←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dawanie granatów

Zablokowany

  • +
  • -
naven - zdjęcie naven 27.02.2010

Problem polega na tym, że gracz dostaje granat, ale nie widać go w ręce(jedynie pierwsze 2). Kod:
new bool:is_warmup
new bool:granaty;

public plugin_init()
set_task(10.0, "startuj")
}
public startuj(){
	granaty = true;
	warmup = true;
	set_task(0.1, "dawaj_granaty")
}
public dawaj_granaty(){
	if((granaty) && (is_warmup))
	{
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++){
	new id = Players[i];
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	//if(!(user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)))
	//{
	//give_item(id, "weapon_hegrenade")
	//}
	set_task(1.0, "dawaj_granaty", id)
}
	}
}

Użytkownik naven edytował ten post 27.02.2010 13:09
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 27.02.2010

Granat co sekundę dla każdego ? :o
Lepiej dawaj HE kiedy wyrzuci poprzedni, wtedy nie będzie problemów, bo takie ilości granatów jak ty dajesz nie są normalne.
Odpowiedz

  • +
  • -
naven - zdjęcie naven 27.02.2010

Hmm... Jak pobrać czy wyrzucił?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 27.02.2010

Np tak jak w Team Flash Snitch.
Najpierw:
register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel")

a potem:
public fw_setmodel(ent,const model[])
{
if (!equal(model,"models/w_hegrenade.mdl"))
return FMRES_IGNORED;

g_v_entity[ent] = pev(ent,pev_owner);

return FMRES_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 27.02.2010

problem z brakiem modelu v_ pojawia się zwykle gdy gracz nie ma żadnej innej broni niż granat i go wyrzuci,
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak to
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_hegrenade.mdl");
zaraz po give item i sprawdzeniu czy gracz trzyma granat :D

jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów :D
Odpowiedz

  • +
  • -
naven - zdjęcie naven 27.02.2010

problem z brakiem modelu v_ pojawia się zwykle gdy gracz nie ma żadnej innej broni niż granat i go wyrzuci,
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak to

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_hegrenade.mdl");
zaraz po give item i sprawdzeniu czy gracz trzyma granat :D

jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów :D

That's is babe. Działa w porządku. Po plusie.

Odpowiedz
Zablokowany