Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Awanse klas

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
161 odpowiedzi w tym temacie

#1 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.06.2011 19:48

*
Popularny

Na prośbę jednego z użytkowników zrobiłem system awansowania klas. Doszedłem do tego drogą prób i błędów, więc kod może nie być w pełni optymalny, ale przynajmniej działa Dołączona grafika.

Uwaga! Wymagana znajomość pojęcia "kompilacja lokalna". Jeżeli nie wiesz, co to jest, odwiedź ten temat - http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/

1. Otwieramy plik QTM_CodMod.sma.
2. Do zmiennych globalnych dodajemy:
new awanse[MAX_ILOSC_KLAS+1][3], awansuje_do[MAX_ILOSC_KLAS+1], awansuje_z[MAX_ILOSC_KLAS+1];
new ilosc_awansow;

3. Na koniec pliku dopisujemy:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

return ilosc_klas;
}

public ZnajdzAwans(Z, Do)
{
new Return;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][0] == Z && awanse[i][1] == Do)
{
Return = i;
break;
}
}
return Return;
}

public JestAwansem(klasa)
{
new bool:jest;
for(new i=1; i<=ilosc_awansow; i++)
{
if(awanse[i][1] == klasa)
{
jest = true;
break;
}
}
return jest;
}

4. Do publica plugin_natives dodajemy:
register_native("cod_register_advance", "ZarejestrujAwans");

5. Zmieniamy public WybierzKlase na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], dana_klasa, numer[10];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(;;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, numer, 9);
menu_additem(menu, klasa, numer);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

6. Zmieniamy public WybierzKlase_Handle na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], name[65], acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 64, name, 64, callback)
item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

7. W publicu SprawdzPoziom, po ZapiszDane(id), dopisujemy:
	if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

Jeżeli chcesz, aby na nową klasę przechodził poziom, exp, statystyki itd., zastąp w/w funkcję tą:
		if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

8. Zapisujemy i kompilujemy plik. Otwieramy plik include/codmod.inc. Dopisujemy na koniec tego pliku to, a następnie go zapisujemy:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

9. Wszystko jest już gotowe, ale nie mamy zdefiniowanych żadnych awansów. Teraz się tym zajmiemy. Zacznę od omówienia parametrów natywu cod_register_advance.
z_klasy - id klasy, kt&#243;ra ma awansować w tą klasę,
od_levela - wymagany level do awansu,
Reszta parametr&#243;w nie r&#243;żni się od tych z cod_register_class
10. Klasę, w którą będzie się awansować tworzymy praktycznie tak samo, jak zwykłą. Musimy tylko użyć natywu cod_register_advance, zamiast cod_register_class. Użycie natywu wygląda tak:
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 60, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

I teraz w stworzoną przez nas klasę, będzie awansować inna klasa - Snajper, po osiągnięciu 60 poziomu. A to plik .sma przykładowej klasy - Elitarnego Snajpera:
Załączony plik  codawans_elitesnajper.sma   1,4 KB  1760 Ilość pobrań
  codawans_elitesnajper.amxx

Gotowiec:
Załączony plik  awanse.sma   41,62 KB  1649 Ilość pobrań
  awanse.amxx

Dodatki/alternatywne wersje:
- Wersja kompatybilna z frakcjami DarkGL'a - http://amxx.pl/topic...post__p__262120
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie - http://amxx.pl/topic...post__p__259522
- Klasy nie awansują, ale odblokowywują się po osiągnięciu danego poziomu na danej klasie (jeżeli mamy wgrane frakcje) - http://amxx.pl/topic...post__p__262954
- Informacje o awansach w menu /klasy - http://amxx.pl/topic...post__p__263164

Mam nadzieję, że coś zrozumieliście i nie będziecie mieli problemów ze zrobieniem tego na swoim CoD'zie Dołączona grafika.

Użytkownik Goliath edytował ten post 10.09.2011 09:55

  • +
  • -
  • 75

#2 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 10.06.2011 21:19

+ oczywiście

a mam takie pytanie, jak zrobić żeby w klasie awans nie wprowadzać nowych parametrów statystyk tylko żeby dalej obowiązywały starej klasy ?

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 10.06.2011 21:40

  • +
  • -
  • 0

#3 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.06.2011 21:21

No wiadomo +

Ps. szybki jesteś xD

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 10.06.2011 21:25

  • +
  • -
  • 0

#4 Kefu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis(sygnaturka).
Offline

Napisano 10.06.2011 21:23

Będzie to działać na starym codzie? ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 10.06.2011 21:34

Dobry plugin tylko szkoda że tak późno opatentowałem trochę inny sposób ale twój lepszy ;P
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.06.2011 08:43

Będzie to działać na starym codzie?

Nie będzie. Stary CoD ma inną budowę od nowego. A nie chce mi się przerabiać tego od zera.

a mam takie pytanie, jak zrobić żeby w klasie awans nie wprowadzać nowych parametrów statystyk tylko żeby dalej obowiązywały starej klasy ?

Czyli, żeby na nową klasę przechodził exp, poziom, inteligencja itd.? Zmień kod z pkt. 7 na ten (tylko, nie jestem pewien czy zadziała, później sprawdzę):
        if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
{
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Osiagajac poziom %i, awansowales do klasy %s!", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
UstawNowaKlase(id);
poziom_gracza[id] = temp_lvl;
doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
kondycja_gracza[id] = temp_kon;
inteligencja_gracza[id] = temp_int;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
ZapiszDane(id);
}
}

  • +
  • -
  • 3

#7 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.06.2011 10:19

ok, dzięki za jakąś godzinkę sprawdzę

a czekaj, więc jeżeli exp, lvl i staty zostają to w natywie wystarczy
native cod_register_awans(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie);

aa i jeżeli już ma być natyw po angielsku to chyba powinno być cod_register_advance ;)

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 11.06.2011 10:21

  • +
  • -
  • 0

#8 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.06.2011 10:33

a czekaj, więc jeżeli exp, lvl i staty zostają to w natywie wystarczy

Nie do końca. Staty rozdane przez gracza zostają, ale mogą się zmienić bazowe statystyki klasy. Jeżeli nie chcesz, aby się zmieniały po prostu ustaw je, tak samo jak w klasie, która awansuje. ;)

aa i jeżeli już ma być natyw po angielsku to chyba powinno być cod_register_advance ;)

Czy to ważne ;P? Ale niech będzie, zaraz edytuję pierwszy post :).
  • +
  • -
  • 2

#9 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.06.2011 11:34

Lubię się czepiać takich szczegółów :D

zaużmy że mam w tym snajperze staty (10, 5, 10, 10) i dodałem (60, 30, 60, 30) czyli mam rozumieć że ten elitarny snajper będzie miał staty(x+60, x+30, x+60, x+30) ?
  • +
  • -
  • 0

#10 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.06.2011 11:38

To tak: bazowo Snajper ma np. 20 inteligencji, później rozdałeś do tej statystyki powiedzmy - 30 punktów, więc masz 50. Później awansowałeś do Elitarnego Snajpera (który ma bazowo np. 60 inteligencji), więc masz 90 punktów (60 bazowe klasy + 30 które rozdałeś). Nie umiem prościej wytłumaczyć :P
  • +
  • -
  • 0

#11 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 11.06.2011 11:41

Czyli, punkty które dodasz do klasy X przejdą na klasę Y :P.

Poradnik oczywiście elegancki ^^
  • +
  • -
  • 1

#12 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 11.06.2011 12:25

Brawo, na to czekałem. +
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#13 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.06.2011 14:24

aha to dobrze to zrozumiałem :D

Rozwiązanie które mi zaproponowałeś a nie sprawdziłeś powoduje u mnie crashe :( a w logach zero info na ten temat

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 11.06.2011 16:01

  • +
  • -
  • 0

#14 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 12.06.2011 12:19

A dało by radę zrobić, aby klasy do awansu były od początku widoczne, a jak je wybieramy to pisało, że trzeba zdobyć jakiś lvl na innej klasie? I aby po awansie można było by grać nadal klasą o stopień niższy.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#15 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.06.2011 17:03

*
Popularny

Tak, dałoby się :). Zmień kod z punktu 5 na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(awansuje_z[i])
{
new bool:moze = false;
WczytajDane(id, awansuje_z[i]);
if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(awansuje_z[i], i)][2])
moze = true;

WczytajDane(id, i);
if(moze) formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
else formatex(klasa, charsmax(klasa), "\r%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
else
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
}
menu_additem(menu, klasa);
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

Z punktu 6. na:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(awansuje_z[item])
{
WczytajDane(id, awansuje_z[item]);
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(awansuje_z[item], item)
if(poziom_gracza[id] >= awanse[a][2])
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %s!", awanse[a][2], nazwy_klas[awansuje_z[item]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

I usuń kod z punktu 7.

Użytkownik Goliath edytował ten post 16.07.2011 13:54

  • +
  • -
  • 5

#16 RotoR

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:ada
  • Lokalizacja:sad
Offline

Napisano 18.06.2011 11:08

Witam
Na wstępie proszę o zrozumienie i przeczytanie całej wiadomości :) Z góry dziękuję.
Jestem tu nowy i szukam pomocy.
Chciałbym aby na moim serwerze były 4 poziomy podstawowych klas tzn.:
POZIOM Zwykły, POZIOM Zaawansowany, POZIOM Elitarny, POZIOM Best
W każdym poziomie będzie podstawowa klasa COD MOD'a czyli

Dołączona grafika


Wszystko mam rozpisane ale nie wiem jak to wykonać :(
Serwer dopiero będę stawiwał więc mam czas na stworzenie go w 100%
Jeśli miałby ktoś czas to bardzo ale to bardzo proszę o wyedytowanie moda (podstawowego) na takie awanse.
Statystyki możecie rozdać sami np. Zaawansowany Snajper bedzie mial o 20 pkt wiecej wszystkiego lub nawet odrobine więcej.
Będzie to serwer Hard Exp więc Poziom 2 bedzie dostępny od 15 lvl'u klasy, trzeci od 30 a czwarty od 45 lecz na poziomie BEST klasy muszą już być znakomite.

Jeśli przeczytaliście całą wiadomość to dzięki.
Moje gg: 13361627
E-mail: [email protected]
  • +
  • -
  • 0

#17 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 18.06.2011 11:30

Robisz tak samo jak w poradniku tworzysz nowa klasę dopisujesz do niej to co w 1 poście i inne klasy tak samo.
  • +
  • -
  • 0

#18 RotoR

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:ada
  • Lokalizacja:sad
Offline

Napisano 18.06.2011 11:51

A zmieni się coś jeśli chcę 4 poziomy? Bo tam jest podany tylko awans na drugi poziom.
Zrobiłbyś mi przykład jeden czyli 4 poziomy snajpera i zedytowany plik Cod Moda?
Bardzo Cię proszę chociaż o jeden przykład.
Jak coś to pisz GG: 13361627
  • +
  • -
  • 0

#19 Goliath

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.06.2011 12:24

Po prostu robisz awanse do poprzednich awansów. Chodzi mi o to, że np.: do Snajpera robisz awans na Zaawansowanego Snajpera, do Zaawansowanego Snajpera robisz awans na Elitarnego Snajpera, a do Elitarnego Snajpera robisz awans do Best Snajpera. I cała polityka. A jak w ogóle nie wiesz, jak się robi zwykłe klasy, to zapraszam do lektury innych tematów z tego działu.
  • +
  • -
  • 0

#20 RotoR

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:ada
  • Lokalizacja:sad
Offline

Napisano 18.06.2011 13:04

Może ktoś sprawdzić czy dobrze wyedytowałeem plik .sma?

Dodano 18 czerwiec 2011 - 15:03:
Sorry za double post ale moze mi ktos sprawdzic kod sma??
w kompilatorze wyskakuje :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(962) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(976) : warning 217: loose indentation
Header size: 4564 bytes
Code size: 48268 bytes
Data size: 297796 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 367012 bytes

2 Warnings.
Done.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych