Modele pojawiają/zmieniają się na krótką chwile i wracają standardowe.
Tutaj kod co próbowałem zrobić:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
new g_SayText
new ma_klase[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Klasy Ludzi", "3.9", "Dr@goN")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
g_SayText = get_user_msgid("SayText")
register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
register_clcmd("say /ludzie", "WybierzLudzi");
register_clcmd("say /human", "WybierzLudzi");
register_clcmd("say /class", "WybierzLudzi");
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}
public WybierzLudzi(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi:", "WybierzLudziSelect");
menu_additem(menu, "\wGanja \y(Dostaje 60 pancerza)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wWysportowana Laska \y(Wyzej skacze ,porusza sie szybciej)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSyn Matrixa \y(Dostaje +700 HP ,porusza sie szybciej)", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wSwiatowy (VIP) \y(Wpisz /vip)", "4", ADMIN_LEVEL_F)
menu_additem(menu, "\wTerminator (Super VIP) \y(Wpisz /svip)", "5", ADMIN_LEVEL_G)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gZjarany")
ma_klase[id] = 1
}
}
case 2:
{
if(ma_klase[id] == 2)
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gWysportowana Laska")
ma_klase[id] = 2
}
}
case 3:
{
if(ma_klase[id] == 3)
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gSyn Matrixa")
ma_klase[id] = 3
}
}
case 4:
{
if(ma_klase[id] == 4)
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gSwiatowy [VIP]")
ma_klase[id] = 4
}
}
case 5:
{
if(ma_klase[id] == 5)
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gTerminator [Super VIP]")
ma_klase[id] = 5
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public DajMoce(id)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 1)
{
set_user_armor(id, get_user_armor(id)+60)
cs_set_user_model(id, "ganja");
}
else
if(ma_klase[id] == 2)
{
set_user_gravity(id, 0.48)
set_user_maxspeed(id, get_cvar_float("zp_human_speed") + 50)
cs_set_user_model(id, "american_girl");
}
else
if(ma_klase[id] == 3)
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+700)
set_user_maxspeed(id, get_cvar_float("zp_human_speed") + 50)
cs_set_user_model(id, "wesker");
}
else
if(ma_klase[id] == 4)
{
set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
give_item(id, "weapon_flashbang")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG)+6)
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE)+6)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+6)
cs_set_user_model(id, "vip_model");
}
else
if(ma_klase[id] == 5)
{
zp_set_user_nightvision(id, 1)
set_user_health(id, get_user_health(id)+250)
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_maxspeed(id, get_cvar_float("zp_human_speed") + 50)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,60)
cs_set_user_model(id, "vip_terminator");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
}
DajMoce(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock chat_color(const id, const input[], any:...)
{
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // zielony
replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // zolty
replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // team
replace_all(msg, 190, "!c", "^0")
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_SayText, _, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ganja/ganja.mdl");
precache_model("models/player/american_girl/american_girl.mdl");
precache_model("models/player/wesker/wesker.mdl");
precache_model("models/player/vip_model/vip_model.mdl");
precache_model("models/player/vip_terminator/vip_terminator.mdl");
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
ludzieZP_new_v2.amxx









