kod:
#include <sourcemod> public Plugin:myinfo = { name = "ya bish", author = "Droso", description = "sh", version = "1.0", url = "pornh*b.???" } new MaxClients2; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("say", TakBylo); RegConsoleCmd("say_team", TakBylo); MaxClients2 = GetMaxClients(); HookEvent("player_spawned", Odrodzenie, EventHookMode_Post); PrintToServer("Loadin New Plugin Ya Bish"); } public Odrodzenie(Handle:event, const String:name[], bool:broadcast) { new userid = GetEventInt(event, "userid"); new id = GetClientOfUserId(userid); if(id == 0 || !IsClientInGame(id)) return; if(GetClientTeam(id) < 2) return; decl String:name2[64]; GetClientName(id, name2, sizeof(name2)); PrintToChatAll("Odrodzil sie 1. %N 2. %s ID: %d USERID: %d ", id, name2, id, userid); } public Action:TakBylo(id, args) { PrintToServer("Workin"); decl String:text[192] GetCmdArgString(text, sizeof(text)); new startidx = 0; if (text[0] == '"') { startidx = 1; new len = strlen(text); if (text[len-1] == '"') { text[len-1] = '\0'; } } if(!StrEqual(text[startidx], "/takbylo")) return Plugin_Continue; for(new i=1; i<=MaxClients2; i++) { if(IsClientInGame(i)) { PrintToChatAll("Siema ziomek %N", id); SetEntityHealth(i, GetClientHealth(i)+50); } } return Plugin_Continue; }
Hookowanie chatu wydaje mi się, że działa, mimo iż miałem też problemy, że raz działało, a raz nie.
Natomiast event Spawnu, działa tylko jak dołączam, czyli jak jest restart rundy albo następna runda, nic się nie wyświetla
Odpalam serwer u siebie na dedyku, a później dołączam do serwera, na botach było tak samo z paramterem -insecure ;(