Witam nigdzie nie moge znaleźć takiej klasy
Samuraj
Moduł odrzutowy na przycisk "E"
1/1 zkosy
Miecz Samurajski
i bez broni i żeby nie dawało startowych też
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.04.2015 14:00
http://amxx.pl/generator-klas/
http://amxx.pl/topic...o-pisania-klas/
Bronie możesz zablokować w sliniku Cod Mod'a
Napisano 10.04.2015 14:16
Z tego co widzę nie widzę tam modułu odrzutowego.
meh
Napisano 10.04.2015 16:52
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
Dodaj to do klasy i będzie miała moduł odrzutowy Klawisz " E " -- Użycie
Napisano 12.04.2015 16:22
#include <amxmodx> #include <fun> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Samuraj"; new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski i z niego 1/1 oraz moduł odrzutowy pod klawiszem E."; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 150; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public plugin_precache() { precache_model("models/knife/p_knife.mdl"); precache_model("models/knife/v_knife.mdl"); } public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl") } } } public cod_class_skill_used(id) { static Float:ostatni_skok[33]; new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
zobacz czy dziala
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych