W takim razie w pliku bh_zombieclass.ini ustawiasz ile ma hp dana klasa zombie .
; HEALTH - Health value
to hp zombiego
; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .
OK , dzięki Wielkie !
Plusik leci

A jeszcze jakbys mógł mi powiedzieć , jak ustawić , żeby każda klasa zombie miala mniej lub więcej hp ?
Bo to co mi podałeś to dla której klasy jest ? Czy dla wszystkich ?
Tak wygląda aktualna zawartośc pliku bh_zombieclass.ini :
; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin
; [class] - Classname
; DESC - Short description
; PMODEL - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH - Health value
; SPEED - Speed value
; GRAVITY - Gravity multiplier
; ATTACK - Zombie damage multiplier
; DEFENCE - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE - HE damage multiplier
; HITSPEED - Pain speed multiplier
; HITDELAY - Pain speed delay value
; REGENDLY - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK - Knockback multiplier
[Slum]
DESC=Zbalansowany
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=4000.0
SPEED=280.0
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0
,
jak ktoś by mógł to powiedzcie czy da się dodać do tego inne klasy ?
Żeby np. ustawić tej klasie 4k hp , a innej 3k ??