Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

client_cmd odczytywanie pliku, po czym quit...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Aezakmi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 07.11.2009 12:58

Poniżej mam przykład kodu...
public client_connect(id){
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
		client_cmd(id, "exec /folder/folder2/testowy.cfg")	
}
Chciałbym, aby wywalało gracza z cs, jeżeli ten plik zostanie u niego odczytany.
Czyli trzeba będzie użyć if itp itd.

if(equal("exec /folder/folder2/testowy.cfg")){
client_cmd(id, "quit")

To jest tylko przykład, a jak to ma wyglądać aby działało? Prosiłbym o przerobienie tego kodu co podałem na początku, aby po odczytaniu owego pliku u gracza wyłączało go po prostu z gry. Dzięki.

@EDIT
OK dzięki za informację, w takim razie temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.11.2009 13:04

Nie zrobisz czegoś takiego, nie możesz wiedzieć co się stało po stronie klienta kiedy została wysłana jakaś komenda.
No chyba że jest tam(w ty pliku) komenda zmieniająca wartość jakiegoś cvar'a to w przypadku steam'a możesz sprawdzić jego wartość przed i po wykonaniu komendy exec.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych