Witam, mam taki oto kodzik
To jest wywołanie taska na graczu:
set_task(float(HP_TIME), "zabierzHP", id, _, _, "b");
To jest wywołany task, który wykonuje się co sekunde, zabierając graczowi 1hp
public zabierzHP(id) { if(is_user_alive(id)) { fm_set_user_health(id, get_user_health(id) -HP); } }
Chodzi o to, że gdy włączę tego taska, po tym jak ktoś zada obrażenia GRACZOWI na którym task został ustawiony, to gdy umiera, chciałbym, żeby GRACZ dostał za niego fraga
Coś mniej więcej takiego, żeby np:
GRACZ1 postrzelił GRACZ2 (GRACZ1 jest ostanim atakującym GRACZA2)
GRACZ2 umarł przez taska / spadł w przepaść / spadł i się zabił
GRACZ1 dostał fraga za GRACZ2
Próbowałem już wgrywać system asyst, niestety, one olewają zabicia z tytułu world, lub tasków
Czy mogę liczyć na waszą pomoc??