Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Szybkosc i HP w klasie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2015 22:27

Dobra skompilowalem, ale:

1. Prawie wszystkie klasy zmienilo na Komandosa.

2. Nie ma speeda jak nie bylo.

3. HP jest, ale tylko w next rundzie.

 

Tutaj kod:

Spoiler

 

 

i troche z konsoli:

 

 
L 01/25/2015 - 22:20:57: [FUN] Invalid player 0 (not in-game)
L 01/25/2015 - 22:20:57: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_komandos.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 01/25/2015 - 22:20:57: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Użytkownik wickedmaks edytował ten post 25.01.2015 22:29

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#22 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 26.01.2015 16:02

1. spowodowane to jest tym kodem

	new classname[32]
	for(new i=1;i<31;++i)	if(i!=2)
		
	{
		register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
		
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
		
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
		
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
		
		get_weaponname(i,classname,31);
		
		RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed");
	}

2. A spróbowałeś to zmienić wartośćz  350 do np. 1000?

3.Usuń to

	new gracz[32]
	
	read_argv(1, gracz, 31)
	
	new player = cmd_target(1, gracz, 31)

        spawn(player)
        spawn(player)

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#23 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2015 16:49

1. Nie wiem co tutaj zmienic, kolejnosc?

2. Tak, teraz jest tak,ze jezeli nie wybiore klasy to mam speeda 1000, a jak juz wybiore komandosa mam normalna.

3. Usunalem, teraz nie ma w ogole HP.

 

Kod:

Spoiler

Użytkownik wickedmaks edytował ten post 26.01.2015 16:49

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#24 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 26.01.2015 18:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <fakemeta>

const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
	new classname[32]
	for(new i=1;i<31;++i)	if(i!=2)	{		
		get_weaponname(i,classname,31);
		
		RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed");
	}
}

public cod_class_enabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = true;
	set_user_health(id, 130);
	
}

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public respawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	set_user_health(id, 130);
	
}


public GetItemMaxSpeed(wid)
{
	new weapon,id,Float:Speed
	
	id = get_pdata_cbase(wid,m_pPlayer,4)
    if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
    {	
	weapon = get_pdata_int(wid,m_iId,4)
	if(weapon) Speed = 1000.0
	SetHamReturnFloat(Speed)
     }
	return HAM_OVERRIDE
}

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 26.01.2015 18:03

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#25 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2015 18:07

O juz chyba zblizamy sie do konca.

 

1. HP jest od nastepnej rundy.

2. 1000 speeda dziala, ale tylko dla tego kto nie wybierze klasy, jak juz wybiore komandosa to po prostu mam domyslny speed


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#26 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.01.2015 21:23

To napisz w dziale kompilacja i jutro ci to wykonam po szkolę około godz18.
  • +
  • -
  • 0

#27 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.01.2015 22:09

Spoko, ale ja nie mam problemow z kompilacja tylko wykonaniem tego, takze czekam :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#28 KarlikAśki

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 28.01.2015 22:22

A to pisz podaj co chcesz może jestem w stanie pomoc.
  • +
  • -
  • -1

#29 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.01.2015 22:55

Chce dodac HP i szybkosc poruszania sie do klasy nie dodajac niczego do statystyk :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#30 wickedmaks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.01.2015 17:27

proszę o zamkniecie tematu gdyz zrobil sie niepotrzebny spam i temat jest nieczytelny. Zaloze nowy.


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych