Witam wszystkich problem dotyczy sourcemod wiem że nie powinnienem tu pisać tematu ale nie ma innego porządnego forum na temat sourcemod oprócz słabego mygo.pl Dopiero ucze się pisania sourcemod więc proszę o wyrozumiałość Moje pytanie brzmi jak powyżej w tytule proszę o wytłumaczenie szczegółowe dla kowalskiego patrzałem na internecie ale jest po angielsku albo polacy nic nie wiedzią albo jest napisanie na wiki jakimś językiem nie zrozumiałym dla mnie.I najlepiej podać jakiś przykład z wytłumaczeniem z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Co to jest return i return return Plugin_Handled; I HandledSourceMod
Temat rozp.
please
, 13.04.2017 09:26
problem sourcemod handle retuirn pomoc server plugin co to jest handle co to jest return niewiem co dodac jeszcze
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 13.04.2017 09:26
#2
Napisano 13.04.2017 16:15
return zawsze kończy funkcję, i jak mówi dosłowne tłumaczenie ono zwraca - zwracać też może jakąś wartość którą można wykorzystać, przykład:
PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(3, 4)); //wypisze 4 PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(7, 4)); //wypisze 7 PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(0, 0)); //wypisze 0 PrintToChatAll("%d", ktora_wieksza(-30, 30)); //wypisze 30 } public ktora_wieksza(a, b) { if(a > b) return a; return b; }
Zwracając return Plugin_Handled; możesz zatrzymać działanie funkcji, jeżeli jest ona pre (posiada prefix Action:). Przykład na obrażeniach gracza:
public OnClientPutInServer(cId) { SDKHook(cId, SDKHook_OnTakeDamage, event_Obrazenia); //rejestruje event } public OnClientDisconnect(cId) { SDKUnhook(cId, SDKHook_OnTakeDamage, event_Obrazenia); //odrejestrowywuje event } public Action:event_Obrazenia(cVic, &cKil, &iEnt, &Float:fObrazenia, &iDmgType, &iWeapon, Float:fDmgForce[3], Float:fDmgPos[3], iDmgCustom) { if(iWeapon == -1 || !(1 <= cKil <= MaxClients) || !IsClientInGame(cKil) || !IsPlayerAlive(cKil)) //jezeli nie atakuje z broni, atakujacy nie jest graczem, nie jest w grze, nie jest zywy return Plugin_Continue; //pomin reszte funkcji i kontunuuj... new String:szWeapon[32]; GetEntPropString(iWeapon, Prop_Data, "m_iClassname", szWeapon, 31); //pobierz nazwe broni if(StrEqual(szWeapon, "weapon_knife") && (GetClientButtons(cKil) & IN_ATTACK1)) { //jezeli atakuje nozem i uzywa LPM return Plugin_Handled; //zatrzymaj obrazenia } return Plugin_Continue; //kontunuuj... }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem, sourcemod, handle, retuirn, pomoc, server, plugin, co to jest handle, co to jest return, niewiem co dodac jeszcze
Plugin
Zlecenie napisania pluginu pod cs1.6Napisany przez Łysy CS-RzeZnia.eu , 08.02.2023 plugin |
|
|
|||
Blokada skanowania ścianNapisany przez Doctorr90 , 15.01.2023 blokada, plugin |
|
|
|||
ZombieHell CS 1.6Poszukuje plików na serwer Napisany przez Quadrrro , 18.11.2022 cs 1.6, zombiehell, plugin, boty i 1 więcej |
|
|
|||
Plugin
Zlecenie - naprawienie silnika Jailbreak [AMXX]Napisany przez MrBoNiFacy , 20.10.2022 plugin |
|
|
|||
Usuwanie trupów z ziemii.trupy nie znikają z ziemii Napisany przez ReseT7666 , 04.07.2022 usuwanie, trupy, plugin, pomoc |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych