Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szybkosc i HP w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 wickedmaks

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 18:52

Dlaczego tutaj nie dziala HP i szybkosc poruszania sie klasy? 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	set_user_health(id, 130)
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id));
	set_user_health(id, 100)
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.01.2015 19:52

Bo ustawiasz 130 życia graczowi przy wybraniu klasy.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 19:59

To jak to zrobic, zeby klasa miala 130 hp i 140% kondycji, bez dodawania w statystyki?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 24.01.2015 21:33

Ustaw to przy spawnie, wcześniej sprawdzając, czy gracz ma klasę i czy żyje.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.01.2015 22:50

Dziekuje za rade, a jezeli nie potrafie tego zrobic moglbys mi to zmienic i podac kod?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 09:17

Spróbuj chociaż, jeżeli nie zadziała wstaw kod i powiemy co źle. Zróbmy sobie przysługę na forum i nie czekajmy na gotowe, ale próbujmy sami.
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 15:08

Wyszlo mi cos takiego ale ani HP, ani speed nie dziala.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public respawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	new gracz[32]
	
	read_argv(1, gracz, 31)
	
	new player = cmd_target(1, gracz, 31)
	
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	set_user_health(id, 130);
	
	
	spawn(player)
	spawn(player)

}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 16:17

Kiedy wywołuje się funkcja respawn?
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 16:42

Nie jestem jakis zjaebisty w ogole prawie nie znam tego jezyka ale:

 

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

 

    if(!is_user_alive(id))

        return;
    
    
if(!ma_klase[id])
        return;

 

 

to chyba jest poprawnie?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 16:46

Przy evencie, który wywolujesz blednie odnosisz sie do funkcji spawn, której nie masz - masz funkcje respawn, nie spawn.

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 25.01.2015 16:46

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#11 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 16:55

Wow, calkiem niezle idzie, ale:

 

1. Speed nie dziala (to mozliwe? moze nie odczuwam tego?) //btw. tak na logike to chyba ta komenda ustawia maxspeed a nie speed?

2. HP dodaje ale dopiero jak wpisze kill w konsoli czy po 1 rundzie, nie mozna od razu?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public respawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	new gracz[32]
	
	read_argv(1, gracz, 31)
	
	new player = cmd_target(1, gracz, 31)
	
	set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)*0.4);
	set_user_health(id, 130);
	
	
	spawn(player)
	spawn(player)

}

Użytkownik wickedmaks edytował ten post 25.01.2015 17:02

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#12 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 17:15

Dodaj w takim razie też dodawanie życia przy aktywowaniu klasy

Co do szybkości pewnie nie odczuwasz bo mając podstawowo 250 speeda dodajesz mu ok. 0.4 tej wartości czyli łącznie jest jakieś 380 na oko. Daj sobie np. 1000 to różnice odczujesz. Ponadto do zmiany prędkości gracza polecam sposób BlackPerfuma - szukaj "lepszy sposób zmiany prędkości gracza"

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 25.01.2015 17:17

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#13 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 17:16

1. to chyba u mnie na tym sie zabawa konczy, bo tego juz nie potrafie

2. tego kodu jest tyle, ze poszukam innego sposobu, i niestety speed dziala, bo zmierzylem na stoperze :D


Użytkownik wickedmaks edytował ten post 25.01.2015 17:20

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#14 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 17:18

Zaaktualizowalem post
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#15 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 17:21

http://amxx.pl/dokum...f1967/set-speed

 

A to do czego sluzy?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#16 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.01.2015 17:23

1.

public cod_class_enabled(id)
{
    
    ma_klase[id] = true;
    set_user_health(id, 130);
    
}

2. http://amxx.pl/topic...ędkości-gracza/

 

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#17 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 17:28

Nie ma innej metody na predkosc? tego jest za duzo.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#18 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 20:50

Dobra, uzylem tamtej co wyslales ale nie chce sie kompilowac.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>

const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	new classname[32]
	for(new i=1;i<31;++i)	if(i!=2)
		
	{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
		
		get_weaponname(i,classname,31);
		
		RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed");
	}
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	set_user_health(id, 130);
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public respawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	new gracz[32]
	
	read_argv(1, gracz, 31)
	
	new player = cmd_target(1, gracz, 31)
	
	set_user_health(id, 130);
	
	
	spawn(player)
	spawn(player)
	
}


public GetItemMaxSpeed(wid)
{
	new weapon,id,Float:Speed
	
	id = get_pdata_cbase(wid,m_pPlayer,4)
	
	weapon = get_pdata_int(wid,m_iId,4)
	
	if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]
	{
		if(weapon != CSW_C4)
		{
			Speed = 350.0
		}
		else
		{
			Speed = 350.0
		}
	}
	SetHamReturnFloat(Speed)
	return HAM_OVERRIDE
}

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#19 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 25.01.2015 21:44

amxx.pl/topic/109467

wpisz w google tam masz komeny ktore w kod mozesx wklepac masz poradnik.
  • +
  • -
  • 0

#20 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 21:53

Przeciez uzylem poradnika od wielkie jol, to tez jest poprawny, mam tylko problem z kompilowaniem...


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych