Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Samuraj

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 zawodowiec69

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 09.04.2015 22:38

Witam nigdzie nie moge znaleźć takiej klasy 

 

Samuraj

Moduł odrzutowy na przycisk "E"

1/1 zkosy 

Miecz Samurajski 

 

i bez broni i żeby nie dawało startowych też 


  • +
  • -
  • 0

18122112238899116052.png

40382212099715234292.png

b_350_20_1C4DB0_1F429E_FFFFFF_000000.png


#2 zawodowiec69

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:brak
Offline

Napisano 10.04.2015 13:57

ref


MAGNET (12.04.2015 16:06):
Do odświeżania tematów służy button "Podbij Temat"!

  • +
  • -
  • -1

18122112238899116052.png

40382212099715234292.png

b_350_20_1C4DB0_1F429E_FFFFFF_000000.png


#3 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 10.04.2015 14:00

http://amxx.pl/generator-klas/

 

http://amxx.pl/topic...o-pisania-klas/

 

Bronie możesz zablokować w sliniku Cod Mod'a


  • +
  • -
  • 0

#4 olle

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:257
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 10.04.2015 14:16

Z tego co widzę nie widzę tam modułu odrzutowego.


  • +
  • -
  • 0

meh


#5 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 10.04.2015 16:52

 

 

public cod_class_skill_used(id)

{

    static Float:ostatni_skok[33];

    new flags = pev(id, pev_flags);

    

    if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)

    {

        ostatni_skok[id] = get_gametime();

        new Float:velocity[3];

        velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);

        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

    }

}

 

Dodaj to do klasy i będzie miała moduł odrzutowy Klawisz " E "  -- Użycie ;)


  • +
  • -
  • 0

#6 Fonebik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:115
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 16:22

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1) 


new const nazwa[] = "Samuraj";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski i z niego 1/1 oraz moduł odrzutowy pod klawiszem E.";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;


new bool:ma_klase[33];


public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
        set_user_footsteps(id, 0);
        ma_klase[id] = false;
}


public plugin_precache()
{
        precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
        precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}


public CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);


        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
                }
        }
}


public cod_class_skill_used(id)


{


    static Float:ostatni_skok[33];


    new flags = pev(id, pev_flags);


    


    if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)


    {


        ostatni_skok[id] = get_gametime();


        new Float:velocity[3];


        velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);


        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);


        set_pev(id, pev_velocity, velocity);


    }


}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(damagebits & DMG_BULLET)
        {
                new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                
                if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1) 
                        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                        
        }
        
        return HAM_IGNORED;
}

zobacz czy dziala :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych