a na pewno masz odpowiednia flage?
Tak, na flagę t.
Wcześniej jak nie dodałem awp do pluginu to wszystko działało, ak47 i m4 normanie śmigało, dopiero po dodaniu awp nie działa.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.07.2015 15:55
a na pewno masz odpowiednia flage?
Tak, na flagę t.
Wcześniej jak nie dodałem awp do pluginu to wszystko działało, ak47 i m4 normanie śmigało, dopiero po dodaniu awp nie działa.
Napisano 02.07.2015 16:05
Dobra już mam
zapomnieliśmy o zmienieniu nazwy podmienianej broni if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_awpvip3.mdl") }
ma być
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_awpvip3.mdl") }
Użytkownik Epal edytował ten post 02.07.2015 16:06
Napisano 02.07.2015 16:13
Dobra już mam
zapomnieliśmy o zmienieniu nazwy podmienianej broni if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))
if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_awpvip3.mdl") }ma być
if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA)) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/skinyvip/v_awpvip3.mdl") }Spoiler
Wiem wiem, zauważyłem to wcześniej i zmieniłem na CSW_AWP ale dalej to samo, modele się ściągają a i tak są standardowe.
Napisano 04.07.2015 12:27
Odświeżam
Napisano 13.07.2015 13:17
Odświeżam...
Poniższy plugin działa tylko na ak47 i m4a1, po dodaniu do niego awp nie działa.
Użytkownik michal7840 edytował ten post 13.07.2015 13:22
Napisano 07.05.2016 11:49
jest wszystko cacy, nawet awp
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych