Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[ROZWIĄZANE] Zmiana zadawanych obrazen

cs:go

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.02.2015 13:48

Chcialbym zmienic zadawane obrazenia dla okreslonego warunku ale cos mi nie wychodzi.

 

Rejestruje takedamage

SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, Obrazenia);

dalej dodaje public

public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim))
	{
		// Kod obrazen. I tu mam problem, probowalem na dwa sposoby.
		damage += 150.0 // 1

		SetEntPropFloat(attacker, Prop_Send, "m_flDamage", 150.0); // 2
	}

	return Plugin_Continue;
}

Dlaczego wartosc obrazen nadal sie nie zmienia?


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#2 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2015 11:47

public OnClientPutInServer(client)
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
	
        damage=damage+9000.0;
	return Plugin_Changed;
	 
}

SDKUnhook dałeś (xD)


  • +
  • -
  • 0

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 03.02.2015 13:24

public OnClientPutInServer(client)
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
	
        damage=damage+9000.0;
	return Plugin_Changed;
	 
}

SDKUnhook dałeś ( xD)

 

 

Zwykla literowka. Wszystko dziala poprawnie oprocz zmiany obrazen.

public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim))
	{
		if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker))
			return Plugin_Continue;

		damage = damage+9000.0;
		PrintToChat(attacker, "Test obrazen.");
	}

	return Plugin_Continue;
}

 


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.02.2015 13:26

 

public OnClientPutInServer(client)
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
	
        damage=damage+9000.0;
	return Plugin_Changed;
	 
}

SDKUnhook dałeś ( xD)

 

 

Zwykla literowka. Wszystko dziala poprawnie oprocz zmiany obrazen.

public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim))
	{
		if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker))
			return Plugin_Continue;

		damage = damage+9000.0;
		PrintToChat(attacker, "Test obrazen.");
                return Plugin_Changed;//po zmianie wymagane :)
	}

	return Plugin_Continue;
}

 


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 03.02.2015 13:26

  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.02.2015 14:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych