Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dawanie granatów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.02.2010 13:09

Problem polega na tym, że gracz dostaje granat, ale nie widać go w ręce(jedynie pierwsze 2). Kod:
new bool:is_warmup
new bool:granaty;

public plugin_init()
set_task(10.0, "startuj")
}
public startuj(){
	granaty = true;
	warmup = true;
	set_task(0.1, "dawaj_granaty")
}
public dawaj_granaty(){
	if((granaty) && (is_warmup))
	{
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++){
	new id = Players[i];
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	//if(!(user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)))
	//{
	//give_item(id, "weapon_hegrenade")
	//}
	set_task(1.0, "dawaj_granaty", id)
}
	}
}

Użytkownik naven edytował ten post 27.02.2010 13:09

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2010 13:13

Granat co sekundę dla każdego ? :o
Lepiej dawaj HE kiedy wyrzuci poprzedni, wtedy nie będzie problemów, bo takie ilości granatów jak ty dajesz nie są normalne.
  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.02.2010 13:25

Hmm... Jak pobrać czy wyrzucił?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2010 13:40

Np tak jak w Team Flash Snitch.
Najpierw:
register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel")

a potem:
public fw_setmodel(ent,const model[])
{
if (!equal(model,"models/w_hegrenade.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

g_v_entity[ent] = pev(ent,pev_owner);

return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.02.2010 14:04

problem z brakiem modelu v_ pojawia się zwykle gdy gracz nie ma żadnej innej broni niż granat i go wyrzuci,
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak to
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_hegrenade.mdl");
zaraz po give item i sprawdzeniu czy gracz trzyma granat :D

jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów :D
  • +
  • -
  • 1

#6 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.02.2010 14:18

problem z brakiem modelu v_ pojawia się zwykle gdy gracz nie ma żadnej innej broni niż granat i go wyrzuci,
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak to

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_hegrenade.mdl");
zaraz po give item i sprawdzeniu czy gracz trzyma granat :D

jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów :D

That's is babe. Działa w porządku. Po plusie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych