Witam
Szukam pluginu na deathrun który blokuje CT broń przy starcie rundy, czyli maja tylko kose a nie mogą używać USP, tak samo chce zrobić u TT(mają tylko kose)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Blokowanie broni
Temat rozp. adek199, 15.11.2009 10:43
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.11.2009 10:43
#2
Napisano 15.11.2009 11:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "No USP and GLOCK" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start") } public Poczatek_rundy(){ for(new i=1;i<33;i++){ if(is_user_alive(i)){ client_cmd(i,"slot2") if(get_user_team(i) == 1){ fm_strip_user_gun(i,CSW_GLOCK18) } else if(get_user_team(i) == 2){ fm_strip_user_gun(i,CSW_USP) } } } } stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon) { new ent_class[32]; new clip, ammo; if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo))) return false; get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1); new ent_weap while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {} if (!ent_weap) return false; if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) { set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon)) cs_set_user_bpammo(index,weapon,0) } else { engclient_cmd(index, "drop", ent_class); new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner); if (!ent_box || ent_box == index) return false; dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box); } return true; }
#3
Napisano 15.11.2009 11:16
Daje pomógł
#4
Napisano 15.11.2009 11:22
DarkGL, a zrobiłbyś mi taki co by blokował możliwość podnoszenia broni?
#5
Napisano 15.11.2009 11:29
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> //Informacja o wersji new const VERSION[] = "1.0" public plugin_init() { register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") } public fw_TouchWeapon(weapon,id) { if (!is_user_connected(id)){ return HAM_IGNORED; } return HAM_SUPERCEDE; }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych