[ROZWIĄZANE] Zmiana zadawanych obrazen
Linux'
02.02.2015
Chcialbym zmienic zadawane obrazenia dla okreslonego warunku ale cos mi nie wychodzi.
Rejestruje takedamage
SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, Obrazenia);
dalej dodaje public
public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim)) { // Kod obrazen. I tu mam problem, probowalem na dwa sposoby. damage += 150.0 // 1 SetEntPropFloat(attacker, Prop_Send, "m_flDamage", 150.0); // 2 } return Plugin_Continue; }
Dlaczego wartosc obrazen nadal sie nie zmienia?
mastah7991
03.02.2015
public OnClientPutInServer(client) SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3]) { damage=damage+9000.0; return Plugin_Changed; }
SDKUnhook dałeś ()
Linux'
03.02.2015
public OnClientPutInServer(client) SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3]) { damage=damage+9000.0; return Plugin_Changed; }SDKUnhook dałeś ( )
Zwykla literowka. Wszystko dziala poprawnie oprocz zmiany obrazen.
public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim)) { if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; damage = damage+9000.0; PrintToChat(attacker, "Test obrazen."); } return Plugin_Continue; }
mastah7991
03.02.2015
public OnClientPutInServer(client) SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &weapon, Float:damageForce[3], Float:damagePosition[3]) { damage=damage+9000.0; return Plugin_Changed; }SDKUnhook dałeś ( )
Zwykla literowka. Wszystko dziala poprawnie oprocz zmiany obrazen.
public Action:Obrazenia(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(IsClientInGame(attacker) && IsClientInGame(victim)) { if(GetClientTeam(victim) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; damage = damage+9000.0; PrintToChat(attacker, "Test obrazen."); return Plugin_Changed;//po zmianie wymagane :) } return Plugin_Continue; }
Użytkownik mastah7991 edytował ten post 03.02.2015 13:26
radim
14.02.2015
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL