←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CS:GO
Niewidzialna klasa na nozu

  • +
  • -
santaa - zdjęcie santaa 21.06.2019

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Odpowiedz

  • +
  • -
Dako - zdjęcie Dako 04.01.2020

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze

Odpowiedz

  • +
  • -
Dako - zdjęcie Dako 04.01.2020

 

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze

 

Mianowicie klasa która podczas skoku staje się niewidoczna 

Odpowiedz

  • +
  • -
Dako - zdjęcie Dako 04.01.2020

new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
            SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);

 

wklejasz to w warunek spawn

Odpowiedz

  • +
  • -
Dako - zdjęcie Dako 04.01.2020

    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));

 

a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage

Odpowiedz

  • +
  • -
Dako - zdjęcie Dako 04.01.2020

new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
            SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);

 

wklejasz to w warunek spawn

 new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));

 

a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage

Odpowiedz