Niewidzialna klasa na nozu
santaa
21.06.2019
Witam,
wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.
I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?
Znalazlem na forum skrypt ale do amxx
Dako
04.01.2020
Witam,
wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.
I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?
Znalazlem na forum skrypt ale do amxx
Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze
Dako
04.01.2020
Witam,
wie ktos jak napisac postac, a bardziej umiejetnosc postaci jak mozna tak to nazwac, ktora po wyciagnieciu noza staje sie niewidzialna i dostaje 5% wiekszy damage.
I da sie tez zrobic ze gdy klasa jest niewidzialna to automatycznie znika z radaru i nie pojawia sie na hud?
Znalazlem na forum skrypt ale do amxx
Npiszę ci taką klasę ale musisz mi pomóc by postać była niewidzialna gdy skacze
Mianowicie klasa która podczas skoku staje się niewidoczna
Dako
04.01.2020
new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);
wklejasz to w warunek spawn
Dako
04.01.2020
new String:weapon[32];
GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));
a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage
Dako
04.01.2020
new weapon_index = GetEntPropEnt(client, Prop_Data, "m_hActiveWeapon");
SetEntityRenderMode(weapon_index , RENDER_TRANSCOLOR);
SetEntityRenderColor(weapon_index, 255, 255, 255, 0);
wklejasz to w warunek spawn
new String:weapon[32];
GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon));
if(StrEqual(weapon, "weapon_knife") && damagetype & DMG_SLASH)
cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5));
a tu masz na nóz tylko musisz dodać warunek one take damage