Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z zombie biohazard wejdz prosze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 zlomanzmc

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:zamosc
Offline

Napisano 09.01.2010 13:25

Jak przerobic ten skrypt aby zombi robil sie tylko 1 bo np jak jest 12 osob to robia sie 2 albo 3 zomi na serwerze na poczatku rundy


//lasermine ON/OFF (1 / 0)
bio_ltm "1"

//lasermine access level (0 is all, 1 is admin only)
bio_ltm_acs "0"

//lasermine mode (0 is killing laser, 1 is tripmine)
bio_ltm_mode "0"

//max have ammo and max deploy count.
bio_ltm_ammo "2"

//laser hit damage.
bio_ltm_dmg "50"

//buying lasermine cost.
bio_ltm_cost "0"

//kill enemy +money
bio_ltm_fragmoney "300"

//lasermines health. over 1000 is very hard mine :)
bio_ltm_health "200"

//max team deploy count.
bio_ltm_teammax "100"

//lasermine explode radius. ( it's float value)
bio_ltm_radius "320.0"

//lasermine explode damage. ( on center )
bio_ltm_rdmg "50"

//lasermine friendly fire.
bio_ltm_ff "0"

//lasermine can buying and deploying team.( ALL, T, CT )
bio_ltm_cbt "CT"

//can say cmd buying. 0 is off , 1 is on. (/buy lasermine or /lm)
bio_ltm_buymode "1"

//lasermine round start deploying delay.
bio_ltm_delay "7"

//lasermine visible mode of laserline (0 is invisible, 1 is visible)
bio_ltm_line "1"

//glowing lasermine. (color is laser line color 0 is off, 1 is on )
bio_ltm_glow "1"

//laser line brightness.
bio_ltm_bright "255"

//laser line color mode. ( 0 is team color, 1 is green )
bio_ltm_color "0"

//laser hit damage mode. (0 is frame dmg, 1 is once dmg, 2 is seconds dmg)
bio_ltm_ldmgmode "2"

//seconds dmg. (dmg mode 2 only, damage / seconds default 1 sec)
bio_ltm_ldmgseconds "1"

//round start have ammo.
bio_ltm_startammo "2"

//command mode. (0 is +USE key, 1 is bind, 2 is each)
bio_ltm_cmdmode "1"

//Lasermine Configuration File
echo Executing BioLasermine Configuration File
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 09.01.2010 13:49

Pokaż config z biohazard a nie lasermine....
  • +
  • -
  • 0

#3 zlomanzmc

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:zamosc
Offline

Napisano 09.01.2010 13:55

// AMX Mod X Configuration File

echo Executing AMX Mod X Configuration File



// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)

//

// Default value: "z"

amx_default_access "z"



// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)

// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")

// (Example: setinfo _pw "password")

//

// Default value: "_pw"

amx_password_field "_pw"



// Mode of logging to a server

// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)

// 1 - normal mode which obey flags set in accounts

// 2 - kick all players not on list

//

// Default value: 1

amx_mode 1



// Show admins activity

// 0 - disabled

// 1 - show without admin name

// 2 - show with name

//

// Default value: 2

amx_show_activity 2



// Frequency in seconds and text of scrolling message

//

// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600

amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600



// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)

//

// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"

//                 "This server is using AMX ModX\nVisit [url=http://www.amxmodx.org"]http://www.amxmodx.org"[/url] "000100255"

amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"

amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit [url=http://www.amxmodx.org"]http://www.amxmodx.org"[/url] "000100255"



// Frequency in seconds of colored messages

//

// Default value: 180

amx_freq_imessage 180



// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)

// Use 0 for permanent ban

// Default values: 0 5 10 15 30 45 60

amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60



// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)

// Slay is automaticall inserted as the first option

// Default values: 0 1 5

amx_plmenu_slapdmg 0 1 5



// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)

//

// Default value: 0.75

amx_flood_time 0.75



// Amount of slots to reserve.

//

// Default value: 0

amx_reservation 0



// If you set this to 1, you can hide slots on your server.

// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command

//

// Default value: 0

amx_hideslots 0



// Displaying of time remaining

// a - display white text on bottom

// b - use voice

// c - don't add "remaining" (only in voice)

// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)

// e - show/speak if current time is less than this set in parameter

//

// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"



// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.

//

// Default value: 1

amx_time_voice 1



// Minimum delay in seconds between two voting sessions

//

// Default value: 10

amx_vote_delay 10



// How long voting session goes on

//

// Default value: 10

amx_vote_time 10



// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.

//

// Default value: 1

amx_vote_answers 1



// Some ratios for voting success



// Default value: 0.40

amx_votekick_ratio 0.40



// Default value: 0.40

amx_voteban_ratio 0.40



// Default value: 0.40

amx_votemap_ratio 0.40



// Default value: 0.02

amx_vote_ratio 0.02



// Max. time to which map can be extended

//

// Default value: 90

amx_extendmap_max 90



// Step for each extending

//

// Default value: 15

amx_extendmap_step 15



// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use

// whatever language the server is configured to use.

//

// Default value: 1

amx_client_languages 1



// Plugin Debug mode

// 0 - No debugging (garbage line numbers)

// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode

// 2 - All plugins are put in debug mode

// Note - debug mode will affect JIT performance

//

// Default value: 1

amx_debug 1



// Plugin MultiLingual Debug

// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)

// "" means disabled

//

// Default value: ""

amx_mldebug ""



//

// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.

//



// Rank mode

// 0 - by nick

// 1 - by authid 

// 2 - by ip

//

// Default value: 1

csstats_rank 1



// Max size of the stats file

//

// Default value: 3500

csstats_maxsize 3500



// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.

//

// Default value: 0

csstats_rankbots 0



// Duration of HUD-statistics

//

// Default value: 12.0

amx_statsx_duration 12.0



// HUD-statistics display limit relative round freeze end

// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended

//

// Default value: -2.0

amx_statsx_freeze -2.0



/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

///

//	Poniżej tej tabelki możesz dodawać cvary/ustawienia pluginów dodatkowych

///

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



mp_timelimit "20"

mp_timelimit 20



// 1 włącza plugin, 0 wyłącza

napalm_on 1



// jeżeli ustawione na 1 napalm zastępuje granaty he, jeżeli na 0 trzeba je kupować komendą /napalm

napalm_override 1



// cena napalmu jezeli powyzsze ustawienie jest na 0 (tj. trzeba ręcznie kupować)

napalm_price 500



// Czy można kupować tylko w buyzone (gdy kupowanie jest ustawione na ręcznie)

napalm_buyzone 1



// promień działania napalmu

napalm_radius 240.0



// jeżeli ustawione na 1, można podpalić się samemu

napalm_hitself 0



// jeżeli ustawione na 1, można też podpalać kolegów z drużyny

napalm_ff 0



// jeżeli ustawione na 1, dotykając innej osoby można ją podpalić

napalm_spread 1



// ilość czasu w sekundach jak długo gracze mają się palić

napalm_duration 6



// ile obrażeń w ciągu 0.2 sekund (1/5 sekundy) ma zabierać napalm?

napalm_damage 2



// jeżeli ustawione na 1, napalm zabija gdy życie dojdzie do 0, inaczej zostawia 4HP

napalm_cankill 1



// spowolnienie graczy gdy się palą, 0 wyłącza, wartości od 0.1 (najwolniej) do 0.9 (najszybciej), 0.5 to połowa normalnej prędkości

napalm_slowdown 0.5



mp_friendlyfire "0"



// Biohazard mod configuration file

echo Executing Biohazard mod configuration file



// Sets sv_skyname. Note: Leave blank to disable.

bh_skyname "drkg"





// Shows your real health.

bh_showtruehealth 1





// Sets map light value ('a' darkest to 'z' brightest). Note: Leave blank to disable.

bh_lights "a"





// Enable weapons menu.

bh_weaponsmenu 1





// Randomly spawns everyone every new round. Note: Uses csdm spawn points.

bh_randomspawn 0





// Kill suiciders next time they spawn.

bh_punishsuicide 1





// How long till the infected player(s) shows up.

bh_starttime 10.0





//How long players will be able to buy (CS Buy Menu). Note: Use 0 to disable.

bh_buytime 0





// Maximum zombies

bh_maxzombies 31





// Use custom win sounds.

bh_winsounds 1





// Ammo system.

// 0 - off

// 1 - unlimited ammo

// 2 - unlimited clip

bh_ammo 1





// HEs explode on impact.

bh_impactexplode 1





// Flashbangs only blind zombies.

bh_flashbang 1





// Turn NVG on automatically when infected.

bh_autonvg 1





// Cap health display to 255.

bh_caphealthdisplay 1





// Survivors cant be infected till their armor is gone.

bh_obeyarmor 0





// Money gain from infecting a survivor.

bh_infectionmoney 0





// Pain shock free system.

bh_painshockfree 1





// Objects pushed when shot.

bh_shootobjects 1





// Push multiplier for weapons.

bh_pushpwr_weapon 2.0





// Push multiplier for zombies.

bh_pushpwr_zombie 5.0





// Knockback system.

bh_knockback 1





// Disables knockback when zombie is ducking.

bh_knockback_duck 1





// Maximum distance of knockback to take effect.

bh_knockback_dist 280.0





// Enable zombie classes.

bh_zombie_class 1





// Randomize player class.

bh_randomclass 1





// Zombies are respawned as zombies.

bh_respawnaszombie 1





// Frag bonus when killing a zombie.

bh_kill_bonus 1





// Rewards for killing a zombie.

// 0 - off

// 1 - full clip

// 2 - he grenade

// 3 - both 

bh_kill_reward 2





// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)

bh_zombie_countmulti 0.15





// Starting zombie(s) health multiplier.

bh_zombie_hpmulti 2.0









// Sub-plugins cvars



// bio_radar.sma

//

// Enable/disable plugin.

bh_zombie_radar 1









//bio_smokeflare.sma

//

// Enable/disable plugin.

bh_flare_enable 1





// Flare life.

bh_flare_duration 999.9









// bio_antiblock.sma

//

// Enable/disable plugin.

bh_antiblock 1









// bio_boatescape.sma

//

// Chopper arrival delay.

bh_rescuetime 20.0









// customflashlight.sma

//

// Enable/disable plugin.

flashlight_custom 1





// Show flashlight to all players or only to the player who is using it.

flashlight_show_all 1





// Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained.

flashlight_fulldrain_time 120





// Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged.

flashlight_fullcharge_time 20





// Flashlight color.

// 0 - random (predifined) colors

// 1 - team colors

flashlight_color_type 1





// Flashlight color for CTs if flashlight_color_type is set to 1.

flashlight_color_ct 255255255





// Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1.

flashlight_color_te 255255255





// Flashlight radius

flashlight_radius 9





// Max distance in units where you can see the flashlight.

flashlight_distance_max 2000.0





// Attenuation light factor according to distance between player and flashlight.

flashlight_attenuation 5

  • +
  • -
  • 0

#4 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 09.01.2010 16:22

bh_zombie_countmulti 0.15

spróbuj zmienić na 0.05
  • +
  • -
  • 0

#5 mefi

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.01.2010 21:11

// Starting zombie(s) multiplier. (player count * bh_zombie_multi)
bh_zombie_countmulti 0.0


Powinno być ok




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych