←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

ZombieMod

Zablokowany

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 09.01.2010

Siemka!

Potrzebuję od Was szybkiej odpowiedzi . Wynagrodze plusami !

Chodzi o plugin ZombieMod , ale dokładniej :

Jak zmienić standardową ilość hp zombie oraz dmg zadawane przez bronie ?

Jezeli potrzebne jest .sma lub jakiś inny plik , to napiszcie xD

Mam nadzieję , że szybko otrzymam odpowiedź , jak to zrobić.
Bardzo zależy mi , żeby jak najszybciej ...

Pozdrawiam :D
Odpowiedz

  • +
  • -
igor2-10 - zdjęcie igor2-10 10.01.2010

Zombie Plague? Biohazard? Jest kilka Zombie Modów w każdym inaczej to się robi.
Odpowiedz

  • +
  • -
masimo - zdjęcie masimo 10.01.2010

zombieplague.cfg
W tym pliku mozna zmieniac ilosc hp ile ma miec zombie

Damege przez bronie chyba nie mozna zmienic , ale masz tez plik
zombieplague.ini
Tu mozna zmienic odrzut zadawany przez bronie

Te dwa pliki masz na serverze w cstrike/addons/amxmodx/config/
Odpowiedz

  • +
  • -
igor2-10 - zdjęcie igor2-10 10.01.2010

masimo83 a jeżeli on używa Biohazard? W zombieplague.cfg można jedynie ustawić ile razy więcej hp ma 1 zombie . W ZP ich hp można użyć w pliku zp_zombieclasses.ini
Odpowiedz

  • +
  • -
masimo - zdjęcie masimo 10.01.2010

No to czekamy jaki ma server , na biohazard to sie nie znam .
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 10.01.2010

Tak to jest właśnie BioHazard
Odpowiedz

  • +
  • -
igor2-10 - zdjęcie igor2-10 10.01.2010

W takim razie w pliku bh_zombieclass.ini ustawiasz ile ma hp dana klasa zombie .

; HEALTH - Health value
to hp zombiego

; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 10.01.2010

W takim razie w pliku bh_zombieclass.ini ustawiasz ile ma hp dana klasa zombie .

; HEALTH - Health value
to hp zombiego

; ATTACK - Zombie damage multiplier
to mnożnik obrażeń . Domyślnie szybki atak zadaje 15 hp a mocny 65 gdy wpiszemy mnożnik 2.0 to będzie 30 hp i 130 itd .



OK , dzięki Wielkie !

Plusik leci ;)

A jeszcze jakbys mógł mi powiedzieć , jak ustawić , żeby każda klasa zombie miala mniej lub więcej hp ?

Bo to co mi podałeś to dla której klasy jest ? Czy dla wszystkich ?

Tak wygląda aktualna zawartośc pliku bh_zombieclass.ini :
; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class]     - Classname
; DESC        - Short description
; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH      - Health value
; SPEED       - Speed value
; GRAVITY     - Gravity multiplier
; ATTACK      - Zombie damage multiplier
; DEFENCE     - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE   - HE damage multiplier
; HITSPEED    - Pain speed multiplier
; HITDELAY    - Pain speed delay value
; REGENDLY    - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK   - Knockback multiplier


[Slum]
DESC=Zbalansowany
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=4000.0
SPEED=280.0   
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0
,

jak ktoś by mógł to powiedzcie czy da się dodać do tego inne klasy ?
Żeby np. ustawić tej klasie 4k hp , a innej 3k ??
Odpowiedz

  • +
  • -
igor2-10 - zdjęcie igor2-10 11.01.2010

Bo w biohazardzie jest tak że bronie zadają bardzo mało obrażeń (awp headshot 30 obrażeń) a zombie też mają niewiele. A z tego co ty napisałeś rozumiem że wolałbyś normalne obrażenia broni i duże hp Zombie?
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 11.01.2010

Bo w biohazardzie jest tak że bronie zadają bardzo mało obrażeń (awp headshot 30 obrażeń) a zombie też mają niewiele. A z tego co ty napisałeś rozumiem że wolałbyś normalne obrażenia broni i duże hp Zombie?



Poprsotu chciałbym ustawić każdemu zombie inna ilość hp ,no i ewentualnie z tymi broniami
Odpowiedz

  • +
  • -
igor2-10 - zdjęcie igor2-10 11.01.2010

HEALTH=4000.0


Ten Zombie będzie nieśmiertelny .
Lepiej daj coś od 150 do 450 bo tak jak mówiłem obrażenia z broni są małe. Ale dobrze ustawiłeś żeby zmienić mu hp.
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 11.01.2010

HEALTH=4000.0


Ten Zombie będzie nieśmiertelny .
Lepiej daj coś od 150 do 450 bo tak jak mówiłem obrażenia z broni są małe. Ale dobrze ustawiłeś żeby zmienić mu hp.



No tak , ale jak ustawie wtym hp , to każda klasa bedzie iała po tyle samo hp ?
Czy innaczej , bo ja właśnie chcę żeby kazdy innaczej miał

Czyli np.
Nemesis - 400 HP
Survivor - 300 HP

Jak to zmienić ?


No i jeszcze jak zmienić dmg zadawane przez bronie ? Załączam plik .sma

Załączone pliki


Użytkownik Dziam457 edytował ten post 11.01.2010 19:11
Odpowiedz

  • +
  • -
igor2-10 - zdjęcie igor2-10 12.01.2010

W moim pliku bh_zombieclass.ini jest tak

; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class]     - Classname
; DESC        - Short description
; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH      - Health value
; SPEED       - Speed value
; GRAVITY     - Gravity multiplier
; ATTACK      - Zombie damage multiplier
; DEFENCE     - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE   - HE damage multiplier
; HITSPEED    - Pain speed multiplier
; HITDELAY    - Pain speed delay value
; REGENDLY    - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK   - Knockback multiplier


[Slum]
DESC=Balanced
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=170.0
SPEED=280.0   
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0


[Stalker]
DESC=Speed
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=120.0
SPEED=300.0


[Hulk]
DESC=Strong
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=200.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.21
KNOCKBACK=0.40


[Leaper]
DESC=Low Gravity
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=130.0
SPEED=250.0
GRAVITY=0.5
KNOCKBACK=1.5


[Gonome]
DESC=Fast Regeneration
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=150.0
HEDEFENCE=0.30
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=1.3



Więc jednemu wpisujesz 150.0 a drugiemu 200.0
Odpowiedz

  • +
  • -
critical - zdjęcie critical 12.01.2010

W moim pliku bh_zombieclass.ini jest tak

; Biohazard class configuration file
; Default File location: cstrike/addons/amxmodx/configs/bh_zombieclass.ini
; To use with Biohazard plugin

; [class]     - Classname
; DESC        - Short description
; PMODEL      - Player model (Note: No spaces allowed!)
; WMODEL      - Weapon model (Note: No spaces allowed!)
; HEALTH      - Health value
; SPEED       - Speed value
; GRAVITY     - Gravity multiplier
; ATTACK      - Zombie damage multiplier
; DEFENCE     - Bullet damage multiplier
; HEDEFENCE   - HE damage multiplier
; HITSPEED    - Pain speed multiplier
; HITDELAY    - Pain speed delay value
; REGENDLY    - Regeneration delay value
; HITREGENDLY - Pain regeneration delay value
; KNOCKBACK   - Knockback multiplier


[Slum]
DESC=Balanced
PMODEL=models/player/slum/slum.mdl
WMODEL=models/v_knife_zombie.mdl
HEALTH=170.0
SPEED=280.0   
GRAVITY=1.0
ATTACK=2.0
DEFENCE=0.087
HEDEFENCE=1.0
HITSPEED=0.89
HITDELAY=0.28
REGENDLY=0.18
HITREGENDLY=2.0
KNOCKBACK=1.0


[Stalker]
DESC=Speed
PMODEL=models/player/stalker/stalker.mdl
HEALTH=120.0
SPEED=300.0


[Hulk]
DESC=Strong
PMODEL=models/player/hulk/hulk.mdl
HEALTH=200.0
SPEED=225.0
HITDELAY=0.21
KNOCKBACK=0.40


[Leaper]
DESC=Low Gravity
PMODEL=models/player/leaper/leaper.mdl
HEALTH=130.0
SPEED=250.0
GRAVITY=0.5
KNOCKBACK=1.5


[Gonome]
DESC=Fast Regeneration
PMODEL=models/player/gonome/gonome.mdl
HEALTH=150.0
HEDEFENCE=0.30
REGENDLY=0.1
HITREGENDLY=1.3



Więc jednemu wpisujesz 150.0 a drugiemu 200.0



OOO , dzięki wielkie , plusik leci.

Jeszcze tylko jak zmenić obrażenia zadaweane z broni ? :P
Odpowiedz
Zablokowany