Dawanie granatów
naven
27.02.2010
Problem polega na tym, że gracz dostaje granat, ale nie widać go w ręce(jedynie pierwsze 2). Kod:
Użytkownik naven edytował ten post 27.02.2010 13:09
new bool:is_warmup new bool:granaty; public plugin_init() set_task(10.0, "startuj") } public startuj(){ granaty = true; warmup = true; set_task(0.1, "dawaj_granaty") } public dawaj_granaty(){ if((granaty) && (is_warmup)) { new Players[32], playerCount; get_players(Players, playerCount); for (new i=0; i<playerCount; i++){ new id = Players[i]; give_item(id, "weapon_hegrenade") //if(!(user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE))) //{ //give_item(id, "weapon_hegrenade") //} set_task(1.0, "dawaj_granaty", id) } } }
Użytkownik naven edytował ten post 27.02.2010 13:09
mgr inż. Pavulon
27.02.2010
Granat co sekundę dla każdego ? 
Lepiej dawaj HE kiedy wyrzuci poprzedni, wtedy nie będzie problemów, bo takie ilości granatów jak ty dajesz nie są normalne.

Lepiej dawaj HE kiedy wyrzuci poprzedni, wtedy nie będzie problemów, bo takie ilości granatów jak ty dajesz nie są normalne.
mgr inż. Pavulon
27.02.2010
Np tak jak w Team Flash Snitch.
Najpierw:
a potem:
Najpierw:
register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel")
a potem:
public fw_setmodel(ent,const model[])
{
if (!equal(model,"models/w_hegrenade.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
g_v_entity[ent] = pev(ent,pev_owner);
return FMRES_IGNORED;
}
R3X
27.02.2010
problem z brakiem modelu v_ pojawia się zwykle gdy gracz nie ma żadnej innej broni niż granat i go wyrzuci,
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak to
jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak to
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_hegrenade.mdl");zaraz po give item i sprawdzeniu czy gracz trzyma granat

jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów

naven
27.02.2010
That's is babe. Działa w porządku. Po plusie.problem z brakiem modelu v_ pojawia się zwykle gdy gracz nie ma żadnej innej broni niż granat i go wyrzuci,
get_user_weapon() ciągle zwraca CSW_HEGRENADE i gdy dostanie granat dla gry nic się nie zmieni; musisz chyba zrobić coś jak toset_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_hegrenade.mdl");zaraz po give item i sprawdzeniu czy gracz trzyma granat
jeśli to inna sytuacja to potrzeba więcej szczegółów