Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

Niewidzialna klasa na nozuCODMOD sourcemod

cs:go codmod sourcemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 santaa

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 21.06.2019 20:24

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/


  • +
  • -
  • 0

#2 Dako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Edek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 04.01.2020 18:14

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze


  • +
  • -
  • 0

#3 Dako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Edek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 04.01.2020 18:15

 

Witam,

wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.

I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?

Znalazlem na forum skrypt ale do amxx :/

Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze

 

Mianowicie klasa która podczas skoku staje się niewidoczna 


  • +
  • -
  • 0

#4 Dako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Edek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 04.01.2020 18:18

new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
            SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);

 

wklejasz to w warunek spawn


  • +
  • -
  • 0

#5 Dako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Edek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 04.01.2020 18:21

    new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));

 

a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage


  • +
  • -
  • 0

#6 Dako

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Edek
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 04.01.2020 18:21

new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
            SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
            SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);

 

wklejasz to w warunek spawn

 new String:weapon[32];
    GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
    if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
        cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));

 

a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go, codmod, sourcemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych