Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Problem ze zmianą parametrów zombieZmiana nazwy/parametrów zombie

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 saahz

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.06.2015 21:46

Witam zainstalowałem na serwer mod jakim jest Zombie Plague 4.3 i mam następujący problem, kiedy chcę zmienić nazwę klasy zombie bądź wartość hp / szybkość poruszania się za każdym razem pozostaję podstawowa nazwa, dodam zawartość amxmoda

 

zp_zombieclass.ini

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.

[Classic Zombie]
NAME = Klasyczny Zombie
INFO = Zbalansowany
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = Raptor
INFO = szybki
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Poison Zombie]
NAME = Jumper
INFO = Zanizona grawitacja
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1400
SPEED = 190
GRAVITY = 0.74
KNOCKBACK = 1.24

[Big Zombie]
NAME = Tank
INFO = Powolna klasa, wiecej HP
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Leech Zombie]
NAME = Leech
INFO = Wysysa Zycie
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1300
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

2.  zp_zclasses40.sma

/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Classic Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 2700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

Teraz do końca nie wiem czy do tego potrzebna jakakolwiek kompilacja, kompilowałem wcześniej przez amxmodx.org podmienione nazwy w .sma na .amxx ale to tylko uszkodziło całego moda czy to wystarczy zmienić nazwę jednego pliku, prosiłbym o jakąkolwiek pomoc

Pozdrawiam

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:230
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.06.2015 22:24

1. Nie kompiluje sie.

W 2. Zmieniasz wszystko tutaj.

new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

Tak mi sie wydaje :D


  • +
  • -
  • 0

#3 Brybdol

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 26.06.2015 08:42

Musisz zmienic wartosci w sma. na takie jakie chcesz miec w zp_zombieclass.ini (inna nazwa klasy czy wartosci).Pozniej kompilujesz zp_classes40.sma


  • +
  • -
  • 1

#4 saahz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2015 09:16

Czyli wystarczy skompilować .sma i podmienić w scripting? .amxx tez wkleic?


  • +
  • -
  • 0

#5 saahz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2015 09:42

 

Podczas kompilacji wyskakuje problem, prosiłbym o jakąś wskazówkę - udało się jakoś skompilować ale chyba nie wzięło pliku zombieplague pod uwagę, podmieniłem i znowu moda uszkodziło.

/tmp/textT2t1Of.sma(21) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague"
/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Classic Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic" }
new const zclass1_info[] = { Zbalansowany }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 3200
const zclass1_speed = 250
const Float:zclass1_gravity = 1.00
const Float:zclass1_knockback = 1.25

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor" }
new const zclass2_info[] = { Zwiekszona predkosc }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 2400
const zclass2_speed = 300
const Float:zclass2_gravity = 1.00
const Float:zclass2_knockback = 1.50

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper" }
new const zclass3_info[] = { Niska grawitacja }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 2750
const zclass3_speed = 240
const Float:zclass3_gravity = 0.50
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tank" }
new const zclass4_info[] = { Duza ilosc zycia (HP) }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 5500
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.00
const Float:zclass4_knockback = 0.25

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Hersh" }
new const zclass5_info[] = { Wysysa zycie }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 3250
const zclass5_speed = 260
const Float:zclass5_gravity = 1.00
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 150 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

 


Podczas kompilacji wyskakuje problem:

/tmp/textT2t1Of.sma(21) : fatal error 100: cannot read from file: "zombieplague"
/*================================================================================
	
	-----------------------------------
	-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
	-----------------------------------
	
	~~~~~~~~~~~~~~~
	- Description -
	~~~~~~~~~~~~~~~
	
	This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
	Feel free to modify their attributes to your liking.
	
	Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
	will be used for all players (by default, Classic Zombie).
	
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic" }
new const zclass1_info[] = { Zbalansowany }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 3200
const zclass1_speed = 250
const Float:zclass1_gravity = 1.00
const Float:zclass1_knockback = 1.25

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor" }
new const zclass2_info[] = { Zwiekszona predkosc }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 2400
const zclass2_speed = 300
const Float:zclass2_gravity = 1.00
const Float:zclass2_knockback = 1.50

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper" }
new const zclass3_info[] = { Niska grawitacja }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 2750
const zclass3_speed = 240
const Float:zclass3_gravity = 0.50
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tank" }
new const zclass4_info[] = { Duza ilosc zycia (HP) }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 5500
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.00
const Float:zclass4_knockback = 0.25

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Hersh" }
new const zclass5_info[] = { Wysysa zycie }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 3250
const zclass5_speed = 260
const Float:zclass5_gravity = 1.00
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 150 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
	register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
	
	// Register all classes
	zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
	zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
	g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
	// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
	if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
		set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}

Użytkownik saahz edytował ten post 26.06.2015 09:43

  • +
  • -
  • 0

#6 Brybdol

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Daniel
Offline

Napisano 26.06.2015 09:45

Wrzuc zombieplague.inc do included 


  • +
  • -
  • 0

#7 saahz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2015 12:32

14acd6eaaac1e138.jpg

 

tak odpowiada kompilator (wrzuciłem zombieplague.sma do głównego folderu, zombieplague.inc do include) prosilbym o jakakolwiek wskazowke. ;/


Użytkownik saahz edytował ten post 26.06.2015 12:36

  • +
  • -
  • 0

#8 saahz

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 26.06.2015 15:17

Temat do zamknięcia, problem rozwiązany


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych