Siemka robię nowy temat z racji tego ,że tamten wylądował w koszu ---> http://amxx.pl/topic...tystyk-cod-mod/
Zrobiłem tak jak użytkownik d0naciak mi powiedział i wystąpiły mi błędy w Silniku ( Może źle coś zrobiłem nie wiem ).
I chciał bym zwrócić się do was z prośbą o pomoc w naprawieniu tego problemu.
Info z komplikatora
QTM_CodMod.sma(742) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "limit_poziomu" QTM_CodMod.sma(742) : warning 209: function "PrzydzielPunkty_Handler" should return a value QTM_CodMod.sma(744) : error 010: invalid function or declaration QTM_CodMod.sma(745) : error 021: symbol already defined: "PrzydzielPunkty" QTM_CodMod.sma(747) : error 010: invalid function or declaration
Część Silnika QTM_CodMod
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= 80) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= 155) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= 100) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= 150) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 5: {
if(player_armor[id] < 100) {
player_armor[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else ColorChat(id, GREEN, "^x04[MultiVice] Maxymalny poziom armoru osiagniety");
}
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik SteelTeamSS edytował ten post 02.04.2015 16:57


Dodatki SourceMod






QTM_CodMod.amxx






