@UP jest tutorial o wpływaniu na obrażenia, w Ham_TakeDamage masz parametr z ilością dmg zadanego ofierze, wystarczy napisać do tego funkcje (jakieś mnożenia i będzie git)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Co by sie przydalo - potrzebny tutorial !
#101
Napisano 04.06.2013 01:05
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#102
Napisano 04.06.2013 14:31
Hmm,bo by się by to przydało ; ) Bo potrzebuje do XP-Mod'a.
PS : Jakbyś miał czas/chęci napisałbyś mi na PW : )?
Użytkownik blow15 edytował ten post 04.06.2013 14:52
Paczka EasyBlock ~~ > https://amxx.pl/topi...czka-easyblock/
Paczka 4FuN ~~ > https://amxx.pl/topi...madbroscorpion/
#103
Napisano 06.06.2013 21:06
#104
Napisano 03.07.2013 18:39
A ja bym prosił jak dodać klasy do pluginu i jak zmienić zapis nvault na mysql bo ten inny poradnik nie pomaga...
Diablo mod Quests = Koniec
Surf EXP Mod = [ | | | | | | | | | | ]
#105
Napisano 07.08.2013 04:06
Prosiłbym o tutorial który opisuje co zrobić z tym problemem:
Klasa zombie która posiada swój własny skill do użycia buguje się z Assasinem, mowa o ZP 1.6.1 Mniej więcej chodzi o to że gdy gram taką klasą zombie i stanę się assasinem to mogę użyć tego skilla. Wiem że to coś typu "zp_get_user_nemesis" ale sam się tego nie domyślę.
Jeśli taki tutorial już jest to przepraszam za zbędny post i proszę o link.
Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun.
IP 4Fun: 31.186.82.130:27376
#106
Napisano 07.08.2013 05:23
Można też napisać w dziale tegoż że moda i będzie to najlepsze rozwiązanie.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#107
Napisano 07.08.2013 10:45
Napisałem i widocznie nikt nie raczył mi pomóc skoro napisałem to tutaj.
Użytkownik Guzik edytował ten post 07.08.2013 10:45
Szukasz fajnego Zombie Mod? Wejdź i zobacz na mój! Zombie stylem CSO! Posiadamy również wspaniały COD MOD, BF2 oraz 4Fun.
IP 4Fun: 31.186.82.130:27376
#108
Napisano 07.08.2013 14:20
Przydało by się o
* Floats
* Bool
* Array
* String
Jest kilka takich poradników, ale przydałoby się złożyć jakiś 1 kompletny z dobrym tłumaczeniem. Akurat nie są to skomplikowane rzeczy, ale przydatne.
#109
Napisano 07.08.2013 16:31
Przydało by się o
* Floats
* Bool
* Array
* String
Jest kilka takich poradników, ale przydałoby się złożyć jakiś 1 kompletny z dobrym tłumaczeniem. Akurat nie są to skomplikowane rzeczy, ale przydatne.
Ale co więcej tłumaczyc niz w tych poradnikach ?
#110
Napisano 07.08.2013 16:39
Ogólnie ja sam korzystałem z amerykańskich poradników. Jeżeli ktoś nie zna dobrze angielskiego, to sobie nie poradzi. Można byłoby wszystko ładnie rozpisać - co do czego gdzie i jak.
#111
Napisano 08.08.2013 17:56
Moim zdaniem największy aktualnie brak to array.
+ można by było zrobić spis przydatnych funkcji, to znaczy takie, które się używa dosyć często oraz, które pomagają nam w np. zmianie liczby na string, zaokrąglenie float itd.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#112
Napisano 08.08.2013 18:00
http://amxx.pl/topic...miczne-tablice/ więcej chyba nie trzeba.Moim zdaniem największy aktualnie brak to array.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#113
Napisano 17.12.2013 18:29
Czyli jak najlepiej to zrobic by zjadało nam jak najmniej cpu.
Zmienne, poszczególne funkcje ktore można rozwiązać lepszym sposobem, ify poukładane w najbardziej optymalny sposob itd.
#115
Napisano 19.12.2013 17:08
do tego nie ma tutoriali.... To "wchodzi z wiekiem" :&
#116
Napisano 19.12.2013 19:31
#117
Napisano 19.12.2013 19:35
Ale jakies podpowiedzi możecie dorzucić. Lepiej wzorować sie na kimś kto ma juz o tym jakies pojęcie
Ty sobie nie wynajduj problemów które nie są ci do niczego potrzebne. Jak będziesz pisał pluginy to w końcu tobie samemu przyjdą do głowy lepsze rozwiązania, myślę że CheQ chodziło o to że w takich sprawach nie znajdziesz gotowca i musisz po prostu rozumieć to co "kodzisz".
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych