Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 adek199

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.11.2009 10:43

Witam
Szukam pluginu na deathrun który blokuje CT broń przy starcie rundy, czyli maja tylko kose a nie mogą używać USP, tak samo chce zrobić u TT(mają tylko kose)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2009 11:04

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "No USP and GLOCK"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DarkGL"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

}



public Poczatek_rundy(){

	for(new i=1;i<33;i++){

		if(is_user_alive(i)){

			client_cmd(i,"slot2")

			if(get_user_team(i) == 1){

				fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18)

			}

			else if(get_user_team(i) == 2){

				fm_strip_user_gun(i,CSW_USP)

			}

		}

	}

}



stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon) 

{ 

	new ent_class[32]; 

	new clip, ammo; 

	if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo))) 

		return false; 

	

	get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1); 

	

	new ent_weap 

	while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {} 

	

	if (!ent_weap) 

		return false; 

	

	if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) { 

		set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon)) 

		cs_set_user_bpammo(index,weapon,0) 

		} else { 

		engclient_cmd(index, "drop", ent_class); 

		

		new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner); 

		if (!ent_box || ent_box == index) 

			return false; 

		

		dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box); 

	}

	return true; 

}


  • +
  • -
  • 0

#3 adek199

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.11.2009 11:16

Daje pomógł :)
  • +
  • -
  • 0

#4 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.11.2009 11:22

DarkGL, a zrobiłbyś mi taki co by blokował możliwość podnoszenia broni?
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2009 11:29

#include <amxmodx> 

#include <hamsandwich> 



//Informacja o wersji 

new const VERSION[] = "1.0" 



public plugin_init() 

{ 

	register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick") 

	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") 

	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") 

	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") 

} 

public fw_TouchWeapon(weapon,id) 

{ 

	if (!is_user_connected(id)){

		return HAM_IGNORED; 

	}

	return HAM_SUPERCEDE; 

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych