kod:
#include <sourcemod>
public Plugin:myinfo =
{
name = "ya bish",
author = "Droso",
description = "sh",
version = "1.0",
url = "pornh*b.???"
}
new MaxClients2;
public OnPluginStart()
{
RegConsoleCmd("say", TakBylo);
RegConsoleCmd("say_team", TakBylo);
MaxClients2 = GetMaxClients();
HookEvent("player_spawned", Odrodzenie, EventHookMode_Post);
PrintToServer("Loadin New Plugin Ya Bish");
}
public Odrodzenie(Handle:event, const String:name[], bool:broadcast)
{
new userid = GetEventInt(event, "userid");
new id = GetClientOfUserId(userid);
if(id == 0 || !IsClientInGame(id))
return;
if(GetClientTeam(id) < 2)
return;
decl String:name2[64];
GetClientName(id, name2, sizeof(name2));
PrintToChatAll("Odrodzil sie 1. %N 2. %s ID: %d USERID: %d ", id, name2, id, userid);
}
public Action:TakBylo(id, args)
{
PrintToServer("Workin");
decl String:text[192]
GetCmdArgString(text, sizeof(text));
new startidx = 0;
if (text[0] == '"')
{
startidx = 1;
new len = strlen(text);
if (text[len-1] == '"')
{
text[len-1] = '\0';
}
}
if(!StrEqual(text[startidx], "/takbylo"))
return Plugin_Continue;
for(new i=1; i<=MaxClients2; i++)
{
if(IsClientInGame(i))
{
PrintToChatAll("Siema ziomek %N", id);
SetEntityHealth(i, GetClientHealth(i)+50);
}
}
return Plugin_Continue;
}
Hookowanie chatu wydaje mi się, że działa, mimo iż miałem też problemy, że raz działało, a raz nie.
Natomiast event Spawnu, działa tylko jak dołączam, czyli jak jest restart rundy albo następna runda, nic się nie wyświetla ![]()
Odpalam serwer u siebie na dedyku, a później dołączam do serwera, na botach było tak samo z paramterem -insecure ;(


Dodatki SourceMod














