Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Ultimate Warm-Up 1.7:Rozgrzewka na wiele broni+ muza podczas trwania + automatyczny respawn


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
90 odpowiedzi w tym temacie

#41 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 29.06.2010 14:07

Czyli rozgrzewka będzie się włączać zawsze wtedy, gdy będzie nowa mapa lub wejdzie dwóch graczy?
  • +
  • -
  • 0

#42 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.06.2010 20:01

Tak, jak chcesz, to masz tutaj: Ultimate Warmup 1.5c by naven - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0

#43 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 29.06.2010 20:48

Na razie nie będę udostępniał nowszych wersji na Polskich forach. Jak zdecydują, co zrobić z nim na alliedmodders to wrzucę nowsze.

to w końcu kogo to plugin ? :mur: chyba ty o nim decydujesz nie ? żal.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#44 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 29.06.2010 21:22

Tak, jak chcesz, to masz tutaj: Ultimate Warmup 1.5c by naven - AlliedModders


No właśnie ja szukam czegoś, co nie będzie się włączać po wejściu dwóch graczy, tylko wtedy, gdy włączy się nowa mapa, ale z tego co mi pisali, czegoś takiego nie ma. ;(
  • +
  • -
  • 0

#45 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.07.2010 10:32

Na razie nie będę udostępniał nowszych wersji na Polskich forach. Jak zdecydują, co zrobić z nim na alliedmodders to wrzucę nowsze.

to w końcu kogo to plugin ? :mur: chyba ty o nim decydujesz nie ? żal.


Powstrzymam się od komentarza bo bana za prawdę nie chcę dostać. Wrzuciłem plugin na alliedmodders i czekam na decyzję czy approved czy unapproved...

No właśnie ja szukam czegoś, co nie będzie się włączać po wejściu dwóch graczy, tylko wtedy, gdy włączy się nowa mapa, ale z tego co mi pisali, czegoś takiego nie ma. ;(

Wersja w tym temacie(amxx.pl) włącza się na początku mapy.
  • +
  • -
  • 1

#46 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 06.07.2010 23:59

A czy ktoś może tu zamieścić sma, w którym będzie można wpisać sobie jakie pluginy mają na czas rozgrzewki przestać działać? Dam +... Zrobiłem już na ten temat odpowiedni wątek, ale albo się nie da, albo nikt nie potrafi tego zrobić. :'(
  • +
  • -
  • 0

#47 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.07.2010 19:30

Info w kodzie
public init_warmup_time()
{
new time[24], temp[2][6];
get_pcvar_string(g_warmup_time, time, 23);

//replace(time, 23, "m", "");
//replace(time, 23, "s", "");
parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5);

time_left = str_to_num(temp[0]) /** 60*/ + str_to_num(temp[1]);

set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b");
set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b");
//przed restartem wyłączamy pluginy
//server_cmd("amx_pausecfg pause name.amxx");
server_cmd("mp_friendlyfire 0");
}

public show_time()
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.15, /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WARMUP_COUNTDOWN", time_left / 60, time_left % 60); //countdown
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.20, /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
show_hudmessage(0, "Muzyka: %s",g_jaka_muza_gra ); //countdown
}
public restart()
{
//po restarcie włączamy pluginy i ustawiamy ff
//server_cmd("amx_pausecfg enable name.amxx");
server_cmd("mp_friendlyfire 1");
g_is_warmup = false;
remove_task(4567);
remove_task(2345);

server_cmd("sv_restart 1");
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new id = Players[i];
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#48 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 08.07.2010 19:44

Po kompilacji wyskakuje takie coś:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

ultimate_warmup.sma(4) : error 017: undefined symbol "get_pcvar_string"
ultimate_warmup.sma(4) : warning 215: expression has no effect
ultimate_warmup.sma(4) : warning 215: expression has no effect
ultimate_warmup.sma(4) : error 001: expected token: ";", but found ")"
ultimate_warmup.sma(4) : error 029: invalid expression, assumed zero
ultimate_warmup.sma(4) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.


  • +
  • -
  • 0

#49 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.07.2010 20:22

No co ty? Pokaż kod.
Jeszcze jeden spam na pw czy w profilu to przestanę ci pomagać.

Użytkownik naven edytował ten post 08.07.2010 20:23

  • +
  • -
  • 0

#50 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 08.07.2010 20:30

Kod? Po próbie kompilacji tego co podałeś wcześniej, wyskakuje to, co podałem wyżej. :mellow: :unsure:
  • +
  • -
  • 0

#51 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.07.2010 13:12

Dałem ci cześć pluginu, którą miałeś podmienić...
  • +
  • -
  • 0

#52 Mineral

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:66
  • Lokalizacja:City
Offline

Napisano 10.07.2010 14:23

I tak zrobiłem. Informacje, które wyskakują po próbie kompilacji:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

ultimate_warmup.sma(108) : error 017: undefined symbol "g_warmup_time"
ultimate_warmup.sma(108) : warning 215: expression has no effect
ultimate_warmup.sma(108) : warning 215: expression has no effect
ultimate_warmup.sma(108) : error 001: expected token: ";", but found ")"
ultimate_warmup.sma(108) : error 029: invalid expression, assumed zero
ultimate_warmup.sma(108) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.


I dodaję plik z podmienionymi danymi.

Załączone pliki


Użytkownik Mineral edytował ten post 10.07.2010 14:23

  • +
  • -
  • 0

#53 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 11.07.2010 08:45

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new bool:gPlayerFirstSpawn[33]
new bool:g_is_warmup
new g_warmup_time
new time_left

/*
Plugin was originally developed by x-raycat.
Cvary/cvars
amx_warmup_time <czas> przykład: "1m 30s" równa się 1 minuta i 30 sekund.
amx_warmup_time <time> example: "1m 30s" equals 1 minute and 30 seconds.

amx_warmup_respawn(0- ożywianie wyłączone, 1- ożywianie włączone)
amx_warmup_respawn(0- auto-respawn off, 1- auto-respawn ON)

amx_warmup_weapon:
Każdy numer odpowiada broni.
amx_warmup_weapon:
Each number is a weapon for this plugin. List:

1 weapon_p228 //p228(pistolet)
2 weapon_scout //scout
3 weapon_hegrenade //granat HE
4 weapon_xm1014 //auto-pompa
5 weapon_mac10 //uzi tt
6 weapon_aug //aug
7 weapon_elites //elites
8 weapon_fiveseven //fiveseven
9 weapon_ump45 //b(3(2))
10 weapon_sg550 //autokampa cT
11 weapon_galil //galil
12 weapon_famas //famas
13 weapon_usp //usp
14 weapon_glock18 //glock
15 weapon_awp //awp
16 weapon_mp5navy //MP5
17 weapon_m249 //krowa
18 weapon_m3 //pompa
19 weapon_m4a1 //M4
20 weapon_tmp //tmp
21 weapon_g3sg1 //autokampa TT
22 weapon_deagle //dgl
23 weapon_sg552 //sg552(tt)
24 weapon_ak47 //ak47
25 weapon_p90 //P90
26 weapon_knife //nóż
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_weapon powoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
By setting any different number as a cvar value causes to use default weapon- knife.

Change-Log

v.1.3
-added multilingual support,
-added commented examples of using mp3 format.

v.1.2
-little code cleanup.

v.1.1
-added most of available things: weapons, respawns, countdown, sound.

v.1.0
-first written, testing, testing and once more testing.


To do list:
-optimize and remove useless code with giving weapons.
*/

public plugin_init() {
register_plugin("Ultimate Warm-Up", "1.3", "naven")
g_warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s")
register_cvar("amx_warmup_respawn", "1")
register_cvar("amx_warmup_weapon","3")
register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_dictionary("ultimate_warmup.txt")

set_task(15.0,"muza_on", 0)
g_is_warmup = true
init_warmup_time()
}
public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
//client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3") //wersja MP3
}
public restartround(id){
gPlayerFirstSpawn[id] = true
return PLUGIN_CONTINUE
}
public countdown(){
time_left--
if(time_left < 0)
{
restart()
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public init_warmup_time()
{
new time[24], temp[2][6];
get_pcvar_string(g_warmup_time, time, 23);

//replace(time, 23, "m", "");
//replace(time, 23, "s", "");
parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5);

time_left = str_to_num(temp[0]) /** 60*/ + str_to_num(temp[1]);

set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b");
set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b");
//przed restartem wyłączamy pluginy
//server_cmd("amx_pausecfg pause name.amxx");
server_cmd("mp_friendlyfire 0");
}

public show_time()
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.15, /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0);
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "WARMUP_COUNTDOWN", time_left / 60, time_left % 60); //countdown
}
public restart()
{
//po restarcie włączamy pluginy i ustawiamy ff
//server_cmd("amx_pausecfg enable name.amxx");
server_cmd("mp_friendlyfire 1");
g_is_warmup = false;
remove_task(4567);
remove_task(2345);

server_cmd("sv_restart 1");
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount);
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new id = Players[i];
if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE))
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}
public Event_ResetHud(id) {
if(g_is_warmup)
set_task(0.1, "task_give", id)
}
public DeathMsg()
{
if((g_is_warmup) && (get_cvar_num("amx_warmup_respawn") ==1)){
new id = read_data(2)
set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
}
public respawn_player(id) //zerżnięte od seby
{
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}

public task_give(id){
if (!is_user_alive(id))
return
//obecna_bron = get_user_weapon(id)
new cvar_na_bronie = get_cvar_num("amx_warmup_weapon")
strip_user_weapons(id);
switch(cvar_na_bronie){
case 1 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_p228")
give_item(id, "ammo_357sig")
give_item(id, "ammo_357sig")
give_item(id, "ammo_357sig")
give_item(id, "ammo_357sig")
}
case 2 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_scout")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 3 :
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 100)
}
case 4 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_xm1014")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
}
case 5 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_mac10")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
}
case 6 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_aug")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 7 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 8 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_fiveseven")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
}
case 9 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_ump45")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
}
case 10 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_sg550")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 11 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_galil")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 12 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_famas")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 13 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_usp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
give_item(id, "ammo_45acp")
}
case 14 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_glock18")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 15 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
give_item(id, "ammo_338magnum")
}
case 16 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 17 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_m249")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
give_item(id, "ammo_556natobox")
}
case 18 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_m3")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
give_item(id, "ammo_buckshot")
}
case 19 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 20 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_tmp")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
case 21 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_g3sg1")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 22 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_deagle")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "ammo_50ae")
}
case 23 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_sg552")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
case 24 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
case 25 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
give_item(id, "ammo_57mm")
}
case 26 :
{
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_knife")
}

default :
{
log_amx("Nieprawidlowa wartosc cvar amx_warmup_weapon, ustawiam domyslna bron- noz")
cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
cs_set_user_money (id , 0)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")
//precache_sound("misc/nazwa_nuty.mp3")//wersja MP3

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#54 ddrpl

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 09.08.2010 07:48

Witam serdecznie. Super plugin gratulacje. A teraz uprzejmie proszę o pomoc :

1) Jak zrobić żeby muzyka zaczynała grać od razu a nie po 7 sekundach...
2) Jak zrobić żeby para m_249 miała nieskończone ammo ????
3) Jak dokładnie ustawić 2minuty 8 sekund w warmup_time ???? próbowałem wszystkiego ...

09 sierpień 2010 - 07:57:
4) Jak wyłączyć plugin sound.mp3 podczas rozgrzewki.
5) Czy jest opcja aby tak dograć plugin warmup z autorestartem.amxx żeby przy odliczaniu 3 ostatnich sekund z warmupu leciały mi soundy z aut_restartu. Tzn trzy,dwa jeden i muzyka ... CHODZI O TO ŻEBY PO ROZGRZEWCE WARMUPA NIE BYŁO ZNÓW CAŁEJ ROZGRZEWKI AUTO_RESTARTU.

KTO POMOŻE PRZELEJE JAKIŚ GROSZ NA PIWO :)

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#55 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.08.2010 10:07

ddrpl, większość z tego jest w nowej wersji, ale nie udostępnię jej jeszcze na forum, jak chcesz wal PW.
  • +
  • -
  • 0

#56 ddrpl

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 09.08.2010 10:59

ddrpl, większość z tego jest w nowej wersji, ale nie udostępnię jej jeszcze na forum, jak chcesz wal PW.



Użytkownik nie może otrzymywać żadnych nowych wiadomości :(
  • +
  • -
  • 0

#57 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.08.2010 17:33

Hmm... Teraz napisz.
  • +
  • -
  • 0

#58 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.09.2010 22:28

Aktualizacja
Wersja 1.7, change-log dostępny w kodzie .sma
  • +
  • -
  • 0

#59 bolek_stw

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:416
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 26.09.2010 13:29

będzie wersja z losowymi brońmi ?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#60 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 26.09.2010 13:51

będzie wersja z losowymi brońmi ?

Ujmę to w ten sposób: RTFM
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych