←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
[ROZWIĄZANE] Zmiana zadawanych obrazen

Zablokowany

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 02.02.2015

Chcialbym zmienic zadawane obrazenia dla okreslonego warunku ale cos mi nie wychodzi.

 

Rejestruje takedamage

SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, Obrazenia);

dalej dodaje public

public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim))
	{
		// Kod obrazen. I tu mam problem, probowalem na dwa sposoby.
		damage += 150.0 // 1

		SetEntPropFloat(attacker, Prop_Send, "m_flDamage", 150.0); // 2
	}

	return Plugin_Continue;
}

Dlaczego wartosc obrazen nadal sie nie zmienia?

Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 03.02.2015

public OnClientPutInServer(client)
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
	
        damage=damage+9000.0;
	return Plugin_Changed;
	 
}

SDKUnhook dałeś (xD)

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 03.02.2015

public OnClientPutInServer(client)
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
	
        damage=damage+9000.0;
	return Plugin_Changed;
	 
}

SDKUnhook dałeś ( xD)

 

 

Zwykla literowka. Wszystko dziala poprawnie oprocz zmiany obrazen.

public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim))
	{
		if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker))
			return Plugin_Continue;

		damage = damage+9000.0;
		PrintToChat(attacker, "Test obrazen.");
	}

	return Plugin_Continue;
}

 

Odpowiedz

  • +
  • -
mastah7991 - zdjęcie mastah7991 03.02.2015

 

public OnClientPutInServer(client)
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3])
{
	
        damage=damage+9000.0;
	return Plugin_Changed;
	 
}

SDKUnhook dałeś ( xD)

 

 

Zwykla literowka. Wszystko dziala poprawnie oprocz zmiany obrazen.

public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim))
	{
		if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker))
			return Plugin_Continue;

		damage = damage+9000.0;
		PrintToChat(attacker, "Test obrazen.");
                return Plugin_Changed;//po zmianie wymagane :)
	}

	return Plugin_Continue;
}

 


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 03.02.2015 13:26
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 14.02.2015

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany