Co to ReHLDS?
"Reverse-engineered [/size]HLDS, czyli [/size]ReHLDS[/size] jest silnikiem serwera dla gier GoldSource, takich jak Counter-Strike 1.6. Stworzony został poprzez [/size]inżynierię wsteczną na podstawie oryginalnego engine w wersji 6153 (plik engine_i486.so)."[/size]
więcej o ReHLDS > kliknij tutaj
source code > kliknij tutaj
Lista skompilowanych wersji ReHLDS > kliknij tutaj
Lista polskich serverów, które korzystają z ReHLDS > kliknij tutaj
na ReHLDS nie działają moduły:
- OpenGl Detector mazdan
- Orpheu
- Okapi
- lepsza optymalizacja servera, większa wydajność.
- API do pluginów amxx.
Uwaga zalecane jest ustawienia tych komend w server.cfg lub amxx.cfg z następującymi wartościami
- mp_consistency 1
- sv_rehlds_movecmdrate_max_burst -1
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst -1
Spoiler
- listipcfgfile <plik> - plik zakazanych adresów IP / podsieci
- syserror_logfile <plik> - plik z debug-informacji, która jest klasyfikowana na piękne serwerowych
- sv_auto_precache_sounds_in_models "0/1" - Auto-prekesh dźwięki modele
- sv_delayed_spray_upload "0/1" - odroczone Ładowanie spraye (szybsze spraye startowe na serwerze)
- sv_echo_unknown_cmd "0/1" - wyświetli komunikat o nieznanym zespołem
- sv_force_ent_intersection "0/1" - stałe utknięcie na platformach (optymalna dla Deathrun mod)
- sv_rehlds_force_dlmax "0/1" - ustawienie wartości dla klientów "1024 "kVAR" cl_dlmax ", unikając nadmiernego pakietów fragmentacji
- sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" wartość "- maksymalna średnia wartość Kwara" clc_move "na sekundę (domyślnie:" 400 ")
- sv_rehlds_movecmdrate_avg_punish" wartość "- czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ograniczają one Kwara"sv_rehlds_movecmdrate_max_avg" (The domyślna wartość "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną. - zostanie
- wyrzucony) sv_rehlds_movecmdrate_max_burst "wartość" - maksymalną wartość Kwara "clc_move" na sekundę (czyli default: "2500")
- sv_rehlds_movecmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym gracz będzie zakazane po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_movecmdrate_max_burst" (domyślna wartość "5". Gdy ustawione na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg "wartość" - maksymalna średnia wartość polecenia od klienta na sekundę (domyślnie: "80")
- sv_rehlds_stringcmdrate_avg_punish "wartość" - czas, które będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu ich granic Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_avg" (wartość domyślna "5", gdy ustawiony na "0" gracz zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony.)
- sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst "wartość" - maksymalna wartość zespołów z klient na sekundę (domyślnie: "400")
- sv_rehlds_stringcmdrate_burst_punish "wartość" - czas, w którym będą zakazane odtwarzacz po przekroczeniu swoje granice Kwara "sv_rehlds_stringcmdrate_max_burst" (ustawienie domyślne to "5" po ustawieniu na "0" gracz. zostanie zbanowany na zawsze, wyznaczając wartość ujemną - zostanie wyrzucony)
- sv_rehlds_hull_centering "0/1" - naprawiono błąd z zniknięcia obiektu niestandardowego w mapach tekstur (zob. spoiler )
- sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields <klucze> - Z pomocą Kwara pola userinfo zostanie przeniesiona do graczy giełdowych w kluczach
- Jeśli Kwara pozostanie puste, zostanie przeniesiona na absolutnie wszystkie pola userifno, z wyjątkiem tych dziedzinach, które rozpoczynają się od znaku podkreślenia "_"
- Przykład: sv_rehlds_userinfo_transmitted_fields_cvar "name \ \ model \ * SID \ * HLTV \ bottomcolor \ topcolor" (wartość domyślna: pusty)
- sv_rehlds_attachedentities_playeranimationspeed_fix "0/1" - stała prędkość animacji gracz z zainstalowanym podmiotu (zob. wideo )
- sv_rehlds_local_gametime "0/1 "- obniżony poziom opóźnienia dla bardzo długiej grze na tej samej karcie
- //Przetłumaczone na surowo przez google translator
2. Zabezpieczenia przed Exploitami
VoiceTranscoder 2017 RC - Jest to najnowsza wersja kodeka do rozmów pomiędzy graczami Steam i NonSteamów
ta wersja różni się od starszym tym, że posiada zabezpieczenie przed flood voice atakiem w skutek tego ataku server może dostać Crashu
Ustawienia VoiceTranscoder.cfg
Spoiler
- VTC_ForceSendHLTV - jeśli jest włączona HLTV, pakiety głosowe są wysyłane zawsze na podstawie danych z gamedll
- VTC_ThreadMode - włączyć / wyłączyć kodowanie w oddzielnym wątku (zmiana Kwara ma zastosowanie tylko wtedy, gdy serwer jest uruchamiany domyślnie jest wyłączona).
- VTC_Volume_OldToNew - wzrost głośności, gdy kodowanie Speex jedwabiem (wartość domyślna 1.0)
- VTC_Volume_NewToOld - wzrost głośności przy dekodowaniu z jedwabiu Speex (wartość domyślna 1.0)
- VTC_HltvCodec - które pakiety wysłać HLTV. "Stary" - Speex; "Nowy" - jedwab (wartość średnia "stary")
- VTC_MaxDelta - Ochrona przed pakietów głosowych (powodzie, takich jak spidhake) wartość w milisekundach (maksymalna różnica pomiędzy czasem serwera i czasu klienta, głosu, wartość domyślna to 200)
SafeNameAndChat 1.0 - plugin do metamoda co podmienia znaki # % na inne w unicode, więc gracze nadal będą mogli mieć # w nicku i nie powodować żadnych problemów z serverem.
Ustawienia SafeNameAndChat.cfg
Spoiler
SNAC_Chat_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Chat_ReplacePercentSign 1
SNAC_Chat_RemoveUnprintable 1
SNAC_Chat_TrimSpaces 1
SNAC_Name_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Name_ReplacePercentSign 1
SNAC_Name_ReplaceAmpersand 1
SNAC_Name_ReplacePlusSign 1
SNAC_Name_RemoveUnprintable 1
SNAC_Name_TrimSpaces 1
1 = włączone, 0 = wyłączone
SNAC_Chat_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Chat_ReplacePercentSign 1
SNAC_Chat_RemoveUnprintable 1
SNAC_Chat_TrimSpaces 1
SNAC_Name_ReplaceNumberSign 1
SNAC_Name_ReplacePercentSign 1
SNAC_Name_ReplaceAmpersand 1
SNAC_Name_ReplacePlusSign 1
SNAC_Name_RemoveUnprintable 1
SNAC_Name_TrimSpaces 1
1 = włączone, 0 = wyłączone
Reauthcheck 0.1.5 odpowiednik FakeDetector dla hlds, jest to plugin do metamoda do wykrywa botów na serverze i zabezpiecza przed problemami co mogą wywołać te boty (Crashe servera).
Ustawienia reauthcheck.cfg
Spoiler
# ================================================= =======
# ReAuthCheck Konfiguracja
# ================================================= =======
# Poziom rejestrowania
# Wartość liczbowa (0 | 3)
# 0 - Wyłącz 1 - Wykrywanie, 2 - debug, 3 - Pełna debug.
LOGMODE = 2
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 1
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod1 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 2
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod2 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 3
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod3 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 4
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod4 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 5
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod5 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 6
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod6 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 7
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod7 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 8
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod8 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 9
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod9 = 1
# Włącz wykrywanie XFake Odtwarzacze
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckXFake = 1
# Włącz wykrywanie HLProxy
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckHLProxy = 1
# Włącz limitu dla gracza według adresu IP
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxIp = 1
# Jak wielu graczy z tego samego adresu IP można zezwolić na serwerze
# Wartość liczbowa (1 | 31)
MaxIpNum = 3
# Enable Limit odłączenia Razem gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxDrop = 1
# Liczba rozłącza dla maksymalizacji Kary
# Wartość liczbowa (2 | 50)
MaxDropNum = 7
# Przez jaki okres czasu, aby rozważyć ostrzeżenia "CheckMaxDrop"
# Wartością ułamkową (2,0 | 300,0)
MaxDropTime = 15,0
# Włącz Stateful Linki gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
StateTimeoutConnect = 1
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 1 (połączenia Uruchom player)
# Wartością ułamkową (5,0 | 120,0)
IdleTime1 = 15,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie autoryzacji Krok 2 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 1)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime2 = 14,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 3 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 2)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime3 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 4 (oczekiwanie na odpowiedź od zawodnika nr 3)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime4 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 5 (sprawdź inwentaryzacji)
# Wartością ułamkową (10,0 | 180,0)
IdleTime5 = 70,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 6 (pobierz plik)
# Wartością ułamkową (60,0 | 1800,0)
IdleTime6 = 900,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 7 (odtwarzacz Validation)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime7 = 8,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 8 (autoryzowany odtwarzacza)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime8 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 9 (pełny Authorization)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime9 = 20,0
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Metody "# 1, # 2, # 5, # 6", "CheckXFake"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringXFake = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckHLProxy"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringHLProxy = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxIp"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxIP = addip 180,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxDrop"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxDrop = addip 60,0 [IP]
#
uwaga
#
# Dla wszystkich domyślna metoda rzut karny
# Aby wyłączyć dodatkowe linie powinny być czyszczone Wartość
#
# Ciąg formatowanie za dodatkową karę
# [Nazwa] - Nazwa gracza
# [IP] - Adres IP Gracza
# [ID użytkownika] - Player ID
# [Steamid] - SteamID gracza
#
#
# Lista adresów IP ignorować Ustawienia "CheckMaxIp" i "CheckMaxDrop"
# Wyłączenie wierszami ";"
#
[Lista Biały IP]
; 127.0.0.1
//przetłumaczoną na surowo z google translate
# ================================================= =======
# ReAuthCheck Konfiguracja
# ================================================= =======
# Poziom rejestrowania
# Wartość liczbowa (0 | 3)
# 0 - Wyłącz 1 - Wykrywanie, 2 - debug, 3 - Pełna debug.
LOGMODE = 2
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 1
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod1 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 2
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod2 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 3
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod3 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 4
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod4 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 5
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod5 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 6
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod6 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 7
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod7 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 8
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod8 = 1
# Włącz metoda wykrywania nieprawidłowych Gracze # 9
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMethod9 = 1
# Włącz wykrywanie XFake Odtwarzacze
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckXFake = 1
# Włącz wykrywanie HLProxy
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckHLProxy = 1
# Włącz limitu dla gracza według adresu IP
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxIp = 1
# Jak wielu graczy z tego samego adresu IP można zezwolić na serwerze
# Wartość liczbowa (1 | 31)
MaxIpNum = 3
# Enable Limit odłączenia Razem gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
CheckMaxDrop = 1
# Liczba rozłącza dla maksymalizacji Kary
# Wartość liczbowa (2 | 50)
MaxDropNum = 7
# Przez jaki okres czasu, aby rozważyć ostrzeżenia "CheckMaxDrop"
# Wartością ułamkową (2,0 | 300,0)
MaxDropTime = 15,0
# Włącz Stateful Linki gracza
# Wartość liczbowa (0 | 1)
StateTimeoutConnect = 1
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 1 (połączenia Uruchom player)
# Wartością ułamkową (5,0 | 120,0)
IdleTime1 = 15,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie autoryzacji Krok 2 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 1)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime2 = 14,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 3 (Oczekiwanie na polecenia od gracza # 2)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime3 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 4 (oczekiwanie na odpowiedź od zawodnika nr 3)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime4 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 5 (sprawdź inwentaryzacji)
# Wartością ułamkową (10,0 | 180,0)
IdleTime5 = 70,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 6 (pobierz plik)
# Wartością ułamkową (60,0 | 1800,0)
IdleTime6 = 900,0
# Czas oczekiwania Wykrywanie Autoryzacja Etap 7 (odtwarzacz Validation)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime7 = 8,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 8 (autoryzowany odtwarzacza)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime8 = 10,0
# Czas oczekiwania Detection Authorization Etap 9 (pełny Authorization)
# Wartością ułamkową (7,0 | 120,0)
IdleTime9 = 20,0
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Metody "# 1, # 2, # 5, # 6", "CheckXFake"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringXFake = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckHLProxy"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringHLProxy = addip 1440,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxIp"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxIP = addip 180,0 [IP]
# Kar dodatkowych linii do wykrywania być wykonywane w konsoli serwera
# Aby metoda "CheckMaxDrop"
Wartość # smyczkowy "Maksymalne długości 96 znaków"
PunishStringMaxDrop = addip 60,0 [IP]
#
uwaga
#
# Dla wszystkich domyślna metoda rzut karny
# Aby wyłączyć dodatkowe linie powinny być czyszczone Wartość
#
# Ciąg formatowanie za dodatkową karę
# [Nazwa] - Nazwa gracza
# [IP] - Adres IP Gracza
# [ID użytkownika] - Player ID
# [Steamid] - SteamID gracza
#
#
# Lista adresów IP ignorować Ustawienia "CheckMaxIp" i "CheckMaxDrop"
# Wyłączenie wierszami ";"
#
[Lista Biały IP]
; 127.0.0.1
//przetłumaczoną na surowo z google translate
Reunion 0.1.75 - jest to odpowiednik najnowszego dproto 0.9.548, posiada w sobie ten modul kilka zabezpieczen jak dproto najnowsze oraz umożliwia łączenie się na serverze graczy Steam + NonSteam
Uwaga Reunion nie posiada zmiany nazwy gry w ustawieniach trzeba użyć pluginu do amxmodu
Plugin na zmianę nazwy Gry:
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define GAMENAME "Tutaj wpisz swoja nazwe gry"
public plugin_init()
register_forward(FM_GetGameDescription, "fwdGetGameDescription");
public fwdGetGameDescription()
{
forward_return(FMV_STRING, GAMENAME);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
Ustawienia reunion.cfg
Spoiler
# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666
# Use these options to set authid's for clients
### AUTH CONTROL ###
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
### AUTH SETTINGS ###
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt =
# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10
### AUTHID PREFIXES ###
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (
for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 = 4
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2
# ========================================================
# REUNION CONFIGURATION
# ========================================================
#
# General rule for modifying this file:
# DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#
# ========================================================
# AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================
# ClientID types (for cid_* options)
# 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
# 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
# 3: STEAM_ by IP
# 4: VALVE_ by IP
# 5: Deprecated - client will be rejected
# 6: reserved for future use
# 7: HLTV
# 8: STEAM_ID_LAN
# 9: STEAM_ID_PENDING
# 10: VALVE_ID_LAN
# 11: VALVE_ID_PENDING
# 12: STEAM_666:88:666
# Use these options to set authid's for clients
### AUTH CONTROL ###
# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1
# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9
# for HLTV (default is HLTV [7])
cid_HLTV = 7
# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8])
cid_NoSteam47 = 8
# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10])
cid_NoSteam48 = 8
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 1
# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 1
# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 1
# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 1
# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 1
# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 1
# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 3
# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 1
# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 = 1
### AUTH SETTINGS ###
# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
# 0 = New style (Source Engine)
# 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients)
# 2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
ServerInfoAnswerType = 0
# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
EnableSXEIdGeneration = 0
# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu
SC2009_RevCompatMode = 1
# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied.
SteamIdHashSalt =
# SteamIdHashDProtoCompat (0 / 1)
# Use less reliable method of SteamID hashing from dproto (deprecated).
SteamIdHashDProtoCompat = 0
# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (0 or 1) for generated by HW authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt.
EnableGenPrefix2 = 0
# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
FixBuggedQuery = 1
# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
# QueryFloodBanTime (1 - 60)
# Ban time in minutes for server query flooding.
QueryFloodBanTime = 10
### AUTHID PREFIXES ###
# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 = 0
# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (

IPGen_Prefix2 = 4
# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 0;
# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 1;
# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 1;
# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 2;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 3;
# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 4;
# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 5;
# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 6;
# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 = 7;
# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!
# ========================================================
# OTHER STUFF
# ========================================================
# LoggingMode:
# 0 = None
# 1 = Console
# 2 = Log Files
# 3 = Both
LoggingMode = 2
3. AntiCheats
Reaimdetector 0.1.3 - plugin do metamoda, który wykrywa podejrzane ruchy myszka i daje za to ostrzeżenia, po zebraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń gracz dostaje bana za Aim Bota
instalacja wgrywamy do folderu addons/amxmodx/modules a następnie dopisujemy w addons/amxmodx/configs/modules.ini reaimdetector
Ustawienia znajdują się w addons/amxmodx/configs/reaimdetector/config.cfg
Spoiler
# tryb logow (0 | 3)
# 0 - wylaczony
# 1 - tylko tych co zbanuje
# 2 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia
# 3 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia + reset ostrzezen
LogMode = 3
# Jaka flage do dostepu konfiguracji
ChatAlertFlags = d
# ignorowanie powiadomien o tym ze ja mam aima DaFaq? (0 | 1)
ChatIgnoreYourSelf = 0
# Im wieksza czulosc tym prawdopodobienstwo falszywego wykrycia wieksza, optymalna wartosc 5 sens, Zakres czulosci (0 | 10)
AimSens = 5
# Ile musi gracz dostac ostrzezen zeby wylapac bana, zakres (2 | 50)
AimMaxWarns = 6
# Ile gracz musi miec ostrzezen, zeby powiadomic admina o mozliwym Aimie na serverze, zakres (0 | 50)
AimAlertWarns = 4
# Ile gracz musi wystrzelic "czystych strzalow" zeby zresetowac mu ostrzezenia, zakres (5 | 1000)
AimShotsReset = 20
# po ilu zabojstwach resetowac ostrzezenia, zakres (10 | 500)
AimKilledReset = 40
# po jakim czasie od ostatniego ostrzezenia resetowac ostrzezenia, zakres (30.0 | 1800.0)
AimTimeReset = 420.0
# Ignorowanie bot-graczy (0 | 1)
AimIgnoreBots = 0
# ustawienia w jaki sposob ma karac gracza z aimem
AimPunishString = amx_ban 10800 [userid] "Aim Detected"
# Maksymalna ilosc ostrzezen dla "NoSpread", zakres (25 | 300)
NoSpreadMaxWarns = 30
# Ostrzezenia dla adminow przed zbanowanie za NoSpread, zakres (15 | 300)
NoSpreadAlertWarns = 15
# ustawienia bana za NoSpread
NoSpreadPunishString = amx_ban 10800 [userid] "NoSpread Detected"
# formaty do banowania gracza
# [name] - nick gracza
# [ip] - IP gracza
# [userid] - ID gracza
# [steamid] - SteamID gracza
#
# dla "AimAlertWarns" wymagane ustawienie "ChatAlertFlags"
# Domyslnie "d"
# tryb logow (0 | 3)
# 0 - wylaczony
# 1 - tylko tych co zbanuje
# 2 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia
# 3 - tych co zbanuje + tych co maja ostrzezenia + reset ostrzezen
LogMode = 3
# Jaka flage do dostepu konfiguracji
ChatAlertFlags = d
# ignorowanie powiadomien o tym ze ja mam aima DaFaq? (0 | 1)
ChatIgnoreYourSelf = 0
# Im wieksza czulosc tym prawdopodobienstwo falszywego wykrycia wieksza, optymalna wartosc 5 sens, Zakres czulosci (0 | 10)
AimSens = 5
# Ile musi gracz dostac ostrzezen zeby wylapac bana, zakres (2 | 50)
AimMaxWarns = 6
# Ile gracz musi miec ostrzezen, zeby powiadomic admina o mozliwym Aimie na serverze, zakres (0 | 50)
AimAlertWarns = 4
# Ile gracz musi wystrzelic "czystych strzalow" zeby zresetowac mu ostrzezenia, zakres (5 | 1000)
AimShotsReset = 20
# po ilu zabojstwach resetowac ostrzezenia, zakres (10 | 500)
AimKilledReset = 40
# po jakim czasie od ostatniego ostrzezenia resetowac ostrzezenia, zakres (30.0 | 1800.0)
AimTimeReset = 420.0
# Ignorowanie bot-graczy (0 | 1)
AimIgnoreBots = 0
# ustawienia w jaki sposob ma karac gracza z aimem
AimPunishString = amx_ban 10800 [userid] "Aim Detected"
# Maksymalna ilosc ostrzezen dla "NoSpread", zakres (25 | 300)
NoSpreadMaxWarns = 30
# Ostrzezenia dla adminow przed zbanowanie za NoSpread, zakres (15 | 300)
NoSpreadAlertWarns = 15
# ustawienia bana za NoSpread
NoSpreadPunishString = amx_ban 10800 [userid] "NoSpread Detected"
# formaty do banowania gracza
# [name] - nick gracza
# [ip] - IP gracza
# [userid] - ID gracza
# [steamid] - SteamID gracza
#
# dla "AimAlertWarns" wymagane ustawienie "ChatAlertFlags"
# Domyslnie "d"
Whblocker 1.5.672 - dodatek do metamoda, który blokuje wh częściowo
film prezentujący dokładnie jak blokuje i kiedy kliknij tutaj
Ustawienia config.ini
Spoiler
# Description
# debug 0|3 Poziom Debugowania
# esp 0|1 Blokowanie ESP.
# smooth 0|10 Плавность появления игрока.
# smoothout 0|10 Плавность исчезновения игрока.
# smoothent 1|~ Задержка исчезновении ентитей "Block Entities".
# decalfix 0|2 Исправлять баг с отображением декалей выстрелов оружий, также этот фикс блокирует малую часть aimbot.
# antinoflash 0|1 Блокировать игроков при полном ослеплении.
# alphaflash 200|255 Степень ослепления при котором будет задействена. (Если включен antinoflash)
# team 0|1 Blokada WH dla kolegow z druzyny czy tylko na przeciwnikow.
# fov 0|1 Проверять угол обзора ( Повышение производительности ).
# solid 0|20 Через скольких прозрачных объектов будет виден игрок или ентити.
# barrel 0|1 Проверять видимость ствола у игрока ( Дополнительная проверка ).
# blockent 0|1 Блокировать ентитей "Block Entities".
# hlfix 0|1 Для HL: Исправлять лазер у оружия Gauss и игнорировать эвент для Gauss и Egon. (Для cs16, czero: квар автоматически выключен - 0)
# metacall 0|1 Вызывать метамод функцию pfnAddToFullPack, даже если игрока не видно.
# blocktype 0|1 Блокировка Wallhack. ( 0 - Для всех | 1 - Только для живых )
# skytrace 0|1 Игнорировать трассировку с текстурой sky
# revis 0|1 Включить обратную видимость игрока (видят тебя, видишь ты)
[General Options]
debug = 0
esp = 1
smooth = 0
smoothout = 1
smoothent = 45
decalfix = 1
antinoflash = 1
alphaflash = 255
team = 0
fov = 1
solid = 2
barrel = 1
blockent = 0
hlfix = 1
metacall = 0
blocktype = 1
skytrace = 0
revis = 0
# Профессиональная настройка.
# Смещения для координат, проверка 8-ми точек от позиции игрока.
offset_y = { -17.0, -8.5, -8.5, -17.0 }, { 17.0, 8.5, 8.5, 17.0 }
offset_z = { -28.0, -17.0, 17.0, 28.0 }, { -17.0, -8.5, 17.0, 28.0 }
# -------------------
# Указать classname entity
# Флаги для block entity
# "s" - Блокировать звук
# "m" - Блокировать модель
# Пример:
# grenade "sm" - Блокировать все гранаты (модели и звуки) в том числе и C4.
# -------------------
[Block Entities]
grenade "sm"
weaponbox "m"
;hostage_entity "m"
;monster_scientist "m"
;weapon_shield "m"
;armoury_entity "m"
;weapon_flashbang "s"
;ammo_9mm "s"
;ammo_buckshot "s"
;ammo_556nato "s"
;ammo_556natobox "s"
;ammo_762nato "s"
;ammo_45acp "s"
;ammo_50ae "s"
;ammo_338magnum "s"
;ammo_57mm "s"
;ammo_357sig "s"
[Weapons Barrel]
# -----------
# CS:CZ Weapons
# -----------
CSW_P228 = 32.8;
CSW_SCOUT = 38.9;
CSW_HEGRENADE = 0.0;
CSW_XM1014 = 31.2;
CSW_C4 = 0.0;
CSW_MAC10 = 26.0;
CSW_AUG = 32.9;
CSW_SMOKEGRENADE = 0.0;
CSW_ELITE = 23.5;
CSW_FIVESEVEN = 32.7;
CSW_UMP45 = 27.0;
CSW_SG550 = 40.0;
CSW_GALIL = 26.5;
CSW_FAMAS = 32.6;
CSW_USP = 38.9;
CSW_GLOCK18 = 32.6;
CSW_AWP = 39.5;
CSW_MP5NAVY = 30.4;
CSW_M249 = 30.5;
CSW_M3 = 30.1;
CSW_M4A1 = 42.0;
CSW_TMP = 39.2;
CSW_G3SG1 = 42.2;
CSW_FLASHBANG = 0.0;
CSW_DEAGLE = 34.1;
CSW_SG552 = 34.0;
CSW_AK47 = 24.8;
CSW_KNIFE = 0.0;
CSW_P90 = 25.4;
# -----------
# HL Weapons
# -----------
HLW_CROWBAR = 1.0;
HLW_GLOCK = 15.0;
HLW_PYTHON = 25.0;
HLW_MP5 = 25.0;
HLW_CROSSBOW = 27.0;
HLW_SHOTGUN = 28.0;
HLW_RPG = 35.0;
HLW_GAUSS = 26.0;
HLW_EGON = 33.0;
HLW_HORNETGUN = 30.0;
HLW_HANDGRENADE = 1.0;
HLW_TRIPMINE = 1.0;
HLW_SATCHEL = 25.0;
HLW_SNARK = 1.0;
[Private Offset]
m_iId = auto;
m_pActiveItem = auto;
m_blindAlpha = auto;
m_blindStartTime = auto;
m_blindHoldTime = auto;
#[Other]
#pev = auto; Default: Windows - 4 | Linux - 0
#vtbl = auto; Default: Windows - 0x0 | Linux - 0x0 (for build: 5787 0x8)
#playership = auto; Default: Windows - 0x33 | Linux - 0x35
#client_t_size = auto; Default: Windows - 20504 | Linux - 20212
//nie tlumaczyłem nic
# Description
# debug 0|3 Poziom Debugowania
# esp 0|1 Blokowanie ESP.
# smooth 0|10 Плавность появления игрока.
# smoothout 0|10 Плавность исчезновения игрока.
# smoothent 1|~ Задержка исчезновении ентитей "Block Entities".
# decalfix 0|2 Исправлять баг с отображением декалей выстрелов оружий, также этот фикс блокирует малую часть aimbot.
# antinoflash 0|1 Блокировать игроков при полном ослеплении.
# alphaflash 200|255 Степень ослепления при котором будет задействена. (Если включен antinoflash)
# team 0|1 Blokada WH dla kolegow z druzyny czy tylko na przeciwnikow.
# fov 0|1 Проверять угол обзора ( Повышение производительности ).
# solid 0|20 Через скольких прозрачных объектов будет виден игрок или ентити.
# barrel 0|1 Проверять видимость ствола у игрока ( Дополнительная проверка ).
# blockent 0|1 Блокировать ентитей "Block Entities".
# hlfix 0|1 Для HL: Исправлять лазер у оружия Gauss и игнорировать эвент для Gauss и Egon. (Для cs16, czero: квар автоматически выключен - 0)
# metacall 0|1 Вызывать метамод функцию pfnAddToFullPack, даже если игрока не видно.
# blocktype 0|1 Блокировка Wallhack. ( 0 - Для всех | 1 - Только для живых )
# skytrace 0|1 Игнорировать трассировку с текстурой sky
# revis 0|1 Включить обратную видимость игрока (видят тебя, видишь ты)
[General Options]
debug = 0
esp = 1
smooth = 0
smoothout = 1
smoothent = 45
decalfix = 1
antinoflash = 1
alphaflash = 255
team = 0
fov = 1
solid = 2
barrel = 1
blockent = 0
hlfix = 1
metacall = 0
blocktype = 1
skytrace = 0
revis = 0
# Профессиональная настройка.
# Смещения для координат, проверка 8-ми точек от позиции игрока.
offset_y = { -17.0, -8.5, -8.5, -17.0 }, { 17.0, 8.5, 8.5, 17.0 }
offset_z = { -28.0, -17.0, 17.0, 28.0 }, { -17.0, -8.5, 17.0, 28.0 }
# -------------------
# Указать classname entity
# Флаги для block entity
# "s" - Блокировать звук
# "m" - Блокировать модель
# Пример:
# grenade "sm" - Блокировать все гранаты (модели и звуки) в том числе и C4.
# -------------------
[Block Entities]
grenade "sm"
weaponbox "m"
;hostage_entity "m"
;monster_scientist "m"
;weapon_shield "m"
;armoury_entity "m"
;weapon_flashbang "s"
;ammo_9mm "s"
;ammo_buckshot "s"
;ammo_556nato "s"
;ammo_556natobox "s"
;ammo_762nato "s"
;ammo_45acp "s"
;ammo_50ae "s"
;ammo_338magnum "s"
;ammo_57mm "s"
;ammo_357sig "s"
[Weapons Barrel]
# -----------
# CS:CZ Weapons
# -----------
CSW_P228 = 32.8;
CSW_SCOUT = 38.9;
CSW_HEGRENADE = 0.0;
CSW_XM1014 = 31.2;
CSW_C4 = 0.0;
CSW_MAC10 = 26.0;
CSW_AUG = 32.9;
CSW_SMOKEGRENADE = 0.0;
CSW_ELITE = 23.5;
CSW_FIVESEVEN = 32.7;
CSW_UMP45 = 27.0;
CSW_SG550 = 40.0;
CSW_GALIL = 26.5;
CSW_FAMAS = 32.6;
CSW_USP = 38.9;
CSW_GLOCK18 = 32.6;
CSW_AWP = 39.5;
CSW_MP5NAVY = 30.4;
CSW_M249 = 30.5;
CSW_M3 = 30.1;
CSW_M4A1 = 42.0;
CSW_TMP = 39.2;
CSW_G3SG1 = 42.2;
CSW_FLASHBANG = 0.0;
CSW_DEAGLE = 34.1;
CSW_SG552 = 34.0;
CSW_AK47 = 24.8;
CSW_KNIFE = 0.0;
CSW_P90 = 25.4;
# -----------
# HL Weapons
# -----------
HLW_CROWBAR = 1.0;
HLW_GLOCK = 15.0;
HLW_PYTHON = 25.0;
HLW_MP5 = 25.0;
HLW_CROSSBOW = 27.0;
HLW_SHOTGUN = 28.0;
HLW_RPG = 35.0;
HLW_GAUSS = 26.0;
HLW_EGON = 33.0;
HLW_HORNETGUN = 30.0;
HLW_HANDGRENADE = 1.0;
HLW_TRIPMINE = 1.0;
HLW_SATCHEL = 25.0;
HLW_SNARK = 1.0;
[Private Offset]
m_iId = auto;
m_pActiveItem = auto;
m_blindAlpha = auto;
m_blindStartTime = auto;
m_blindHoldTime = auto;
#[Other]
#pev = auto; Default: Windows - 4 | Linux - 0
#vtbl = auto; Default: Windows - 0x0 | Linux - 0x0 (for build: 5787 0x8)
#playership = auto; Default: Windows - 0x33 | Linux - 0x35
#client_t_size = auto; Default: Windows - 20504 | Linux - 20212
//nie tlumaczyłem nic
Rechecker 2.3 - plugin do metamoda, umożliwia wykrywania danych plików gracza w jego Counter-Striku i wykonywaniu operacji na tym graczu.
Najlepsze zastosowanie tego dodatku według mnie w tej chwili, wykrywania potencjalnych plików, które umożliwiają Cheatowanie dla danego gracza
Zliczanie po wersji pliku md5 masterserver.vdf i określenie, który polski Master Boost jest najlepszy i daje najlepsze efekty, potrzebny będzie do tego plugin do amxmodu
Ustawienia resources.ini
Spoiler
#
# Resource checker
# -> Template keys from CMD exec
# [name] - nickname client
# [ip] - IP address client
# [userid] - userid client
# [steamid] - SteamID client
#
# [file_name] - the path of the file
# [file_hash] - hash the file of responce client
# [file_md5hash] - md5hash the file of responce client
#
# -> Format
# path to file hash (exec cmd)
# "../opengl32.dll" 3cc7f256 "kick [userid]"
#
# NOTE: Hash enough 4 bytes (or 8 characters)
# -> Example
# full md5 hash: 3cc7f256fab2fd6bbb3eb65a118b0ef0
# 4 bytes from the hash: 3cc7f256
#
# -> Flags
# BREAK - when detected, do not check a next files
# IGNORE - no detect on specifed hash values
#
# -> Template keys from Hash
# UNKNOWN - check for any other hash
# MISSING - check for the missing file
# 3cc7f256 - check for matching on hash
#
#
# Resource checker
# -> Template keys from CMD exec
# [name] - nickname client
# [ip] - IP address client
# [userid] - userid client
# [steamid] - SteamID client
#
# [file_name] - the path of the file
# [file_hash] - hash the file of responce client
# [file_md5hash] - md5hash the file of responce client
#
# -> Format
# path to file hash (exec cmd)
# "../opengl32.dll" 3cc7f256 "kick [userid]"
#
# NOTE: Hash enough 4 bytes (or 8 characters)
# -> Example
# full md5 hash: 3cc7f256fab2fd6bbb3eb65a118b0ef0
# 4 bytes from the hash: 3cc7f256
#
# -> Flags
# BREAK - when detected, do not check a next files
# IGNORE - no detect on specifed hash values
#
# -> Template keys from Hash
# UNKNOWN - check for any other hash
# MISSING - check for the missing file
# 3cc7f256 - check for matching on hash
#
Całą paczkę tych wszystkich dodatków, modułów, zabezpieczeń oraz rehlds umieszczam w załączniku oraz tutaj do pobrania >
ReHLDS-paczka tytusa.rar 3,93 MB 2186 Ilość pobrań