Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Problem z Limitem Statystyk Cod Mod

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 01.04.2015 18:08

Cześć!

Otóż mam problem z Limitem statystyk a generalnie chodzi o to ,że gdy na serwerze dodam punkt w jakoś statystykę to spami mi 

Przykładowo "[Cod Mod] Maxymalny poziom inteligencji osiągnięty."

i punkt się dodaje i teraz pytanie jak to naprawić aby tak nie spamiło,

jak zrobić limit statystyk przykładowo inteligencji 80 ,

 

Nie wiem za bardzo gdzie to się robi ale dodam z QTM_CodMod taki o to text 

}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}

Mam jeszcze takie coś w silniku Cod'a

public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	kondycja_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}

Jeżeli to nie to proszę pisać niżej

 

 

A więc napiszę jeszcze raz chcę abyście mi napisali jak :

a) Zrobić max limit statystyków. 

B) Naprawić to aby nie spamiło. --> PS. Nie pisać aby usunąć zdanie.

 

 

Proszę o Pomoc.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 08:14

To jak pomoze ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#3 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 08:15

Edytowalem ten post dlatego że z tableta 2 razy mi wysłało 1 post sorka za ten 2.

Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 08:17

  • +
  • -
  • 0

#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.04.2015 08:30

    }
    case 1: {
        if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
            inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
    }
    case 2: {
        if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
            zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
    }
    case 3: {
        if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
            wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
    }
    case 4: {
        if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
            kondycja_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
    }

Zamień to z tym, co podałeś, powinno trybić ;)


  • +
  • -
  • 1

#5 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 08:33

No spoko zaraz zobaczę a jeszcze powiedział byś mi jak ustawić limit statystyk?
  • +
  • -
  • 0

#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.04.2015 09:18

W każdym case przywarunku (przykład z kondycją):

if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {

Zamieniasz

limit_poziomu/2

Na swój limit, przykład pełnego warunku:

if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= 50) {

Teraz gracz może maksymalnie władować 50 pkt. w kondycje ;)


  • +
  • -
  • 1

#7 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 02.04.2015 16:25

Zrobiłem tak jak mi powiedziałeś i piszę mi w kompilatorze 

QTM_CodMod.sma(742) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu"
QTM_CodMod.sma(742) : warning 209: function "PrzydzielPunkty_Handler" should return a value
QTM_CodMod.sma(744) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(745) : error 021: symbol already defined: "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(747) : error 010: invalid function or declaration

a w QTM_CodMod tak zrobiłem 

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
    case 1: {
        if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 80) {
            inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
    }
    case 2: {
        if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= 155) {
            zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
    }
    case 3: {
        if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= 100) {
            wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
    }
    case 4: {
        if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= 150) {
            kondycja_gracza[id]+=ilosc;
            punkty_gracza[id]-=ilosc;
        }
        else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
    }
    case 5: {	
	if(player_armor[id] < 100) {
	    player_armor[id]++;
	    punkty_gracza[id]--;
        }
	else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom armoru osiagniety");
    }
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Proszę o Pomoc.


Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 16:28

  • +
  • -
  • 0

#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 02.04.2015 16:46

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych