Witam wszystkich problem dotyczy sourcemod wiem że nie powinnienem tu pisać tematu ale nie ma innego porządnego forum na temat sourcemod oprócz słabego mygo.pl Dopiero ucze się pisania sourcemod więc proszę o wyrozumiałość Moje pytanie brzmi jak powyżej w tytule proszę o wytłumaczenie szczegółowe dla kowalskiego patrzałem na internecie ale jest po angielsku albo polacy nic nie wiedzią albo jest napisanie na wiki jakimś językiem nie zrozumiałym dla mnie.I najlepiej podać jakiś przykład z wytłumaczeniem z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Co to jest return i return return Plugin_Handled; I HandledSourceMod
Temat rozp. please, 13.04.2017 09:26
problem sourcemod handle retuirn pomoc server plugin co to jest handle co to jest return niewiem co dodac jeszcze
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.04.2017 09:26
#2
Napisano 13.04.2017 16:15
return zawsze kończy funkcję, i jak mówi dosłowne tłumaczenie ono zwraca - zwracać też może jakąś wartość którą można wykorzystać, przykład:
PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(3, 4)); //wypisze 4 PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(7, 4)); //wypisze 7 PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(0, 0)); //wypisze 0 PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(-30, 30)); //wypisze 30 } public ktora_wieksza(a, b) { if(a > b) return a; return b; }
Zwracając return Plugin_Handled; możesz zatrzymać działanie funkcji, jeżeli jest ona pre (posiada prefix Action:). Przykład na obrażeniach gracza:
public OnClientPutInServer(cId) { SDKHook(cId, SDKHook_OnTakeDamage, event_Obrazenia); //rejestruje event } public OnClientDisconnect(cId) { SDKUnhook(cId, SDKHook_OnTakeDamage, event_Obrazenia); //odrejestrowywuje event } public Action:event_Obrazenia(cVic, &cKil, &iEnt, &Float:fObrazenia, &iDmgType, &iWeapon, Float:fDmgForce[3], Float:fDmgPos[3], iDmgCustom) { if(iWeapon == -1 || !(1 <= cKil <= MaxClients) || !IsClientInGame(cKil) || !IsPlayerAlive(cKil)) //jezeli nie atakuje z broni, atakujacy nie jest graczem, nie jest w grze, nie jest zywy return Plugin_Continue; //pomin reszte funkcji i kontunuuj... new String:szWeapon[32]; GetEntPropString(iWeapon, Prop_Data, "m_iClassname", szWeapon, 31); //pobierz nazwe broni if(StrEqual(szWeapon, "weapon_knife") && (GetClientButtons(cKil) & IN_ATTACK1)) { //jezeli atakuje nozem i uzywa LPM return Plugin_Handled; //zatrzymaj obrazenia } return Plugin_Continue; //kontunuuj... }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem, sourcemod, handle, retuirn, pomoc, server, plugin, co to jest handle, co to jest return, niewiem co dodac jeszcze
Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2Patch do Diablo Mod Core 1.2.1 Beta by DarkGL Napisany przez Silver Zero, 24.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Plugin
Klany, płatne.Napisany przez NAVIK, 04.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Instalacja serwera ubuntu 22Jak zainstalować server cs 1.6? Napisany przez Symakif, 03.12.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Zakładanie sklepu pod cs 1.6Napisany przez DeroY, 07.11.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Szukam pluginu Ultimate AFK do cs 1.6Napisany przez DeroY, 05.11.2024 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych