Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

HUD na serwerze

basebuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 anaskor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 03.06.2015 23:34

Witam, chciałbym przerobić trochę hud na moim serwerze lecz nie wiem gdzie i jak to zrobić.

Głównie chodzi mi o przeniesienie informacji o GunXp ponieważ gryzie się z menu (screen) które pojawiają się po lewej stronie.

Chciałbym też do tego dodać pod spodem linijkę z Rubinami (SkillMod) które posiada dany gracz oraz klasę zombie którą ma aktualnie wybraną.

Ponadto chciałbym zrobić coś w stylu bf2 rank mod (screen) lecz zamiast zabić/odznak etc. coś takiego

[Monety: XXX | Rubiny: XXX | HP: XXX | Level Broni: X | Klasa: jakiś zombie]

 

Coś ktoś? Będę wdzięczny za pomoc, a każdą sensowną wypowiedź wynagrodzę plusikiem.

Z góry dziękuję.


  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.06.2015 08:49

Pokaż Silnik. Tego GunXp


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#3 anaskor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 04.06.2015 12:34

Pokaż Silnik. Tego GunXp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 04.06.2015 12:58

A masz coś takiego w folederze data albo coś takiego ?

 

LEVEL_HUD_TEXT


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#5 anaskor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 04.06.2015 22:42

A masz coś takiego w folederze data albo coś takiego ?

 

LEVEL_HUD_TEXT

Ogólnie w katalogu lang jest .txt od GunXp, tylko nie wiem czy to miałeś na myśli. - http://wklejto.pl/228159

Żadnego LEVEL_HUD_TEXT nie ma w każdym bądź razie.


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkvTen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:54
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 05.06.2015 06:02

LEVEL_TEXT = Nazwa: %s^n Poziom: %d^n Ranga: %s^n
LEVEL_TEXT2 = /gPoziom - /ctr[ /y%i /ctr] /gXP - /ctr[ /y%i /g/ /y %i /ctr]
LEVEL_TEXT3 = /gPoziom Broni - /ctr[ /y%s /ctr] /gRanga - /ctr[ /y%s /ctr]
LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
LEVEL_UP = /ctr%s /yZdobywa Poziom /g%i!

 
Wszystko jest. Tutaj możesz edytować.


Użytkownik DarkvTen edytował ten post 05.06.2015 06:02

  • +
  • -
  • 0

= Zombie Plague =

 

1-0-0.png

 

IP: 193.33.176.176:27015


#7 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 05.06.2015 08:15

Podaj plugin od monet i rubinów.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#8 anaskor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 05.06.2015 21:54

LEVEL_TEXT = Nazwa: %s^n Poziom: %d^n Ranga: %s^n
LEVEL_TEXT2 = /gPoziom - /ctr[ /y%i /ctr] /gXP - /ctr[ /y%i /g/ /y %i /ctr]
LEVEL_TEXT3 = /gPoziom Broni - /ctr[ /y%s /ctr] /gRanga - /ctr[ /y%s /ctr]
LEVEL_HUD_TEXT = [Poziom : %i] [XP : %i / %i]^n[Poziom Broni : %s]^n[Ranga : %s]
LEVEL_UP = /ctr%s /yZdobywa Poziom /g%i!

 
Wszystko jest. Tutaj możesz edytować.

Pytałem jak.  :mur:   Gdybym wiedział jak to zamienić to bym nie pytał tematu, proste i logiczne ;>

 

Podaj plugin od monet i rubinów.

Plugin od monet to system AmmoPacków by GoQ, a tego od rubinów nie mogę podać ponieważ jest to SkillMod autorstwa mojego znajomego.


  • +
  • -
  • 0

#9 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 06.06.2015 08:47

Podaj mi Wersje BaseBuildera lub silnik i Natyvy z Rubinów znajdź takie coś:

 

public plugin_natives()
{
      kod
}

 

lub

 

native get_user_(id)
native set_user_(id, wartosc)


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#10 anaskor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 07.06.2015 22:11

Podaj mi Wersje BaseBuildera lub silnik i Natyvy z Rubinów znajdź takie coś:

 

public plugin_natives()
{
      kod
}

 

lub

 

native get_user_(id)
native set_user_(id, wartosc)

 

Co do silnika to póki co stoi na tym, który podam w załączniku, lecz jest to bardziej niż pewne że zostanie zmieniony na jakiś inny gdyż ten mi za bardzo nie podchodzi.

Co do SkillModa to nie wyszukało mi żadnego "native", po czym przejżałem .sma dwa - trzy razy dla pewności lecz nic.

Załączone pliki


Użytkownik anaskor edytował ten post 07.06.2015 22:12

  • +
  • -
  • 0

#11 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Online

Napisano 10.06.2015 15:59

Podaj plugin z Monetami. Albo coś takiego w rubinach z get_user_ lub set_user_


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#12 anaskor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:20
Offline

Napisano 17.06.2015 14:44

Podaj plugin z Monetami. Albo coś takiego w rubinach z get_user_ lub set_user_

 

public Odrodzenie(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    set_user_health(id, get_user_health(id) + (HP[id]*20));
}

public NowaRunda(id)
{    
    if(speed[id] > 0)
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)*(speed[id]*0.06));
}

 

oraz

public ZapiszDane(id)
{
    new name[64];
    get_user_name(id,name,32);
    
    new vaultkey[128], vaultdata[256];
    formatex(vaultkey, 63, "%s-SkillMod", name);
    formatex(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", punkty[id], DMG[id], HP[id], speed[id], szybkosc[id], krytyk[id], obrona[id]);
    nvault_set(nvault_x, vaultkey, vaultdata);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajDane(id)
{

    new name[64];
    get_user_name(id,name,32);
    
    new vaultkey[128], vaultdata[256];
    formatex(vaultkey, 63, "%s-SkillMod", name);
    formatex(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", punkty[id], DMG[id], HP[id], speed[id], szybkosc[id], krytyk[id], obrona[id]);
    nvault_get(nvault_x, vaultkey, vaultdata, 255);

    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

    new punkty_vault[33], DMG_vault[33], HP_vault[33], speed_vault[33], szybkosc_vault[33], krytyk_vault[33], obrona_vault[33];

    parse(vaultdata, punkty_vault, 31, DMG_vault, 31, HP_vault, 31, speed_vault, 31, szybkosc_vault, 31, krytyk_vault, 31, obrona_vault, 31);

    punkty[id] = str_to_num(punkty_vault);
    DMG[id] = str_to_num(DMG_vault);
    HP[id] = str_to_num(HP_vault);
    speed[id] = str_to_num(speed_vault);
    szybkosc[id] = str_to_num(szybkosc_vault);
    krytyk[id] = str_to_num(krytyk_vault);
    obrona[id] = str_to_num(obrona_vault);

    return PLUGIN_CONTINUE;
    
}

 

To znalazłem.

 

AmmoPacki w załączniku.

 

Przepraszam również że w takim tempie odpisuję, ale niestety brak czasu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych