Awanse klas + Opis i pytanie po wyborze klasy
protypek
29.06.2015
Witam, mam problem z awansami klas. W silniku mam http://amxx.pl/topic...-wyborze-klasy/ ale chciałem też dodać awanse klas: http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/. Jak próbowałem wgrać awanse to gdy menu klas się wyświetliło to klasy nie dało się wybrać. Mógłby ktoś pomóc. Nie chce podpinać silnika bo mam takiego trochę unikalnego i nie chce go publikować.
A zapomniałbym dodać że na serwerze mam statystykę grawitację http://amxx.pl/topic...040#entry275040. Ale to z grawitacją umiem sb poradzić w codmod.inc zmieniłem
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, punkty_grawitacji);
a także dodałem do kodu w public ZarejestrujAwans(plugin, params):
if(params != 10) . . . grawitacjac_klas[ilosc_klas] = get_param(10);
Proszę o pomoc.
Każda pomoc + nagradzana.
PS. Możecie to zrobić na czystym silniku cod moda jak jest wam łatwiej. Ja sb później kod wyciągnę.
Użytkownik protypek edytował ten post 29.06.2015 17:36
protypek
02.07.2015
Oto moje funkcje:
public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("\rWybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "\y%s \rPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz^n^n\dWitaj w modyfikacji CoD MoD: AW^nForum: xxxxxx^nSklep: Sklep.xxxxxxxxx/cod"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); } public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; wybrana_klasa[id] = item new text[513] new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } format(text, 512, "\rNazwa: \w%s ^n\rOpis: \w%s^n\rBronie: \w%s^n^n\yCzy chcesz wybrac te klase?",nazwy_klas[item], opisy_klas[item], bronie) new nmenu = menu_create(text, "WybierzKlase_Handler") menu_additem(nmenu, "Tak") menu_additem(nmenu, "Nie") menu_display(id, nmenu) return PLUGIN_CONTINUE } public WybierzKlase_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; switch(item) { case 0: { nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id]; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[CoD AW]Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } } case 1: { WybierzKlase(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; }