Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nowe statystykiProblem z klasami

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
69 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.07.2011 14:41

*
Popularny

Cześć. Mój sposób jest skomplikowany. Ale jest :] Chciałbym jeszcze podziękować RPK.Shark za podpowiedź dotyczącą przeliczania punktów na grawitację.
Tym sposobem możecie dodać sobie jakąkolwiek statystykę (nawet taką, która nic nie robi, po prostu nie dodajecie nic w zastosuj atrybuty).
Jeszcze jedna uwaga: jeżeli pokusicie się o dodanie swojej statystki, to fajnie by było gdybyście upublicznili na forum w tym temacie swój public ZastosujAtrybuty :]
Będę linki dodawał do 1. postu :]

Poradnik jest tak długi, że nie mieści się do postu, więc jest w załączniku xD

No to jedymy :D

Mały wstęp:

  • Sposób opisany przeze mnie wymaga kompilacji lokalnej.
  • Nie sprawdzałem co się stanie, jeżeli nie usuniesz pliku nvault z levelami graczy. Możliwe, że wszystko będzie działać poprawnie, ale jest również możliwa odwrotna sytuacja. Jeżeli levele zresetujesz - wszystko powinno być dobrze.
  • Gdy klasa nie będzie miała dodanej dodatkowej statystyki nie wyswietli się w menu wyboru klas
  • Mój sposób wymaga edycji codmod.inc, więc jeżeli chcesz kompilować klasy bez dodatkowej statystyki (np. dla kogoś innego) to musisz użyć oryginalnego pliku codmod.inc.
  • Na końcu poradnika znajdziesz już gotowy plik z dodaną grawitacją (wzorując się na tym poradniku można dodać inną statystykę, odpowiednio dostosowując polecenia).
  • W poradniku będę stosował polecenia znajdź/wstaw/zamień/dodaj za lub przed/dodaj za lub przed w tej samej linijce
  • Przed skorzystaniem z poradnika dodaj [CoD Nowy] Szybkie rozdawanie statystyk (CoD Stary i Nowy) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Poradnik: Załączony plik  Nowe statystyki.txt   14,42 KB  2162 Ilość pobrań

Załączone pliki


Użytkownik kisiel96 edytował ten post 31.07.2011 23:15

  • +
  • -
  • 21

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.07.2011 19:46

No więc gdzie ten tutorial?
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2011 19:49

goq w Nowe statystyki.txt :P
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.07.2011 20:15

hmm a od kiedy to poradniki piszemy w pliku i dodajemy do zalącznika ?
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.07.2011 20:49

Poradnik jest tak długi, że nie mieści się do postu


  • +
  • -
  • 0

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 27.07.2011 21:03

polecam użyć spolilerów xD
  • +
  • -
  • 0

#7 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.07.2011 21:07

Nie mogłem użyć spoilerów, bo podczas pisania miałem komunikat o 200 linijkach, i że należy skorzystać z załączników :P

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 27.07.2011 21:09

  • +
  • -
  • 2

#8 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.07.2011 10:34

Nie polecam ogólnie dodawać nowych statystyk bo Peyote już wszystko przeliczył :D żeby przy max lvl. było wszystko na maxa
  • +
  • -
  • 0

#9 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.07.2011 13:10

Dlatego w poradniku to rozwiązałem w inny sposób... Bierzemy swój maks level, mnożymo go przez 2, dzielimy przez ilość statystyk i tą liczbę wpisujemy jako limit ;]
Po za tym zmiana ilości punktów za jeden level to edycja maks 10 znaków w kodzie :D
  • +
  • -
  • 1

#10 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.07.2011 18:02

Nom, pozostaje mi tylko czekać na kolejne propozycje statystyk :)
  • +
  • -
  • 0

#11 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.07.2011 19:51

[CoD Nowy] Nowe statystyki - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#12 Kamil0

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 09.08.2011 13:12

Dodajcie co pozmieniać dodając do coda z zapisem na sql
  • +
  • -
  • 0

#13 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 20.08.2011 15:46

Zrobiłem jak jest w poradniku i:



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(68) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(397) : error 017: undefined symbol "wartosc_grawitacji_gracza"
QTM_CodMod.sma(397) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(397) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(397) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(397) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.


#14 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 16:30

Nie działa, bo nie zrobiłeś jak jest opisane w poradniku.
  • +
  • -
  • 2

#15 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 20.08.2011 16:47

Gdzieś tu jest błąd:

linijka 397:  wartosc_grawitacji_gracza[id] = float(PobierzGrawitacje(id, 1, 1, 1))/800
	linijka 398:   floatclamp(wartosc_grawitacji_gracza[id], 0.3, 1.0) 
	linijka 399:   set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-wartosc_grawitacji_gracza[id]);


Możesz poprawić?

#16 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 17:04

W zmiennych globalnych nie dodałeś new Float:wartosc_grawitacji_gracza[33];
  • +
  • -
  • 1

#17 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 20.08.2011 18:22

Ok. Pordziłem sobie. Ale przy kompilowaniu TWOJEJ klasy :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_test.sma(25) : error 088: number of arguments does not match definition
codclass_test.sma(140) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat"
codclass_test.sma(140) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection"
codclass_test.sma(140) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer"
codclass_test.sma(140) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage"
codclass_test.sma(140) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"
codclass_test.sma(140) : warning 203: symbol is never used: "grawitacja"

1 Error.
Could not locate output file codclass_test.amxx (compile failed).


#18 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 18:28

:mur:...

Sposób opisany przeze mnie wymaga kompilacji lokalnej.

Mój sposób wymaga edycji codmod.inc, więc jeżeli chcesz kompilować klasy bez dodatkowej statystyki (np. dla kogoś innego) to musisz użyć oryginalnego pliku codmod.inc.


Cytat z pierwszego postu odnośnie wymagań

Użytkownik A może sma? edytował ten post 20.08.2011 18:28

  • +
  • -
  • 2

#19 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 20.08.2011 18:29

Ślepy jestem. ^^ Dzięki. +

Dodano 20 sierpień 2011 - 18:59:
Kolejny błąd:

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, grawitacja);


W tej linijce error:
Error: Number of arguments does not match definition on line 25

Dodano 21 sierpień 2011 - 12:30:
Wiesz czemu taki error wywala ?

#20 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 26.09.2011 17:48

Poradnik spoko mam problem ale zaraz napiszę temat.

Użytkownik ELOS edytował ten post 26.09.2011 17:50

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych