Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[KOSZ] Problem z modelami klas ludzi

zombie plague 4.3 klasy human zombie plague błąd problem modele

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 emkeyovski

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Marek
Offline

Napisano 09.04.2015 00:35

Witam, bawiłem się trochę z tym ale jednak jestem zielony w tych sprawach i chciałbym dodać modele do poszczególnych klas ludzi.
Modele pojawiają/zmieniają się na krótką chwile i wracają standardowe.
 
Tutaj kod co próbowałem zrobić:
 
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>

new g_SayText
new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Klasy Ludzi", "3.9", "Dr@goN")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
    g_SayText = get_user_msgid("SayText")
    register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
    register_clcmd("say /ludzie", "WybierzLudzi");
    register_clcmd("say /human", "WybierzLudzi");
    register_clcmd("say /class", "WybierzLudzi");
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
    set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}

public WybierzLudzi(id)
{
    new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi:", "WybierzLudziSelect");
    menu_additem(menu, "\wGanja \y(Dostaje 60 pancerza)", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wWysportowana Laska \y(Wyzej skacze ,porusza sie szybciej)", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wSyn Matrixa \y(Dostaje +700 HP ,porusza sie szybciej)", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\wSwiatowy (VIP) \y(Wpisz /vip)", "4", ADMIN_LEVEL_F)
    menu_additem(menu, "\wTerminator (Super VIP) \y(Wpisz /svip)", "5", ADMIN_LEVEL_G)
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

    menu_display(id, menu, 0);
}

public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[6], iName[64];
    new zaccess, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
    new key = str_to_num(data)

    switch(key)
    {
        case 1:
        {
            if(ma_klase[id] == 1)
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
            }
            else
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gZjarany")
                ma_klase[id] = 1
            }
        }
        case 2:
        {
            if(ma_klase[id] == 2)
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
            }
            else
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gWysportowana Laska")
                ma_klase[id] = 2
            }
        }
        case 3:
        {
            if(ma_klase[id] == 3)
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
            }
            else
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gSyn Matrixa")
                ma_klase[id] = 3
            }
        }
        case 4:
        {
            if(ma_klase[id] == 4)
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
            }
            else
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gSwiatowy [VIP]")
                ma_klase[id] = 4
            }
        }
        case 5:
        {
            if(ma_klase[id] == 5)
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTo jest twoja aktualna klasa")
            }
            else
            {
                chat_color(id, "!g[ZP] !yTwoja klasa w nastepnej rundzie to: !gTerminator [Super VIP]")
                ma_klase[id] = 5
            }
        }

    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public DajMoce(id)
{
    if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
    {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    else
    if(ma_klase[id] == 1)
    {
        set_user_armor(id, get_user_armor(id)+60)
        cs_set_user_model(id, "ganja");
    }
    else
    if(ma_klase[id] == 2)
    {
        set_user_gravity(id, 0.48)
        set_user_maxspeed(id, get_cvar_float("zp_human_speed") + 50)
        cs_set_user_model(id, "american_girl");
    }
    else
    if(ma_klase[id] == 3)
    {
        set_user_health(id, get_user_health(id)+700)
        set_user_maxspeed(id, get_cvar_float("zp_human_speed") + 50)
        cs_set_user_model(id, "wesker");
    }
    else
    if(ma_klase[id] == 4)
    {
        set_user_armor(id, get_user_armor(id)+50)
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, cs_get_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG)+6)
        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE)+6)
        give_item(id, "weapon_hegrenade")
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)+6)
        cs_set_user_model(id, "vip_model");
    }
    else
    if(ma_klase[id] == 5)
    {
        zp_set_user_nightvision(id, 1)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+250)
        set_user_gravity(id, 0.50)
        set_user_maxspeed(id, get_cvar_float("zp_human_speed") + 50)
        set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,60)
        cs_set_user_model(id, "vip_terminator");
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public sprawdz(id)
{    
    if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
    {
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    else
        if(ma_klase[id] == 0)
    {
        
    }
    
    DajMoce(id)
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

stock chat_color(const id, const input[], any:...)
{
    static msg[191]
    vformat(msg, 190, input, 3)
    
    replace_all(msg, 190, "!g", "^4") // zielony
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1") // zolty
    replace_all(msg, 190, "!t", "^3") // team
    replace_all(msg, 190, "!c", "^0")
    
    message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_SayText, _, id)
    write_byte(id)
    write_string(msg)
    message_end()
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/ganja/ganja.mdl");
    precache_model("models/player/american_girl/american_girl.mdl");
    precache_model("models/player/wesker/wesker.mdl");
    precache_model("models/player/vip_model/vip_model.mdl");
    precache_model("models/player/vip_terminator/vip_terminator.mdl");
}

MAGNET (12.04.2015 16:45):
kod umieszczamy w znacznikach [.code][/code]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • -1

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.04.2015 16:45

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3, klasy, human, zombie, plague, błąd, problem, modele

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych