client_cmd odczytywanie pliku, po czym qui...
Aezakmi
07.11.2009
Poniżej mam przykład kodu...
Czyli trzeba będzie użyć if itp itd.
if(equal("exec /folder/folder2/testowy.cfg")){
client_cmd(id, "quit")
To jest tylko przykład, a jak to ma wyglądać aby działało? Prosiłbym o przerobienie tego kodu co podałem na początku, aby po odczytaniu owego pliku u gracza wyłączało go po prostu z gry. Dzięki.
@EDIT
OK dzięki za informację, w takim razie temat do zamknięcia.
public client_connect(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){ client_cmd(id, "exec /folder/folder2/testowy.cfg") }Chciałbym, aby wywalało gracza z cs, jeżeli ten plik zostanie u niego odczytany.
Czyli trzeba będzie użyć if itp itd.
if(equal("exec /folder/folder2/testowy.cfg")){
client_cmd(id, "quit")
To jest tylko przykład, a jak to ma wyglądać aby działało? Prosiłbym o przerobienie tego kodu co podałem na początku, aby po odczytaniu owego pliku u gracza wyłączało go po prostu z gry. Dzięki.
@EDIT
OK dzięki za informację, w takim razie temat do zamknięcia.
mgr inż. Pavulon
07.11.2009
Nie zrobisz czegoś takiego, nie możesz wiedzieć co się stało po stronie klienta kiedy została wysłana jakaś komenda.
No chyba że jest tam(w ty pliku) komenda zmieniająca wartość jakiegoś cvar'a to w przypadku steam'a możesz sprawdzić jego wartość przed i po wykonaniu komendy exec.
No chyba że jest tam(w ty pliku) komenda zmieniająca wartość jakiegoś cvar'a to w przypadku steam'a możesz sprawdzić jego wartość przed i po wykonaniu komendy exec.