Witam nigdzie nie moge znaleźć takiej klasy
Samuraj
Moduł odrzutowy na przycisk "E"
1/1 zkosy
Miecz Samurajski
i bez broni i żeby nie dawało startowych też
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.04.2015 14:00
http://amxx.pl/generator-klas/
http://amxx.pl/topic...o-pisania-klas/
Bronie możesz zablokować w sliniku Cod Mod'a
Napisano 10.04.2015 14:16
Z tego co widzę nie widzę tam modułu odrzutowego.
meh
Napisano 10.04.2015 16:52
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
Dodaj to do klasy i będzie miała moduł odrzutowy Klawisz " E " -- Użycie ![]()
Napisano 12.04.2015 16:22
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Samuraj";
new const opis[] = "Samuraj posiada miecz samurajski i z niego 1/1 oraz moduł odrzutowy pod klawiszem E.";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 150;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
ma_klase[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/knife/p_knife.mdl");
precache_model("models/knife/v_knife.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/knife/p_knife.mdl")
}
}
}
public cod_class_skill_used(id)
{
static Float:ostatni_skok[33];
new flags = pev(id, pev_flags);
if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0)
{
ostatni_skok[id] = get_gametime();
new Float:velocity[3];
velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
zobacz czy dziala ![]()
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych