Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Co by sie przydalo - potrzebny tutorial !
Temat rozp. Miczu, 26.07.2008 10:52
116 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 21.07.2010 10:51
parse
#63
Napisano 21.07.2010 15:03
reksiu ale mi chodzi jak tworzyć takie funkcje ;D
#64
Napisano 21.07.2010 16:27
aa no to tylko natywne się da w ten sposób
#66
Napisano 21.07.2010 19:36
Trochę skomplikowany przykład, ale o to właśnie chodzi. Poszukałem w funkcjach i możliwe, że da się to też w zwykłych (nie tylko natywnych) funkcjach. Jak zbadam to napiszę tutka
Edit.
no i da się też bez natywów napisałem krótko co i jak
Edit.
no i da się też bez natywów napisałem krótko co i jak
#67
Napisano 19.11.2010 15:12
przydał by się tutorial na temat dodawania nowych klas w CodMod Final (nie beta) oraz na temat dodawania itemów
Kolejny tutek jak przeniesc itemy ze starego cod moda do nowego, oraz klasy ;]
Kolejny tutek jak przeniesc itemy ze starego cod moda do nowego, oraz klasy ;]
#68
Napisano 31.10.2011 14:30
A ja bym prosił aby R3X bardziej rozwinął temat o message i powiedział tam coś o emessage.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
#69
Napisano 31.10.2011 15:37
emessage uruchamiają także funkcje w pluginach które łapią message , zwykłe wysłanie za pomocą message_begin tego nie robi.
wystarczy spojrzeć do dokumentacji
http://amxx.pl/dokum.../emessage-begin
wystarczy spojrzeć do dokumentacji
http://amxx.pl/dokum.../emessage-begin
#70
Napisano 31.10.2011 16:03
Ale mi chodziło ogólnie o rozwinięcie, bo można zrobić masę rzeczy za pomocą message, a mało kto wie jak to zrobić lub gdzie się tego nauczyć.
#71
Napisano 31.10.2011 16:52
wszystkich message nie opiszesz
#72
Napisano 01.11.2011 12:34
#73
Napisano 03.11.2011 20:04
Propozycje - sqlite! Czemu? Nigdzie nie znalazłem dokładnego opisu tego cuda które łączy mysql z szybkością nvault. Może w końcu ktoś porządny się za to zabierze
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#74
Napisano 03.11.2011 20:07
Nie ma opisu, bo interfejs jest taki sam jak dla MySQL, a tutorial o sqlx już mamy
#75
Napisano 03.11.2011 20:15
Hmm czyli jak mam zapis sql to co zrobić żeby zapis odbywał się do pliku? Patrzyłem w różne pluginy(twoje które podałeś mi w temacie, warcraft) i widziałem że to jest podobne strasznie. Czyli chciałbym się dowiedzieć jak przejść z mysql do sqlite
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#76
Napisano 12.11.2011 10:04
Proszę o napisanie tutorialu o fnvault i fvault, jak i różnicami optymalności między nvault,fvault,vault i fnvault.
#77
Napisano 25.11.2011 16:45
Ja bym prosil o napisanie tutka lub jakis glownych rzeczy o bytach stawianiu modeli w okreslonym miejscu mapy, do tego rozne funkcje aby po dotknieciu np. modle znikal lub otwieral menu. Albo moze ktos dal by jakis link do tematow o tym
#78
Napisano 29.11.2011 20:26
Ja chciałbym zobaczyć poradnik dot. nValut, czyli jak napisać prosty plugin z użyciem tego. Szukałem tutaj i nie znalazłem takiego poradnika.
#79
Napisano 29.11.2011 21:00
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#80
Napisano 16.12.2011 18:14
przydałoby się np. tworzenie skryptów typu grawitacja, nieśmiertelność na czas, jakoś nie widziałem tego.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych