Przepraszam, źle dodałem załącznik mój błąd, a co do tego problemu sobie w pewnym sensie poradziłem chociaż dalej chciałbym coś typu /bron i kazdy moze na nowo to menu otworzyć.
public fwd_PlayerSpawn(id)
{
if( !get_pcvar_num(p_Enabled) || !is_user_alive(id) )
return;
g_kills[id] = 0
#if defined ZOMBIE_SWARM
if ( !get_pcvar_num(level_style) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
StripPlayerWeapons(id);
set_task(2.0, "show_main_menu_level", id)
}
#endif
#if defined NORMAL_MOD || defined ZOMBIE_INFECTION
if ( !get_pcvar_num(level_style))
{
StripPlayerWeapons(id);
set_task(2.0, "show_main_menu_level", id)
}
#endif
if(!task_exists(TASK_SHOW_LEVEL + id) && get_pcvar_num(show_level_text))
{
set_task(0.1, "task_show_level", TASK_SHOW_LEVEL + id)
}
#if defined ZOMBIE_SWARM
if ( get_pcvar_num(level_style) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )
{
set_task(0.3, "give_weapon", id);
}
#endif
#if defined NORMAL_MOD || defined ZOMBIE_INFECTION
if ( get_pcvar_num(level_style) )
{
set_task(0.3, "give_weapon", id);
}
#endif
}
Zacząłem się bawić i wszędzie co było cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT usunąłem to i teraz pojawia się menu nawet jeśli ktoś jest w tt, ale dalej nie wiem jak dodać taką opcje.
Tu jest menu, które się nam pokazuje na początku:
// Selected by menu or remember selection and give item
public give_weapon_menu(id, selection, strip, givegren)
{
#if defined ZOMBIE_SWARM
if( is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_pcvar_num(p_Enabled) )
{
if ( strip )
{
StripPlayerWeapons(id);
}
if ( get_pcvar_num(enable_grenades) && givegren )
{
give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
give_item(id, HEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
give_item(id, SMOKEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
}
give_item(id, WEAPONCONST[selection]);
cs_set_user_bpammo(id, AMMOCONST[selection], AMMO2CONST[selection])
}
#endif
#if defined ZOMBIE_INFECTION || defined NORMAL_MOD
if(is_user_alive(id) && get_pcvar_num(p_Enabled))
{
if ( strip )
{
StripPlayerWeapons(id);
}
if ( get_pcvar_num(enable_grenades) && givegren )
{
give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
give_item(id, FLASHBANG_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
give_item(id, HEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
give_item(id, SMOKEGRENADE_LEVEL[PlayerLevel[id]]);
}
give_item(id, WEAPONCONST[selection]);
cs_set_user_bpammo(id, AMMOCONST[selection], AMMO2CONST[selection])
}
#endif
}
A chodzi mi żeby to samo menu pokazywało się za komenda.
I jeszcze kolejną rzeczą jest czy da rade żeby ktoś dostawał exp jak zrobi infekcje a nie tylko zabije kogos?