←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

client_cmd odczytywanie pliku, po czym qui...

Zablokowany

  • +
  • -
Aezakmi - zdjęcie Aezakmi 07.11.2009

Poniżej mam przykład kodu...
public client_connect(id){
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
		client_cmd(id, "exec /folder/folder2/testowy.cfg")	
}
Chciałbym, aby wywalało gracza z cs, jeżeli ten plik zostanie u niego odczytany.
Czyli trzeba będzie użyć if itp itd.

if(equal("exec /folder/folder2/testowy.cfg")){
client_cmd(id, "quit")

To jest tylko przykład, a jak to ma wyglądać aby działało? Prosiłbym o przerobienie tego kodu co podałem na początku, aby po odczytaniu owego pliku u gracza wyłączało go po prostu z gry. Dzięki.

@EDIT
OK dzięki za informację, w takim razie temat do zamknięcia.
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 07.11.2009

Nie zrobisz czegoś takiego, nie możesz wiedzieć co się stało po stronie klienta kiedy została wysłana jakaś komenda.
No chyba że jest tam(w ty pliku) komenda zmieniająca wartość jakiegoś cvar'a to w przypadku steam'a możesz sprawdzić jego wartość przed i po wykonaniu komendy exec.
Odpowiedz
Zablokowany