Witam. Szukam pluginu który podmienia model broni vipa, i po skończeniu się vipa wraca standardowy model broni.
Np. Chciałbym nowy model AK47 i M4A1 dla vipa.
Vipa mam na flagę "t".
Użytkownik michal7840 edytował ten post 01.07.2015 19:20
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.07.2015 19:20
Witam. Szukam pluginu który podmienia model broni vipa, i po skończeniu się vipa wraca standardowy model broni.
Np. Chciałbym nowy model AK47 i M4A1 dla vipa.
Vipa mam na flagę "t".
Użytkownik michal7840 edytował ten post 01.07.2015 19:20
Napisano 01.07.2015 19:27
Łap to:
tu masz ścieżki i nazwy modeli jak chcesz to zmień
precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip.mdl");
Użytkownik Epal edytował ten post 01.07.2015 19:28
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 01.07.2015 19:28
Łap to:
Spoiler
tu masz ścieżki i nazwy modeli jak chcesz to zmień
precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip.mdl");
I jeśli komuś vip się skończy to będzie miał potem standardowy model? Bo już miałem podobny plugin z kosami, ale model zostawał mimo że graczowi skończył się vip.
Napisano 01.07.2015 19:36
Raczej nie powinien plugin sprawdza każdemu flage i jeśli jej nie ma to nie dostanie modelu
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 01.07.2015 23:37
Łap to:
Spoiler
tu masz ścieżki i nazwy modeli jak chcesz to zmień
precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip.mdl");
Próbowałem skompilować ten plugin lecz się nie da, w kompilatorze są mam takie coś:
modele_broni.sma(27) : error 017: undefined symbol "id" modele_broni.sma(29) : error 017: undefined symbol "id" modele_broni.sma(29) : warning 215: expression has no effect modele_broni.sma(29) : warning 215: expression has no effect modele_broni.sma(29) : error 001: expected token: ";", but found ")" modele_broni.sma(29) : error 029: invalid expression, assumed zero modele_broni.sma(29) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 5 Errors.
Napisano 02.07.2015 08:01
Sory usunołem 1 ; ale poprawiłem
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 02.07.2015 11:44
Sory usunołem 1 ; ale poprawiłem
Spoiler
Zaraz przetestuję. A jeszcze pytanko mam, bo tutaj widzę tylko modele z literą "v" a ja mam jeszcze np. p_ak47.mdl i w_ak47.mdl. I jak mam je dodać do tego pluginu?
Napisano 02.07.2015 13:01
żeby zamienić model p doajesz pod // Wczytanie modeli broni to:
precache_model("models/vip/p_ak47vip.mdl");
potem pod //nowe bronie to:
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_ak47vip.mdl") }
dla m4a1 robisz tak samo tylko że zamieniasz
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
i inną sćieżke dajesz
a co do modelu w_ to nie wiem jak sie podmienia może ktoś inny podpowie
w załączniku masz zrobione z modelem p_ do ak
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 02.07.2015 13:19
żeby zamienić model p doajesz pod // Wczytanie modeli broni to:
precache_model("models/vip/p_ak47vip.mdl");potem pod //nowe bronie to:
if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_ak47vip.mdl") }dla m4a1 robisz tak samo tylko że zamieniasz
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))
i inną sćieżke dajesz
a co do modelu w_ to nie wiem jak sie podmienia może ktoś inny podpowie
w załączniku masz zrobione z modelem p_ do ak
Spoiler
Dzięki wielkie za pomoc.
Dodałem sobie jeszcze model do awp, ale nie wiem czy dobrze zrobiłem, niżej sma:
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H public plugin_init(){ register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl") // nasluchiwacze register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); } public plugin_precache(){ // Wczytanie modeli broni precache_model("models/vip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/vip/v_m4a1vip2.mdl"); precache_model("models/vip/v_awpvip3.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_ak47vip.mdl") } if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_m4a1vip2.mdl") } if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl") } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 02.07.2015 13:24
mały błąd zapomniałeś {
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl") }
powinno być tak
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl") }
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 02.07.2015 13:29
mały błąd zapomniałeś {
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl") }powinno być tak
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl") }
Zrobiłem tak i mam błąd w kompilatorze
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H public plugin_init(){ register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl") // nasluchiwacze register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); } public plugin_precache(){ // Wczytanie modeli broni precache_model("models/skinyvip/v_ak47vip.mdl"); precache_model("models/skinyvip/v_m4a1vip2.mdl"); precache_model("models/skinyvip/v_awpvip3.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_ak47vip.mdl") } if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_m4a1vip2.mdl") } if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_awpvip3.mdl") } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik michal7840 edytował ten post 02.07.2015 13:30
Napisano 02.07.2015 13:38
Teraz ma działać:
brakowało jednak jeszcze jednego }
Użytkownik Epal edytował ten post 02.07.2015 13:40
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 02.07.2015 13:40
Teraz ma działać:
Spoiler
brakowało jednak jeszcze jednego }
Dobra skompilowało się, ale jest jakiś warning, a mianowicie:
modele_broni.sma(50) : warning 217: loose indentation
Chciałbym uniknąć później jakichś error logów, jak to wyeliminować?
Użytkownik michal7840 edytował ten post 02.07.2015 13:42
Napisano 02.07.2015 13:42
Teraz ma być na 100%
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 02.07.2015 13:45
Teraz ma być na 100%
Wielkie dzięki za pomoc!
Napisano 02.07.2015 13:48
Teraz ma działać:
Spoiler
brakowało jednak jeszcze jednego }
Dobra skompilowało się, ale jest jakiś warning, a mianowicie:
modele_broni.sma(50) : warning 217: loose indentationChciałbym uniknąć później jakichś error logów, jak to wyeliminować?
Sprawdziłem to i to chodzi tylko chyba o jakąś spacje zrobioną ale to nic nie przeskadza
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Napisano 02.07.2015 14:20
Teraz ma działać:
Spoiler
brakowało jednak jeszcze jednego }
Dobra skompilowało się, ale jest jakiś warning, a mianowicie:
modele_broni.sma(50) : warning 217: loose indentationChciałbym uniknąć później jakichś error logów, jak to wyeliminować?
Sprawdziłem to i to chodzi tylko chyba o jakąś spacje zrobioną ale to nic nie przeskadza
Sprawdziłem i jednak nie działa, skiny się ściągają ale się nie podmieniają tylko są standardowe.
Napisano 02.07.2015 15:50
a na pewno masz odpowiednia flage?
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych