Siemka robię nowy temat z racji tego ,że tamten wylądował w koszu ---> http://amxx.pl/topic...tystyk-cod-mod/
Zrobiłem tak jak użytkownik d0naciak mi powiedział i wystąpiły mi błędy w Silniku ( Może źle coś zrobiłem nie wiem ).
I chciał bym zwrócić się do was z prośbą o pomoc w naprawieniu tego problemu.
Info z komplikatora
QTM_CodMod.sma(742) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu" QTM_CodMod.sma(742) : warning 209: function "PrzydzielPunkty_Handler" should return a value QTM_CodMod.sma(744) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(745) : error 021: symbol already defined: "PrzydzielPunkty" QTM_CodMod.sma(747) : error 010: invalid function or declaration
Część Silnika QTM_CodMod
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 80) { inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= 155) { zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= 100) { wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= 150) { kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } case 5: { if(player_armor[id] < 100) { player_armor[id]++; punkty_gracza[id]--; } else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom armoru osiagniety"); } } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 16:57