Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada bramy na dd2

blokada brama paintball

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ekspedytor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Słoneczne Mazury ;)
Offline

Napisano 16.10.2017 00:50

Nie pamiętam jaka to serwerownia itd bo to bylo jakis czas temu. Ale mieli pb mod i ten nurtujacy problem walka z graczami w tt ktorzy na poczatku rundy na mapie de_dust2 strzelali kulkami w brame na resp ct. Wiec jak ct sie wybierali na b to pah! Leży leży leży pol druzyny wybite. I wtedy zobaczylem u mich "coś" i to doslownie bo nie wiem co za to odpowiada czy plugin czy edycja mapy. Otóż na poczatku każdej rundy byla blokada bramy omawianej wyzej przez 10sekund kulki po prostu w niej znikaly a na dole ekranu pokazywal sie zielonkawy napis w hud " zakaz strzelania przez brame przez 10 sekund". Mozna ta "modyfikacje" gdzies znaleźć moze podpowiedzi jakies otrzymam od was jak sie do tego zabrac próbując samemu to zrobic.?
Z góry dziekuje za odpowiedzi...

Użytkownik Ekspedytor edytował ten post 16.10.2017 00:51

  • +
  • -
  • 0

"Powstań i usłysz wołanie, historia wzywa Cię:
Warszawo, walcz!"

762a104fc50a6.jpg

 


#2 l3szcz

    Just Leszcz :>

  • Użytkownik

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:374
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 16.10.2017 07:50

Czy to już pasta? xD 

Zakładam, że plugin ten opierał się o antirush tylko ze zmienionym miejscem rushu.


  • +
  • -
  • 1

@DarkGL - daj mi ciacho!  :crazy:


#3 wacho

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 16.10.2017 09:31

Obstawiam ze ktoś zrobil plugin pod strefy.

https://amxx.pl/topi...worzenie-stref/
  • +
  • -
  • 1

#4 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 16.10.2017 17:56

Spawn w bramie prostego enta - coś na wzór przezroczystej blachy - z pev(iEnt, pev_solid) = SOLID_TRIGGER, następnie uchwyt dotyku i filtr na klasę kulek. Na koniec pobranie właściciela i drukowanie infa, usunięcie kulki.

 

ps. Kulka musi mieć odpowiedni MOVETYPE (tryb poruszania się).


Użytkownik _McHappy edytował ten post 16.10.2017 18:10

  • +
  • -
  • 1

#5 Ekspedytor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Słoneczne Mazury ;)
Offline

Napisano 18.10.2017 00:20

Tez pierwsze co to antirush pomyslalem ale strefy? Pierwszy raz slysze chyba sobie odposzcze bo czuje ze zmarnuje duzo czasu a nic z tego nie da... Ale dzięki pany zaspokoiliscie moja ciekawość...:D
  • +
  • -
  • 0

"Powstań i usłysz wołanie, historia wzywa Cię:
Warszawo, walcz!"

762a104fc50a6.jpg

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: blokada brama, paintball

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych