Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ZombieMod
#1
Napisano 09.01.2010 22:04
Potrzebuję od Was szybkiej odpowiedzi . Wynagrodze plusami !
Chodzi o plugin ZombieMod , ale dokładniej :
Jak zmienić standardową ilość hp zombie oraz dmg zadawane przez bronie ?
Jezeli potrzebne jest .sma lub jakiś inny plik , to napiszcie
Mam nadzieję , że szybko otrzymam odpowiedź , jak to zrobić.
Bardzo zależy mi , żeby jak najszybciej ...
Pozdrawiam
#2
Napisano 10.01.2010 10:54
#4
Napisano 10.01.2010 11:31
#6
Napisano 10.01.2010 18:39
#7
Napisano 10.01.2010 18:49
; HEALTH - Health value
to hp zombiego
; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .
#8
Napisano 10.01.2010 22:49
W takim razie w pliku bh_zombieclass.ini ustawiasz ile ma hp dana klasa zombie .
; HEALTH - Health value
to hp zombiego
; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .
OK , dzięki Wielkie !
Plusik leci
A jeszcze jakbys mógł mi powiedzieć , jak ustawić , żeby każda klasa zombie miala mniej lub więcej hp ?
Bo to co mi podałeś to dla której klasy jest ? Czy dla wszystkich ?
Tak wygląda aktualna zawartośc pliku bh_zombieclass.ini :
; Biohazard class configuration file ; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini ; To use with Biohazard plugin ; [class] - Classname ; DESC - Short description ; PMODEL - Player model (Note: No spaces allowed!) ; WMODEL - Weapon model (Note: No spaces allowed!) ; HEALTH - Health value ; SPEED - Speed value ; GRAVITY - Gravity multiplier ; ATTACK - Zombie damage multiplier ; DEFENCE - Bullet damage multiplier ; HEDEFENCE - HE damage multiplier ; HITSPEED - Pain speed multiplier ; HITDELAY - Pain speed delay value ; REGENDLY - Regeneration delay value ; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value ; KNOCKBACK - Knockback multiplier [Slum] DESC=Zbalansowany PMODEL=models/player/slum/slum.mdl WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl HEALTH=4000.0 SPEED=280.0 GRAVITY=1.0 ATTACK=2.0 DEFENCE=0.087 HEDEFENCE=1.0 HITSPEED=0.89 HITDELAY=0.28 REGENDLY=0.18 HITREGENDLY=2.0 KNOCKBACK=1.0,
jak ktoś by mógł to powiedzcie czy da się dodać do tego inne klasy ?
Żeby np. ustawić tej klasie 4k hp , a innej 3k ??
#9
Napisano 11.01.2010 14:46
#10
Napisano 11.01.2010 16:54
Bo w biohazardzie jest tak że bronie zadają bardzo mało obrażeń (awp headshot 30 obrażeń) a zombie też mają niewiele. A z tego co ty napisałeś rozumiem że wolałbyś normalne obrażenia broni i duże hp Zombie?
Poprsotu chciałbym ustawić każdemu zombie inna ilość hp ,no i ewentualnie z tymi broniami
#11
Napisano 11.01.2010 18:53
HEALTH=4000.0
Ten Zombie będzie nieśmiertelny .
Lepiej daj coś od 150 do 450 bo tak jak mówiłem obrażenia z broni są małe. Ale dobrze ustawiłeś żeby zmienić mu hp.
#12
Napisano 11.01.2010 19:03
HEALTH=4000.0
Ten Zombie będzie nieśmiertelny .
Lepiej daj coś od 150 do 450 bo tak jak mówiłem obrażenia z broni są małe. Ale dobrze ustawiłeś żeby zmienić mu hp.
No tak , ale jak ustawie wtym hp , to każda klasa bedzie iała po tyle samo hp ?
Czy innaczej , bo ja właśnie chcę żeby kazdy innaczej miał
Czyli np.
Nemesis - 400 HP
Survivor - 300 HP
Jak to zmienić ?
No i jeszcze jak zmienić dmg zadawane przez bronie ? Załączam plik .sma
Załączone pliki
Użytkownik Dziam457 edytował ten post 11.01.2010 19:11
#13
Napisano 12.01.2010 15:10
; Biohazard class configuration file ; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini ; To use with Biohazard plugin ; [class] - Classname ; DESC - Short description ; PMODEL - Player model (Note: No spaces allowed!) ; WMODEL - Weapon model (Note: No spaces allowed!) ; HEALTH - Health value ; SPEED - Speed value ; GRAVITY - Gravity multiplier ; ATTACK - Zombie damage multiplier ; DEFENCE - Bullet damage multiplier ; HEDEFENCE - HE damage multiplier ; HITSPEED - Pain speed multiplier ; HITDELAY - Pain speed delay value ; REGENDLY - Regeneration delay value ; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value ; KNOCKBACK - Knockback multiplier [Slum] DESC=Balanced PMODEL=models/player/slum/slum.mdl WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl HEALTH=170.0 SPEED=280.0 GRAVITY=1.0 ATTACK=2.0 DEFENCE=0.087 HEDEFENCE=1.0 HITSPEED=0.89 HITDELAY=0.28 REGENDLY=0.18 HITREGENDLY=2.0 KNOCKBACK=1.0 [Stalker] DESC=Speed PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl HEALTH=120.0 SPEED=300.0 [Hulk] DESC=Strong PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl HEALTH=200.0 SPEED=225.0 HITDELAY=0.21 KNOCKBACK=0.40 [Leaper] DESC=Low Gravity PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl HEALTH=130.0 SPEED=250.0 GRAVITY=0.5 KNOCKBACK=1.5 [Gonome] DESC=Fast Regeneration PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl HEALTH=150.0 HEDEFENCE=0.30 REGENDLY=0.1 HITREGENDLY=1.3
Więc jednemu wpisujesz 150.0 a drugiemu 200.0
#14
Napisano 12.01.2010 22:10
W moim pliku bh_zombieclass.ini jest tak
; Biohazard class configuration file ; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini ; To use with Biohazard plugin ; [class] - Classname ; DESC - Short description ; PMODEL - Player model (Note: No spaces allowed!) ; WMODEL - Weapon model (Note: No spaces allowed!) ; HEALTH - Health value ; SPEED - Speed value ; GRAVITY - Gravity multiplier ; ATTACK - Zombie damage multiplier ; DEFENCE - Bullet damage multiplier ; HEDEFENCE - HE damage multiplier ; HITSPEED - Pain speed multiplier ; HITDELAY - Pain speed delay value ; REGENDLY - Regeneration delay value ; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value ; KNOCKBACK - Knockback multiplier [Slum] DESC=Balanced PMODEL=models/player/slum/slum.mdl WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl HEALTH=170.0 SPEED=280.0 GRAVITY=1.0 ATTACK=2.0 DEFENCE=0.087 HEDEFENCE=1.0 HITSPEED=0.89 HITDELAY=0.28 REGENDLY=0.18 HITREGENDLY=2.0 KNOCKBACK=1.0 [Stalker] DESC=Speed PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl HEALTH=120.0 SPEED=300.0 [Hulk] DESC=Strong PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl HEALTH=200.0 SPEED=225.0 HITDELAY=0.21 KNOCKBACK=0.40 [Leaper] DESC=Low Gravity PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl HEALTH=130.0 SPEED=250.0 GRAVITY=0.5 KNOCKBACK=1.5 [Gonome] DESC=Fast Regeneration PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl HEALTH=150.0 HEDEFENCE=0.30 REGENDLY=0.1 HITREGENDLY=1.3
Więc jednemu wpisujesz 150.0 a drugiemu 200.0
OOO , dzięki wielkie , plusik leci.
Jeszcze tylko jak zmenić obrażenia zadaweane z broni ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych