music
//client_cmd(0,"stopsound"); //silence .wav sounds
//client_cmd(0,"mp3 stop"); //silence .mp3 sounds
client_cmd(0,"mp3 play sound/sound_name.wav");
}
public restart_time()
{
//pausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg pause sound_mp3.amxx");
g_is_warmup = true;
init_warmup_time();
muza_on();
return PLUGIN_HANDLED;
}
public restartround(id)
{
gPlayerFirstSpawn[id] = true;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public countdown()
{
time_left--;
if(time_left < 0)
{
restart();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public init_warmup_time()
{
new time[256], temp[2][6];
get_pcvar_string(g_warmup_time, time, 255);
parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5);
time_left = str_to_num(temp[0]) /** 60*/ + str_to_num(temp[1]);
set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b");
set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b");
}
public show_time()
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WARMUP_COUNTDOWN", time_left / 60, time_left % 60); //countdown
}
public restart()
{
//unpausing plugins
server_cmd("amx_pausecfg enable sound_mp3.amxx");
g_is_warmup = false;
remove_task(4567);
remove_task(2345);
server_cmd("sv_restart 1");
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new id = Players[i];
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}
public Event_ResetHud(id)
{
if(g_is_warmup)
{
set_task(0.1, "task_give", id); //after spawn
}
}
public DeathMsg()
{
new l_cvar_respawn = get_pcvar_num(g_cvar_respawn);
if((g_is_warmup) && (l_cvar_respawn ==1))
{
new id = read_data(2);
set_task(1.0,"respawn_player",id);
}
}
public respawn_player(id) //thx sniffer
{
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); //let's respawn player
}
public task_give(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
strip_user_weapons(id);
new l_cvar_weapon;
if(get_cvar_num("amx_warmup_weapon") == 27)
{
l_cvar_weapon = random_num(1, 26);
}
else
{
l_cvar_weapon = get_cvar_num("amx_warmup_weapon");
}
switch(l_cvar_weapon)
{
case 1 :
{
//now, we have to give weapons that we promised earlier
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_p228");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
}
case 2 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90);
}
case 3 :
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 100);
}
case 4 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_xm1014");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
}
case 5 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_mac10");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100);
}
case 6 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_aug");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AUG, 90);
}
case 7 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_elite");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120);
}
case 8 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_fiveseven");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100);
}
case 9 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0) ;
give_item(id, "weapon_ump45");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100);
}
case 10 :
{
give_item(id, "weapon_sg550");
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90);
}
case 11 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_galil");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90);
}
case 12 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_famas");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
case 13 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
}
case 14 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_glock18");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120);
}
case 15 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP, 30);
}
case 16 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_mp5navy");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120);
}
case 17 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_m249");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
case 18 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_m3");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32);
}
case 19 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
case 20 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_tmp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120);
}
case 21 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_g3sg1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
}
case 22 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
case 23 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_sg552");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90);
}
case 24 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
case 25 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_p90");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100);
}
case 26 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
cs_set_user_money (id , 0);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
}
public HamTouchPre(weapon)
{
if(g_is_warmup)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public handle_drop(id)
{
if(g_is_warmup)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/sound_name.wav");
//precache_sound("misc/sound_name.mp3");//MP3 version
}
Nic praktycznie mi nie działa poprawnie
- rozgrzewka trwa 60 sekund zamiast 130
- resp jest tylko z deaglem a nie tak jak chcę czyli deagle + nóż mimo dopisania do amxx.cfg lini:
amx_warmup_weapon: 22 26
- muzyka nie działa mimo ustawień fabrycznych a dodałem plik do misc o nazwie sound_name
- nie blokuje mi sound_mp3.amxx (jest to plugin roundsound)
jedyne co mi działa poprawnie to:
amx_warmup_respawn 1
amx_warmup_respawn 1
mogłeś bardziej czytelniej napisać te komentarze w sma bo np nie wiem czy:
silence .wav sounds ma być wzięte w komentarz czy nie bo z angielskiego wynika, że chodzi o wyciszenie lecz w instrukcji tutaj na forum nic nie wspominałeś o wyciszaniu...
Jeśli ktoś jest chętny pomóc to prosiłbym o podesłanie całego kodu z poprawką by było szybciej i napiszcie mi czy w innych plikach jeszcze coś zmieniać muszę bo może coś przeoczyłem.
Użytkownik Pan_Pedałowski edytował ten post 09.02.2012 15:34
#78
Napisano 19.02.2012 12:13
show_hudmessage(0, "Rozgrzewka pozostalo %d:%02d sekund.", time_left / 60, time_left % 60)
Zamień na
show_hudmessage(0, "Rozgrzewka pozostalo %02d sekund.", time_left)
brak takiej linijki
#79
Napisano 07.03.2012 16:59
#80
Napisano 30.12.2012 02:46
public restart_time() { //pausing plugins server_cmd("amx_pausecfg pause M_Antirusher_2.6_alfa.amxx"); g_is_warmup = true; init_warmup_time(); muza_on(); return PLUGIN_HANDLED;
public restart() { //unpausing plugins server_cmd("amx_pausecfg enable M_Antirusher_2.6_alfa.amxx"); g_is_warmup = false; remove_task(4567); remove_task(2345);
Co może być nie tak?
Z góry dzięki za odpowiedź
pozdrawiam

Użytkownik amn edytował ten post 30.12.2012 02:47
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych