Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZombieMod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 critical

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 09.01.2010 22:04

Siemka!

Potrzebuję od Was szybkiej odpowiedzi . Wynagrodze plusami !

Chodzi o plugin ZombieMod , ale dokładniej :

Jak zmienić standardową ilość hp zombie oraz dmg zadawane przez bronie ?

Jezeli potrzebne jest .sma lub jakiś inny plik , to napiszcie xD

Mam nadzieję , że szybko otrzymam odpowiedź , jak to zrobić.
Bardzo zależy mi , żeby jak najszybciej ...

Pozdrawiam :D
  • +
  • -
  • 0

#2 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 10.01.2010 10:54

Zombie Plague? Biohazard? Jest kilka Zombie Modów w każdym inaczej to się robi.
  • +
  • -
  • 0

#3 masimo

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2010 11:15

zombieplague.cfg
W tym pliku mozna zmieniac ilosc hp ile ma miec zombie

Damege przez bronie chyba nie mozna zmienic , ale masz tez plik
zombieplague.ini
Tu mozna zmienic odrzut zadawany przez bronie

Te dwa pliki masz na serverze w cstrike/addons/amxmodx/config/
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 10.01.2010 11:31

masimo83 a jeżeli on używa Biohazard? W zombieplague.cfg można jedynie ustawić ile razy więcej hp ma 1 zombie . W ZP ich hp można użyć w pliku zp_zombieclasses.ini
  • +
  • -
  • 0

#5 masimo

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2010 14:54

No to czekamy jaki ma server , na biohazard to sie nie znam .
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 10.01.2010 18:39

Tak to jest właśnie BioHazard
  • +
  • -
  • 0

#7 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 10.01.2010 18:49

W takim razie w pliku bh_zombieclass.ini ustawiasz ile ma hp dana klasa zombie .

; HEALTH - Health value
to hp zombiego

; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .
  • +
  • -
  • 1

#8 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 10.01.2010 22:49

W takim razie w pliku bh_zombieclass.ini ustawiasz ile ma hp dana klasa zombie .

; HEALTH - Health value
to hp zombiego

; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .



OK , dzięki Wielkie !

Plusik leci ;)

A jeszcze jakbys mógł mi powiedzieć , jak ustawić , żeby każda klasa zombie miala mniej lub więcej hp ?

Bo to co mi podałeś to dla której klasy jest ? Czy dla wszystkich ?

Tak wygląda aktualna zawartośc pliku bh_zombieclass.ini :
; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class]     - Classname
; DESC        - Short description
; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH      - Health value
; SPEED       - Speed value
; GRAVITY     - Gravity multiplier
; ATTACK      - Zombie damage multiplier
; DEFENCE     - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE   - HE damage multiplier
; HITSPEED    - Pain speed multiplier
; HITDELAY    - Pain speed delay value
; REGENDLY    - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK   - Knockback multiplier


[Slum]
DESC=Zbalansowany
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=4000.0
SPEED=280.0   
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0
,

jak ktoś by mógł to powiedzcie czy da się dodać do tego inne klasy ?
Żeby np. ustawić tej klasie 4k hp , a innej 3k ??
  • +
  • -
  • 0

#9 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 11.01.2010 14:46

Bo w biohazardzie jest tak że bronie zadają bardzo mało obrażeń (awp headshot 30 obrażeń) a zombie też mają niewiele. A z tego co ty napisałeś rozumiem że wolałbyś normalne obrażenia broni i duże hp Zombie?
  • +
  • -
  • 0

#10 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 11.01.2010 16:54

Bo w biohazardzie jest tak że bronie zadają bardzo mało obrażeń (awp headshot 30 obrażeń) a zombie też mają niewiele. A z tego co ty napisałeś rozumiem że wolałbyś normalne obrażenia broni i duże hp Zombie?



Poprsotu chciałbym ustawić każdemu zombie inna ilość hp ,no i ewentualnie z tymi broniami
  • +
  • -
  • 0

#11 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 11.01.2010 18:53

HEALTH=4000.0


Ten Zombie będzie nieśmiertelny .
Lepiej daj coś od 150 do 450 bo tak jak mówiłem obrażenia z broni są małe. Ale dobrze ustawiłeś żeby zmienić mu hp.
  • +
  • -
  • 0

#12 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 11.01.2010 19:03

HEALTH=4000.0


Ten Zombie będzie nieśmiertelny .
Lepiej daj coś od 150 do 450 bo tak jak mówiłem obrażenia z broni są małe. Ale dobrze ustawiłeś żeby zmienić mu hp.



No tak , ale jak ustawie wtym hp , to każda klasa bedzie iała po tyle samo hp ?
Czy innaczej , bo ja właśnie chcę żeby kazdy innaczej miał

Czyli np.
Nemesis - 400 HP
Survivor - 300 HP

Jak to zmienić ?


No i jeszcze jak zmienić dmg zadawane przez bronie ? Załączam plik .sma

Załączone pliki


Użytkownik Dziam457 edytował ten post 11.01.2010 19:11

  • +
  • -
  • 0

#13 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 12.01.2010 15:10

W moim pliku bh_zombieclass.ini jest tak

; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class]     - Classname
; DESC        - Short description
; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH      - Health value
; SPEED       - Speed value
; GRAVITY     - Gravity multiplier
; ATTACK      - Zombie damage multiplier
; DEFENCE     - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE   - HE damage multiplier
; HITSPEED    - Pain speed multiplier
; HITDELAY    - Pain speed delay value
; REGENDLY    - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK   - Knockback multiplier


[Slum]
DESC=Balanced
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=170.0
SPEED=280.0   
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0


[Stalker]
DESC=Speed
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=120.0
SPEED=300.0


[Hulk]
DESC=Strong
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=200.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.21
KNOCKBACK=0.40


[Leaper]
DESC=Low Gravity
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=130.0
SPEED=250.0
GRAVITY=0.5
KNOCKBACK=1.5


[Gonome]
DESC=Fast Regeneration
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=150.0
HEDEFENCE=0.30
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=1.3



Więc jednemu wpisujesz 150.0 a drugiemu 200.0
  • +
  • -
  • 1

#14 critical

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Nowa Ruda
Offline

Napisano 12.01.2010 22:10

W moim pliku bh_zombieclass.ini jest tak

; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class]     - Classname
; DESC        - Short description
; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH      - Health value
; SPEED       - Speed value
; GRAVITY     - Gravity multiplier
; ATTACK      - Zombie damage multiplier
; DEFENCE     - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE   - HE damage multiplier
; HITSPEED    - Pain speed multiplier
; HITDELAY    - Pain speed delay value
; REGENDLY    - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK   - Knockback multiplier


[Slum]
DESC=Balanced
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=170.0
SPEED=280.0   
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0


[Stalker]
DESC=Speed
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=120.0
SPEED=300.0


[Hulk]
DESC=Strong
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=200.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.21
KNOCKBACK=0.40


[Leaper]
DESC=Low Gravity
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=130.0
SPEED=250.0
GRAVITY=0.5
KNOCKBACK=1.5


[Gonome]
DESC=Fast Regeneration
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=150.0
HEDEFENCE=0.30
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=1.3



Więc jednemu wpisujesz 150.0 a drugiemu 200.0



OOO , dzięki wielkie , plusik leci.

Jeszcze tylko jak zmenić obrażenia zadaweane z broni ? :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych