Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model broni dla vipa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal7840

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 01.07.2015 19:20

Witam. Szukam pluginu który podmienia model broni vipa, i po skończeniu się vipa wraca standardowy model broni.

 

Np. Chciałbym nowy model AK47 i M4A1 dla vipa.

 

Vipa mam na flagę "t".


Użytkownik michal7840 edytował ten post 01.07.2015 19:20


#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 01.07.2015 19:27

Łap to:

Spoiler

 

tu masz ścieżki i nazwy modeli jak chcesz to zmień

precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip.mdl");

Użytkownik Epal edytował ten post 01.07.2015 19:28

  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#3 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 01.07.2015 19:28

 

Łap to:

Spoiler

 

tu masz ścieżki i nazwy modeli jak chcesz to zmień

precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip.mdl");

 

I jeśli komuś vip się skończy to będzie miał potem standardowy model? Bo już miałem podobny plugin z kosami, ale model zostawał mimo że graczowi skończył się vip.



#4 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 01.07.2015 19:36

Raczej nie powinien plugin sprawdza każdemu flage i jeśli jej nie ma to nie dostanie modelu


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#5 P0Y3B

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Jarosław
Offline

Napisano 01.07.2015 19:36

Użyj TEGO sposobu

Brak VIPa = Brak modelu

#6 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 01.07.2015 19:39

Użyj TEGO sposobu

Brak VIPa = Brak modelu

 

Widziałem już to i próbowałem ogarnąć, ale jakoś nie daje rady :P



#7 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 01.07.2015 23:37

 

Łap to:

Spoiler

 

tu masz ścieżki i nazwy modeli jak chcesz to zmień

precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
precache_model("models/vip/v_m4a1vip.mdl");

 

Próbowałem skompilować ten plugin lecz się nie da, w kompilatorze są mam takie coś:


modele_broni.sma(27) : error 017: undefined symbol "id"
modele_broni.sma(29) : error 017: undefined symbol "id"
modele_broni.sma(29) : warning 215: expression has no effect
modele_broni.sma(29) : warning 215: expression has no effect
modele_broni.sma(29) : error 001: expected token: ";", but found ")"
modele_broni.sma(29) : error 029: invalid expression, assumed zero
modele_broni.sma(29) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.



#8 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 08:01

Sory usunołem 1 ; ale poprawiłem

 

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#9 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 11:44

Sory usunołem 1 ; ale poprawiłem

 

Spoiler

Zaraz przetestuję. A jeszcze pytanko mam, bo tutaj widzę tylko modele z literą "v" a ja mam jeszcze np. p_ak47.mdl i w_ak47.mdl. I jak mam je dodać do tego pluginu?



#10 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 13:01

żeby zamienić model p doajesz pod // Wczytanie modeli broni to:

   precache_model("models/vip/p_ak47vip.mdl");

potem pod //nowe bronie to:

if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_ak47vip.mdl")

	}

dla m4a1 robisz tak samo tylko że zamieniasz 

if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

 

i inną sćieżke dajesz

 

a co do modelu w_ to nie wiem jak sie podmienia może ktoś inny podpowie

 

 

w załączniku masz zrobione z modelem p_ do ak

 

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#11 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 13:19

żeby zamienić model p doajesz pod // Wczytanie modeli broni to:

   precache_model("models/vip/p_ak47vip.mdl");

potem pod //nowe bronie to:

if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_ak47vip.mdl")

	}

dla m4a1 robisz tak samo tylko że zamieniasz 

if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

 

i inną sćieżke dajesz

 

a co do modelu w_ to nie wiem jak sie podmienia może ktoś inny podpowie

 

 

w załączniku masz zrobione z modelem p_ do ak

 

Spoiler

 

Dzięki wielkie za pomoc.

 

Dodałem sobie jeszcze model do awp, ale nie wiem czy dobrze zrobiłem, niżej sma:

#include <amxmodx>

#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl");
       precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl");
       precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl");
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#12 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 13:24

mały błąd zapomniałeś {

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}

powinno być tak

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")

}

  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#13 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 13:29

 

mały błąd zapomniałeś {

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")
 
}

powinno być tak

if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")

}

 

 

Zrobiłem tak i mam błąd w kompilatorze :P

#include <amxmodx>

#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
 
// nasluchiwacze
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
 
public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni
 
       precache_model("models/skinyvip/v_ak47vip.mdl");
       precache_model("models/skinyvip/v_m4a1vip2.mdl");
       precache_model("models/skinyvip/v_awpvip3.mdl");
 
}
 
public CurWeapon(id)
{
 
new weapon = read_data(2);
 
 
 
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_ak47vip.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
 
{
 
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_m4a1vip2.mdl")
 
}
 
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl")

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik michal7840 edytował ten post 02.07.2015 13:30


#14 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 13:38

Teraz ma działać:

 

Spoiler

 

 

brakowało jednak jeszcze jednego }


Użytkownik Epal edytował ten post 02.07.2015 13:40

  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#15 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 13:40

Teraz ma działać:

 

Spoiler

 

 

brakowało jednak jeszcze jednego }

 

Dobra skompilowało się, ale jest jakiś warning, a mianowicie:

modele_broni.sma(50) : warning 217: loose indentation

Chciałbym uniknąć później jakichś error logów, jak to wyeliminować? :P


Użytkownik michal7840 edytował ten post 02.07.2015 13:42


#16 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 13:42

Teraz ma być na 100%

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#17 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 13:45

Teraz ma być na 100%

 

Wielkie dzięki za pomoc!



#18 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 13:48

 

Teraz ma działać:

 

Spoiler

 

 

brakowało jednak jeszcze jednego }

 

Dobra skompilowało się, ale jest jakiś warning, a mianowicie:

modele_broni.sma(50) : warning 217: loose indentation

Chciałbym uniknąć później jakichś error logów, jak to wyeliminować? :P

 

 

Sprawdziłem to i to chodzi tylko chyba o jakąś spacje zrobioną ale to nic nie przeskadza :D


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#19 michal7840

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:334
  • Imię:Michał
Offline

Napisano 02.07.2015 14:20

 

 

Teraz ma działać:

 

Spoiler

 

 

brakowało jednak jeszcze jednego }

 

Dobra skompilowało się, ale jest jakiś warning, a mianowicie:

modele_broni.sma(50) : warning 217: loose indentation

Chciałbym uniknąć później jakichś error logów, jak to wyeliminować? :P

 

 

Sprawdziłem to i to chodzi tylko chyba o jakąś spacje zrobioną ale to nic nie przeskadza :D

 

 

Sprawdziłem i jednak nie działa, skiny się ściągają ale się nie podmieniają tylko są standardowe.



#20 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 02.07.2015 15:50

a na pewno masz odpowiednia flage?


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych