Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CodMod problem z kompilacją(errory, np. PrzydzielPunkty_Handler)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 16:56

Siemka robię nowy temat z racji tego ,że tamten wylądował w koszu ---> http://amxx.pl/topic...tystyk-cod-mod/

 

 

 

Zrobiłem tak jak użytkownik d0naciak mi powiedział i wystąpiły mi błędy w Silniku ( Może źle coś zrobiłem nie wiem ).

I chciał bym zwrócić się do was z prośbą o pomoc w naprawieniu tego problemu.

 

 

Info z komplikatora 

QTM_CodMod.sma(742) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(742) : warning 209: function "PrzydzielPunkty_Handler" should return a value
QTM_CodMod.sma(744) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(745) : error 021: symbol already defined: "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(747) : error 010: invalid function or declaration

Część Silnika QTM_CodMod

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
    case 1: {
        if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 80) {
            inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
    }
    case 2: {
        if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= 155) {
            zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
    }
    case 3: {
        if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= 100) {
            wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
    }
    case 4: {
        if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= 150) {
            kondycja_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
    }
    case 5: {	
	if(player_armor[id] < 100) {
	    player_armor[id]++;
	    punkty_gracza[id]--;
	}
	else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom armoru osiagniety");
   }
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 16:57

  • +
  • -
  • 0

#2 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 18:12

Pomógł by ktoś bardzo proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#3 knd121

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 02.04.2015 19:46

podaj .sma


  • +
  • -
  • 0

#4 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 19:47

łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 knd121

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 02.04.2015 19:57

Gotowe :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 20:01

a czemu usunołeś armor ? 

i jak ustawić teraz limit statystyk bo usunołem limit_poziomu/2 i dodałem cyfrę i teraz w kompilatorze jest "QTM_CodMod.sma(734) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"


Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 20:03

  • +
  • -
  • 0

#7 knd121

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 02.04.2015 20:02

a gdzie to miałeś?

 

Nic Ci nie usuwałem, tylko zrobiłem po swojemu.


  • +
  • -
  • 0

#8 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 20:04

miałem to tam gdzie ustawiałeś po swojemu.

 

a może i prawda zobaczysz to ?

 

Załączone pliki


Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 20:06

  • +
  • -
  • 0

#9 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 03.04.2015 11:27

To pomoże ktoś?
MAGNET (06.04.2015 17:01):
Do odświeżania tematów służy button "podbij temat"!

  • +
  • -
  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych