Takie coś szukam.
http://www.gg.pl/dys.../Bez tytułu.png
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.08.2016 20:09
Jeżeli pomogłem rozwiązać Twój problem daj mi Reputację na +
Wymienię środki z zabijaki na psc/doładownie
*KLIKNIJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ*
Napisano 22.08.2016 20:49
#include <amxmodx> #include <zombieplague> // Hudmessage tag new const hud_tag[] = "Aktualny tryb gry :" // Name for each Hudmessage Mode new const mode_names[][] = { "Waiting for New Mode...", // No mode Started "[Normal Infection]", // Normal Infection, single round "[Nemesis Mode]", // Nemesis Mode (zombie boss) "[Assassin Mode]", // Assasin Mode (zombie boss) "[Survivor Mode]", // Survivor Mode (human boss) "[Sniper Mode]", // Sniper Mode (human boss) "[Swarm Mode]", // Swarm round (no infections) "[Multi-Infection]", // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie) "[Plague Mode]", // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans) "[Armageddon Mode]", // LNJ round (nemesis & zombies vs. survivors & humans) "[Snipers VS Assassins]" // An unofficial mode (edited/created/modified by user) } // RGB Colors for each Hudmessage Mode // See here some RGB Colors: http://web.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html new const rgb_hud_colors[sizeof(mode_names)][3] = { // R G B {255, 20, 147}, // No mode Started {0, 100, 0}, // Normal Infection, single round {255, 0, 0}, // Nemesis Mode (zombie boss) {255, 0, 0}, // Assasin Mode (zombie boss) {0, 191, 255}, // Survivor Mode (human boss) {0, 0, 255}, // Sniper Mode (human boss) {255, 255, 0}, // Swarm round (no infections) {0, 69, 0}, // Multiple Infection (like single round, but, more than 1 zombie) {255, 0, 0}, // Plague round (nemesis & zombies vs. survivors & humans) {255, 0, 0}, // LNJ round (nemesis & zombies vs. survivors & humans) {255, 20, 147} // An unofficial mode (edited/created/modified by user) } // X Hudmessage Position ( --- ) const Float:HUD_MODE_X = 0.65 // Y Hudmessage Position ( ||| ) const Float:HUD_MODE_Y = 0.2 // Time at which the Hudmessage is displayed. (when user is puted into the Server) const Float:START_TIME = 3.0 /*================================================================================ Customization ends here! Yes, that's it. Editing anything beyond here is not officially supported. Proceed at your own risk... =================================================================================*/ // Variables new g_SyncHud, g_Mode // Cvar pointers new cvar_enable, cvar_central public plugin_init() { // Plugin Info register_plugin("[ZP] Addon: Display the Current Mode", "0.1.7", "meTaLiCroSS & SeniorRamos") // Round Start Event register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0") // Enable Cvar cvar_enable = register_cvar("zp_display_mode", "1") // Server Cvar register_cvar("zp_addon_dtcm", "v0.1.6 by meTaLiCroSS", FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY) // Variables g_SyncHud = CreateHudSyncObj() // Getting "zp_on" cvar if(cvar_exists("zp_on")) cvar_central = get_cvar_pointer("zp_on") // If Zombie Plague is not running (bugfix) if(!get_pcvar_num(cvar_central)) pause("a") } public client_putinserver(id) { // Setting Hud set_task(START_TIME, "mode_hud", id, _, _, "b") } public event_RoundStart() { // Update var (no mode started / in delay) g_Mode = 0 } public mode_hud(id) { // If the Cvar isn't enabled if(!get_pcvar_num(cvar_enable)) return; // Hud Options set_hudmessage(rgb_hud_colors[g_Mode][0], rgb_hud_colors[g_Mode][1], rgb_hud_colors[g_Mode][2], HUD_MODE_X, HUD_MODE_Y, 0, 6.0, 12.0) // Now the hud appears ShowSyncHudMsg(id, g_SyncHud, "%s%s", (g_Mode == 0 ? "" : hud_tag), mode_names[g_Mode]) } public zp_round_started(mode, id) { // Update var with Mode num g_Mode = mode // An unofficial mode if(!(1 <= mode < (sizeof(mode_names) - 1))) g_Mode = sizeof(mode_names) - 1 } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych